فال

فال روزانه تاروت یکشنبه ۲۰ آذر «فال تاروت پیشگویی آینده ۱۴۰۱»

فال روزانه تاروت یکشنبه ۲۰ آذر «فال تاروت پیشگویی آینده ۱۴۰۱»

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

تاریخچه فال

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

از قدیم بسیاری از تاریخ نویسان ریشه فالگیری و جادو جنبل را به سرزمین های شرق مرتبط می دانند و ریشه واژه Magic (مجیک) از واژه Magi (مغ برای روحانیون زرتشتی استفاده می‌شده) گرفته شده است. نقطه اشتراکی که در تمام تمدن های کهن ایران، مصر، هندیان، بابلیان و … به چشم می خورد به ارتباط این تمدن ها با عناصر چهارگانه و سعی آن ها برای استفاده از این عناصر در جهت پیشگویی آینده می توان اشاره کرد.

امروزه نیز برخی از علم اخترشناسی و نجوم نیز که علمی کاملا اثبات شده و به دور از خرافات می باشد برای پیش بینی اتفاقات آینده کمک می گیرند. پیشگویی هایی که در طول تاریخ توسط پیشگوهای بزرگی چون Nostradamus (نوستراداموس) انجام گرفته و چندین دهه بعد از آن اتفاق افتاده باعث گردیده بسیاری به پیشگویی و طالع بینی باور داشته باشند. فالگیر ها مدعی هستند که در پروسه گرفتن فال ذهن آن ها متوقف شده و آماده دریافت الهام از طرف کائنات می شود.

با توجه به درخواست دوستان که  قبلا در بخش فال و طالع بینی مجله تصویر زندگی و پست های فال روزانه، فال هفتگی میلادی، فال ماهانه، فال پی ام سی، فال هفتگی عشق❤️، فال قهوه ☕️و فال حافظ صوتی… ) فال تاروت روزانه را هم درخواست داده بودند. این فال نیز به لیست فال مجله تصویر زندگی افزوده شد.

فال تاروت چیست؟ (Tarot Horoscopes)

یکی از قدیمی‌ترین روش‌های پیشگویی یا الهام بخشی در تاریخ، تاروت بوده هست. تاروت در قدیم مورد توجه اشراف و ثروتمندان بود زیرا دسترسی به پیشگوی مسلط در زمانی که حاکمان آن را ممنوع کرده بودند پرهزینه و سخت بود. امروزه نیز افرادی که به تاروت تسلط داشته باشند نادرند و یا هزینه‌های زیادی را دریافت می کنند.

تاروت یک بسته کارت بازی است که از اواسط قرن پانزدهم میلادی در مناطقی از اروپا برای انجام بازی هایی مانند تاروچینی ایتالیایی، تاروت فرانسوی و Königrufen اتریشی استفاده می شد، که بسیاری از آن ها هنوز هم بازی می شوند. در اواخر قرن ۱۸ میلادی، برخی از انواع تاروت، به عنوان روشی برای پیشگویی و دست یابی به اهداف غیبی و اسرار آمیز، از طریق خواندن کارت ها و فال گیری با ورق مورد استفاده قرار گرفت.

 

Daily Tarot Horoscopes for Every Zodiac Sign

♈ فال تاروت امروز برای متولدین فروردین:

امروز
کارت راهبه نشان دهنده درک و خرد درونی زنانه بوده و به مواردی مانند امور مالی یا پیشرفت کردن اشاره ای ندارد. این کارت به شما می گوید که برای رسیدن به آگاهی عمیق تر باید از طریق مراقبه، به خودشناسی کامل رسید. پاسخ هر چیزی در درون خود شماست، اما ممکن است یافتن آن، در مراحل اولیه دشوار باشد.
فردا
درگیری های آینده همان چیزی است که کارت برج به آن اشاره می کند. ممکن است یک ایده فکرتان را درگیر کرده و باعث فوران احساسات تان شود. این درگیری همیشه جنبه منفی ندارد و می تواند به یک بحث عاطفی اشاره کند که از طریق گفت و گویی صمیمانه حل شود. آنچه اهمیت دارد این واقعیت است که در نهایت، از این مشکلات رها خواهید شد.


♉ فال تاروت امروز برای متولدین اردیبهشت:

امروز
مرد به دار آویخته می تواند نمایانگر فداکاری بیش از حد یا احیا و شکوفایی مجدد ارزش های درونی تان باشد. این اتفاق هنگام عدم دستیابی به نتیجه مطلوب رخ داده و معمولا مربوط به موضوعات مالی نیست، بلکه بیشتر به دیدگاه کسانی که شما را دوست دارند، اشاره دارد. این افراد دوست دارند ببینند که شما نیز به آرمان های مورد نظر آن ها، معتقد و متعهد هستید.
فردا
با توجه و حفاظت از خود و محیط اطراف تان به هر چیزی که دوست داشته باشید، خواهید رسید. یک محیط سالم، اتفاقات خوب را به خود جذب کرده و هر نوع انرژی منفی را از شما دور نگه می دارد. کارت ملکه نشان دهنده فراوانی و به ثمر رسیدن خواسته های گذشته تان است. پس به ملکه اجازه دهید در مسیر زندگی، شما را به سمت مقصد درست هدایت کند.


 ?‍♂️ تفال به حافظ
 ? فال هفته
☀️ فال با قرآن
 ❤️ عشق
⚡️ فال انبیا

♊ فال تاروت امروز برای متولدین خرداد:

امروز
شعبده باز نشان دهنده خودنمایی در همه زمینه های زندگی شماست. این روزها احتمالا به خودتان اهمیت زیادی می دهید. ممکن است دوست داشته باشید به خاطر توانایی هایتان دیده شوید. تحسین دیگران به تنهایی شما را راضی نخواهد کرد و می خواهید حتما از آن ها پاداش بگیرید. این موضوع می تواند مشکلاتی را برایتان ایجاد کند.
فردا
این کارت احتمالا نشان دهنده شخصی است که در آینده می تواند در تحقق اهداف تان، به شما کمک کند. به این ترتیب، کارت عاشقان بیانگر اتحاد و یکپارچگی نیز خواهد بود. اگر فرد مناسبی را برای خود بیابید، می توانید آرزوهایتان را برآورده کرده و در کنار هم بسیار قدرتمند باشید. رویاهای دیروزتان در آینده محقق شده و امکانات خوبی را برایتان فراهم خواهد کرد.


♋ فال تاروت روزانه برای متولدین تیر:

امروز
کارت مرگ ممکن است نشان دهنده درگذشت یکی از نزدیکان شما باشد. اما می‌تواند معنی مثبت تری نیز داشته و بیانگر رفتن فردی باشد که برایتان دردسرساز بوده است. به این ترتیب، کارت مرگ به منشا مشکلات شما اشاره دارد. با وجود، این مسائل از سر راه تان برداشته شده و در آینده، شروعی جدید را برایتان به ارمغان بیاورد.
فردا
اطلاعاتی که در طول مسیر به دست می آورید ممکن است همان چیزی باشد که در آینده به آن نیاز دارید. کارت ارابه به شما می گوید که دستیابی به اهداف و انجام تعهدات تان در آینده شما را به پیروزی و موفقیت می رساند. این کارت به شما می گوید به جای آن که در مسیر زندگی منتظر رسیدن به موفقیت باشید، با پشتکار و تلاش می توانید به خواسته هایتان برسید.


♌ فال تاروت روزانه برای متولدین مرداد:

امروز
ابله کارت اتفاقات پیش بینی نشده و ناشناخته است. این کارت می تواند نشان دهنده یک سرمایه گذاری احمقانه و با نتیجه نامشخص باشد. این سرمایه گذاری می تواند روی پروژه ای باشد که شما واقعا آن را دوست دارید، اما ممکن است به خوبی درباره آن فکر نشده باشد. کارت احمق بیشتر درباره ایده هاست تا کارهای عملی، بنابراین مطمئن شوید که اگر می‌خواهید اتفاق خاصی در آینده رخ دهد، امروز آماده ریسک کردن برای آن باشید.
فردا
کارت خورشید می‌تواند به این معنا باشد که در آینده، دروغ‌هایی که ممکن است امروز آن ها را باور کرده بودید، برایتان آشکار شود. دلیل انتخاب این کارت این است که رازهایی وجود دارد که باید در پرتو نور خورشید، از آن ها پرده برداشته شود. پنهان کاری و عدم اطمینانی که در گذشته وجود داشت، زودی از بین خواهد رفت.

❤️فال روزانه❤️

♍ فال تاروت روزانه برای متولدین شهریور:

امروز
کارت شعبده باز نشان می دهد که این روزها ممکن است راه حل مشکلات برایتان ناشناخته باقی بماند. احتمال دارد حقیقت در سایه جزئیات دیگر پنهان شده و همه چیز آن طور که به نظر می رسد، نباشد. در هر مسئله ای احتمال فریب و دروغ وجود دارد، اما این نکته لزوما به این معنا نیست که برای آن وقت و ارزشی قائل نشوید. اگر دیدتان را عمیق تر کنید، می توانید پاسخ های مورد نظر خود را بیابید.
فردا
کارت اعتدال می تواند آینده ای را که فکر می کردید از بین رفته است، برایتان بازیابی کند. به نظر می رسد این کارت به بازگشت نظم به زندگی تان اشاره دارد. کارت اعتدال می تواند بیانگر آشوب در زندگی فعلی تان باشد. ممکن است نیاز باشد چیزی را در زندگی تان بازیابی کنید، اما هنوز موقعیت مناسب آن فرا نرسیده است.

❤️فال ماهانه❤️

♎ فال روزانه تاروت کبیر برای متولدین مهر:

امروز
کارت ستاره به خوبی می تواند به این معنی باشد که شما در حال ورود به موقعیتی شبیه به افراد مشهور هستید. کارت ستاره شما را در حال درخشش یا در پرتو پر نور شخصی دیگر نشان می دهد. ممکن است به خاطر یک دستاورد هنری مورد تجلیل قرار گرفته باشید، به خاطر کار خوبی که انجام داده اید به شما پاداش داده شود یا اقدامی کرده باشید که خانواده تان به شما افتخار کنند. چیزی که این کارت نشان می دهد این است که شما احتمالا در مرکز توجه هستید و باید با شادمانی بدرخشید.
فردا
پیدا کردن جفت روح تان، به احتمال زیاد شما را به تعادل رسانده و به شما توصیه می شود که این تعادل را حفظ کنید. این کارت می تواند به یک رابطه پایدار یا شروع ارتباطی جدید اشاره داشته باشد. داشتن توازن و تعادل در زندگی، چه از نظر ذهنی و چه از نظر جسمی، شانس موفقیت شما در آینده را بالاتر خواهد برد.

♏ فال روزانه تاروت کبیر برای متولدین آبان:

امروز
تفسیر کارت شیطان در تاروت بسیار سخت است، زیرا معنی آن همیشه تحت تاثیر احساسات شما خواهد بود. معمولا شما نمی خواهید شیطان به زندگی تان جهت بدهد، زیرا او را دشمن خود می دانید و فکر می کنید باعث سردرگمی، حسادت و ترس خواهد شد. اما این کارت به شما می گوید که کمی دراز بکشید و سعی کنید اتفاقات بد را کاملا فراموش کنید.
فردا
کارت چرخ سرنوشت می تواند کارمای رفتار امروزتان را در آینده به شما نشان دهد. خوب یا بد، این احتمال وجود دارد که امروز، نتیجه رفتار گذشته تان را ببینید. این کارت به شما می گوید که شانس در زندگی تان وجود دارد. اما، بهترین راه برای استفاده از این موهبت این است که زیاد به آن دل نبندید، بلکه فقط در زندگی، به عملکردتان توجه کنید تا ببینید کارما چه شانسی را برای شما رقم خواهد زد.

❤️فال سال❤️

♐ فال روزانه تاروت کبیر برای متولدین آذر:

امروز
کارت درویش یک کهن الگو است که به کمالات و عیوب انسان ها توجه دارد. این کارت می تواند به این معنی باشد که شما در حال حاضر الگوی شخص دیگری هستید یا به دنبال الگویی برای خود می گردید. این کار به معنای تبدیل شدن به یک پیشوا مذهبی نیست، بلکه به معنای شکوفایی و درک ماهیت هر چیزی می باشد. امروز همان روزی است که باید در عین حفظ احساسات درونی خود، بهترین باشید.
فردا
کارت ماه به شما می گوید احتمالا موقعیتی که امروز در آن هستید، در آینده باعث بروز مشکلاتی برای شما خواهد شد. اقدامات انجام شده در زمان حال اغلب می تواند آینده را هم از نظر مادی و هم از نظر احساسی تحت تاثیر قرار دهد. عاقلانه به نظر می رسد که در مورد نتیجه اقدامات فعلی تان در آینده، خوب فکر کنید. کارت ماه به شما می گوید که به احتمال زیاد، مجبور به چنین انتخابی خواهید بود.

❤️فال ابجد❤️

♑ فال تاروت فردا برای متولدین دی:

امروز
کارت جهان می تواند نشان دهنده ارتباط شما با یک دنیای بزرگ تر باشد. این کارت ممکن است نشان دهنده مسائلی مانند بحران های زیست محیطی و سیاست های جهانی، به جای مشکلات شخصی شما، باشد. ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که آیا واقعا می توانید کاری برای این مشکلات انجام دهید یا اینکه این مسائل خیلی بزرگ هستند؟ انکار این مشکلات جهانی آسان است، اما نمی تواند آن ها را از بین ببرد. این کارت، حتی بدون درگیری مستقیم، می تواند به شما آگاهی ببخشد.
فردا
امپراطور می خواهد از مهارت های خود برای ساختن فردایی بهتر استفاده کند. این کارت به شما نشان می دهد که از الهامات و ایده های دیروز، برای ساختن رویاهای فردا استفاده می کنید. این کارت می تواند به شما بینشی بدهد تا بفهمید چیزهایی که می خواهید در اختیار شماست، اما برای به دست آوردن آن ها به احتمال زیاد باید تسلیم فرمانروایی امپراطور باشید. این کارت نشان می‌دهد که اگر به یادگیری توجه کنید، همیشه می‌توانید روش انجام هر کاری را بفهمید.

❤️فال شمع❤️

♒ فال تاروت فردا برای متولدین بهمن:

امروز
کارت برج در این موقعیت نشان دهنده بیداری شما از اتفاقات اطراف تان بوده و برخورد صاعقه به برج بیانگر آگاهی یا الهامات الهی است که می تواند شما را به اقدام کردن وادار کند. این اقدامات ممکن است به منظور دفاع از خود یا مسئولیت هایتان باشد. این کارت به یک واکنش عمیق، قدرت جادویی عناصر طبیعت و اقداماتی که برای محافظت از خود انجام می دهید، اشاره دارد.
فردا
کارت درویش به شما نشان می دهد که این خودشناسی در آینده شما را به چه جایگاهی خواهد رساند. چه خودتان الگو دیگران باشید و چه به دنبال الگویی برای خود بگردید، این کارت نشان می دهد که نحوه عمل کردتان در روابط، آینده شما را تعیین خواهد کرد. اگر کارهایی که انجام داده اید درست باشند، دلیلی برای توضیح آن ها وجود نخواهد داشت، زیرا اقدامات مناسب باید شما را به آنچه که می خواهید رسانده و بتوانید با مشکلات خود روبرو شوید.

❤️فال هفتگی میلادی❤️

♓ فال تاروت فردا برای متولدین اسفند:

امروز
کارت پاپ به شما می گوید که بهترین راه برای حل مشکلات و پیشرفت در زندگی، دریافت یک مشاوره خوب است. مشورت کردن بیانگر ضعف نیست، بلکه تمایل افراد به پیدا کردن راهکارهای مختلف برای رسیدن به موفقیت را نشان می دهد. توصیه‌های مناسب به شما آگاهی و بینشی می‌دهد که قبلا آن را نداشتید. کارت پاپ از شما می خواهد که قبل از شروع هر کار جدید، ابتدا باید تمام اطلاعات صحیح درباره آن را دریافت کنید.
فردا
کارت درویش به شما نشان می دهد که این خودشناسی در آینده شما را به چه جایگاهی خواهد رساند. چه خودتان الگو دیگران باشید و چه به دنبال الگویی برای خود بگردید، این کارت نشان می دهد که نحوه عمل کردتان در روابط، آینده شما را تعیین خواهد کرد. اگر کارهایی که انجام داده اید درست باشند، دلیلی برای توضیح آن ها وجود نخواهد داشت، زیرا اقدامات مناسب باید شما را به آنچه که می خواهید رسانده و بتوانید با مشکلات خود روبرو شوید.

منبع:تصویرزندگی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا