فال

فال روزانه تاروت یکشنبه ۲۴ اردیبهشت «فال تاروت پیشگویی آینده ۱۴۰۲»

فال روزانه تاروت یکشنبه ۲۴ اردیبهشت «فال تاروت پیشگویی آینده ۱۴۰۲»

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

فال روزانه تاروت یکشنبه ۲۴ اردیبهشت «فال تاروت پیشگویی آینده ۱۴۰۲»

تاریخچه فال

از قدیم بسیاری از تاریخ نویسان ریشه فالگیری و جادو جنبل را به سرزمین های شرق مرتبط می دانند و ریشه واژه Magic (مجیک) از واژه Magi (مغ برای روحانیون زرتشتی استفاده می‌شده) گرفته شده است. نقطه اشتراکی که در تمام تمدن های کهن ایران، مصر، هندیان، بابلیان و … به چشم می خورد به ارتباط این تمدن ها با عناصر چهارگانه و سعی آن ها برای استفاده از این عناصر در جهت پیشگویی آینده می توان اشاره کرد.

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

امروزه نیز برخی از علم اخترشناسی و نجوم نیز که علمی کاملا اثبات شده و به دور از خرافات می باشد برای پیش بینی اتفاقات آینده کمک می گیرند. پیشگویی هایی که در طول تاریخ توسط پیشگوهای بزرگی چون Nostradamus (نوستراداموس) انجام گرفته و چندین دهه بعد از آن اتفاق افتاده باعث گردیده بسیاری به پیشگویی و طالع بینی باور داشته باشند. فالگیر ها مدعی هستند که در پروسه گرفتن فال ذهن آن ها متوقف شده و آماده دریافت الهام از طرف کائنات می شود.

با توجه به درخواست دوستان که  قبلا در بخش فال و طالع بینی مجله تصویر زندگی و پست های فال روزانه، فال هفتگی میلادی، فال ماهانه، فال پی ام سی، فال هفتگی عشق❤️، فال قهوه ☕️و فال حافظ صوتی… ) فال تاروت روزانه را هم درخواست داده بودند. این فال نیز به لیست فال مجله تصویر زندگی افزوده شد.

فال تاروت چیست؟ (Tarot Horoscopes)

یکی از قدیمی‌ترین روش‌های پیشگویی یا الهام بخشی در تاریخ، تاروت بوده هست. تاروت در قدیم مورد توجه اشراف و ثروتمندان بود زیرا دسترسی به پیشگوی مسلط در زمانی که حاکمان آن را ممنوع کرده بودند پرهزینه و سخت بود. امروزه نیز افرادی که به تاروت تسلط داشته باشند نادرند و یا هزینه‌های زیادی را دریافت می کنند.

تاروت یک بسته کارت بازی است که از اواسط قرن پانزدهم میلادی در مناطقی از اروپا برای انجام بازی هایی مانند تاروچینی ایتالیایی، تاروت فرانسوی و Königrufen اتریشی استفاده می شد، که بسیاری از آن ها هنوز هم بازی می شوند. در اواخر قرن ۱۸ میلادی، برخی از انواع تاروت، به عنوان روشی برای پیشگویی و دست یابی به اهداف غیبی و اسرار آمیز، از طریق خواندن کارت ها و فال گیری با ورق مورد استفاده قرار گرفت.

فال تاروت

Daily Tarot Horoscopes for Every Zodiac Sign

♈ فال تاروت امروز برای متولدین فروردین:

کارت ارابه

کارت ارابه : امروز به ویژه اگر کارهای زیادی برای انجام دادن داشته باشید، یک آغاز نه چندان سریع برای روزتان می تواند تمام روز شما را دچار سردرگمی و نگرانی از این کند که نتوانید به موقع همه کارهایتان را انجام دهید. شما احساس می کنید کارها خیلی کند دارند پیش می روند و هر چقدر هم که بیشتر تلاش می کنید بی فایده است و اثری روی سرعت پیشرفت کارها نمی گذارد. با این همه اگر صبور باشید پاداش صبر خود را دریافت خواهید کرد و هر چه پیش می روید اوضاع بهتر و بهتر خواهد شد.


♉ فال تاروت امروز برای متولدین اردیبهشت:

کارت برج

کارت برج : امروز یک تنش عاطفی در ابتدای روز باعث می شود طی روز دچار خشمی فروخورده باشید که شما را مدام آزار می دهد و از فکرتان خارج نمی شود. اگر در جریان بحث و دعوا سکوت کرده و مسائل مهم را ناگفته باقی بگذارید بعدا از دست خودتان ناراحت و عصبی خواهید بود. با این حال هر چند این احساسات ناخوشایند برای مدتی شما را اذیت می کنند به زودی نسیم تازه ای می وزد که شما را قادر می کند همه این چیزها را فراموش کنید و با فکری باز روزتان را ادامه دهید.


فال روزانه تاروت یکشنبه ۲۴ اردیبهشت «فال تاروت پیشگویی آینده ۱۴۰۲»
 ?‍♂️ تفال به حافظ
 ? فال هفته
☀️ فال با قرآن
 ❤️ عشق
⚡️ فال انبیا

♊ فال تاروت امروز برای متولدین خرداد:

کارت خورشید

کارت خورشید : شما برای مدتی در سایه ها مخفی شده بودید، ولی حالا آماده اید که از لاک تنهایی خود خارج شوید. خوشبختانه دنیا دارد برایتان زیبا می شود و تا بعدازظهر ابرهای سیاهی که برای مدتی آسمان زندگیتان را تیره کرده بودند ناپدید خواهند شد و آسمان آبی و آفتابی روح تازه ای به شما خواهد بخشید. با این حال فعلا خیلی نباید درگیر احساساتتان باشید، گاهی لازم است به ندای قلبتان گوش دهید ولی فعلا این کار سرعتتان را خیلی کاهش خواهد داد.


♋ فال تاروت روزانه برای متولدین تیر:

کارت مرد دارآویز

کارت مرد دار آویز : شما از این که قدم بعدیتان چه باید باشد مطمئن نیستید و حتی اگر این طور به نظر برسید که پاداش مادی یا معنوی خوبی در انتظارتان است، دچار تردید و دودلی شده اید. شما زیاد عجله ای ندارید و ترجیح می دهید با سرعتی کم ولی مطمئن پیش بروید و خودتان را اذیت نکنید و از هر گونه ریسکی خودداری کنید. شاید فکر کنید حتی اگر چند روز بیشتر طول بکشد هم بالاخره به نتیجه مطلوبتان خواهید رسید. پس بگذارید ما هم خیالتان را راحت کرده و بگوییم که حق با شماست و این رفتار در حال حاضر کاملا منطقی است.


♌ فال تاروت روزانه برای متولدین مرداد:

کارت چرخ سرنوشت

کارت چرخ سرنوشت : شرایط فعلی شما مثل این است که در قایقی بادبانی نشسته و سعی داشته باشید به مقصدتان برسید ولی باد در جهتی که شما انتظار دارید نوزد. امروز تغییرات آب و هوایی که برای پیشرفت شما لازم هستند رخ داده و شما را در جهتی که می خواهید پیش خواهند برد. ولی فکر نکنید که همیشه اوضاع همینطور باقی خواهد ماند؛ همین که بخواهید به این شرایط عادت کنید دوباره وضع به صورت کاملا غیر منتظره ای تغییر خواهد کرد. پس از شرایط موجود نهایت استفاده را ببرید و خودتان را هم برای تغییرات احتمالی آماده کنید.

❤️فال روزانه❤️

♍ فال تاروت روزانه برای متولدین شهریور:

کارت امپراطورکارت امپراطور : درست وقتی که فکر می کنید که اوضاع زندگیتان ثبات پیدا کرده است و به آن عادت کرده اید، دور جدیدی از تغییرات، به ویژه در رابطه با کارتان، آغاز خواهند شد که به تلاش و توجه ویژه ای از جانب شما احتیاج دارند. شما از این آرامش موقت خیلی راضی و خوشحال بودید، ولی باید برای این شرایط تازه خودتان را آماده کرده و آستین هایتان را بالا بزنید. حواس پرتی های زیادی دور و برتان هستند و نمی توانید روی کارتان تمرکز کنید. این وضعیت را به عنوان آزمونی بی ضرر برای سنجش میزان صبر و اراده خودتان در نظر بگیرید. 

❤️فال ماهانه❤️

♎ فال روزانه تاروت کبیر برای متولدین مهر:

کارت کیمیاگر

کارت کیمیاگر : بعد از یک صبح همراه با استرس درونی و یا مخالفت های اطرافیان وقتی بعدازظهر می بینید که مخالفت ها و موانع دارند از بین می روند و اوضاع به حالت عادی باز می گردد خیلی خوشحال خواهید شد. با این حال نباید انتظار داشته باشید که بدون تلاش و کوشش به نتیجه دلخواهتان برسید و همه چیز برایتان به سادگی آب خوردن باشد. این ضرب المثل که «نابرده رنج گنج میسر نمی شود» را امروز شعار خود قرار داده و تا می توانید برای رسیدن به خواسته هایتان تلاش کنید.


♏ فال روزانه تاروت کبیر برای متولدین آبان:

کارت قضاوت

کارت قضاوت : شاید اینطور به نظرتان بیاید که دیگران با هر حرکتی که شما می کنید مخالف هستند. حتی پیش پا افتاده ترین نظرهایی که در مورد اتفاقات اطرافتان می دهید هم با مخالفت و واکنش های منفی اطرافیان و نزدیکانتان مواجه می شوند. طبیعتا شما ترجیح می دهید به جای این مخالفت ها از شما حمایت کنند، ولی بهتر است فعلا خودتان هم کمی احتیاط کرده و چوب در لانه زنبور نکنید. خوشبختانه این وضعیت به زودی برطرف خواهد شد.

❤️فال سال❤️

♐ فال روزانه تاروت کبیر برای متولدین آذر:

کارت قدرت

کارت قدرت : امروز حتی اگر به جز نگرش خودتان هیچ چیز دیگری را نتوانید تغییر دهید، خلاقیت شما در اوج خود قرار دارد و ایده های زیادی در سر دارید. خوشبختانه کنترل افکارتان در دست خودتان است و می توانید آنها را در جهت مثبت پیش ببرید. همین موضوع هم باعث می شود دنیای اطرافتان همراه با نگرشتان تغییر پیدا کند؛ خودتان که می دانید افکارتان تا چه حد در رسیدن شما به رویاهایتان موثر هستند.

❤️فال ابجد❤️

♑ فال تاروت فردا برای متولدین دی:

کارت شیطان

کارت شیطان : با وجود این که ممکن است امروز با برخی موانع روبرو شوید، نگاه عمل گرایانه و اراده و پشتکارتان شما را قادر می سازند که به اهدافتان برسید. ولی به جای این که به موفقیت هایتان افتخار کنید، راضی نخواهید شد و به دنبال چیزهایی بهتر و بیشتر هستید. این که به دنبال پیشرفت و بهتر شدن باشید کاملا قابل تحسین است ولی باید به خودتان فرصت بدهید که قبل از رفتن به سراغ هدف بعدی از ثمره زحماتتان لذت ببرید. 

❤️فال شمع❤️

♒ فال تاروت فردا برای متولدین بهمن:

کارت عاشقان

کارت عشاق : شما متوجه این موضوع هستید که نمی توانید از آن چه در انتظارتان است فرار کنید و آماده هستید که قدم بعدیتان را بردارید. وقتی دست به کار شوید خواهید دید که مانع بزرگی در راهتان نیست و به راحتی می توانید از پس مشکلات جزئی و کوچکی که در مسیرتان هستند بربیایید. خیلی خوب است که احساسات واقعیتان را به زبان آورده و با کسی که دوست دارید از صمیم قلبتان حرف بزنید، ولی تنها حرف زدن کافی نیست. باید نشان دهید که پای حرف هایتان ایستاده اید و در عمل هم گفته هایتان را ثابت کنید.

❤️فال هفتگی میلادی❤️

♓ فال تاروت فردا برای متولدین اسفند:

کارت پاپ

کارت پاپ : به اندازه کافی به موفقیت هایی که به تازگی به دست آورده اید بالیده اید و حالا دیگر وقت آن رسیده است که به دیگران نشان دهید که این موفقیت ها اتفاقی نبوده اند و لیاقت آنها را داشته اید. شکست یا موفقیت بعدیتان به انتخاب های امروزتان بستگی دارد، پس اگر می خواهید توانایی هایتان را به همه و مهمتر از آن به خودتان ثابت کنید بایددقیق باشید. هیچ وقت نمی شود از این که چه پیش خواهد آمد مطمئن بود، ولی اگر تصمیماتتان به جای خیال و توهم بر اساس واقعیت باشند شانس رسیدن به موفقیت  بیشتر خواهد بود.

منبع:تصویرزندگی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا