فال

فال روزانه تاروت چهارشنبه ۲۳ فروردین «فال تاروت پیشگویی آینده ۱۴۰۲»

فال روزانه تاروت چهارشنبه ۲۳ فروردین «فال تاروت پیشگویی آینده ۱۴۰۲»

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

فال روزانه تاروت چهارشنبه ۲۳ فروردین «فال تاروت پیشگویی آینده ۱۴۰۲»

تاریخچه فال

از قدیم بسیاری از تاریخ نویسان ریشه فالگیری و جادو جنبل را به سرزمین های شرق مرتبط می دانند و ریشه واژه Magic (مجیک) از واژه Magi (مغ برای روحانیون زرتشتی استفاده می‌شده) گرفته شده است. نقطه اشتراکی که در تمام تمدن های کهن ایران، مصر، هندیان، بابلیان و … به چشم می خورد به ارتباط این تمدن ها با عناصر چهارگانه و سعی آن ها برای استفاده از این عناصر در جهت پیشگویی آینده می توان اشاره کرد.

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

امروزه نیز برخی از علم اخترشناسی و نجوم نیز که علمی کاملا اثبات شده و به دور از خرافات می باشد برای پیش بینی اتفاقات آینده کمک می گیرند. پیشگویی هایی که در طول تاریخ توسط پیشگوهای بزرگی چون Nostradamus (نوستراداموس) انجام گرفته و چندین دهه بعد از آن اتفاق افتاده باعث گردیده بسیاری به پیشگویی و طالع بینی باور داشته باشند. فالگیر ها مدعی هستند که در پروسه گرفتن فال ذهن آن ها متوقف شده و آماده دریافت الهام از طرف کائنات می شود.

با توجه به درخواست دوستان که  قبلا در بخش فال و طالع بینی مجله تصویر زندگی و پست های فال روزانه، فال هفتگی میلادی، فال ماهانه، فال پی ام سی، فال هفتگی عشق❤️، فال قهوه ☕️و فال حافظ صوتی… ) فال تاروت روزانه را هم درخواست داده بودند. این فال نیز به لیست فال مجله تصویر زندگی افزوده شد.

فال تاروت چیست؟ (Tarot Horoscopes)

یکی از قدیمی‌ترین روش‌های پیشگویی یا الهام بخشی در تاریخ، تاروت بوده هست. تاروت در قدیم مورد توجه اشراف و ثروتمندان بود زیرا دسترسی به پیشگوی مسلط در زمانی که حاکمان آن را ممنوع کرده بودند پرهزینه و سخت بود. امروزه نیز افرادی که به تاروت تسلط داشته باشند نادرند و یا هزینه‌های زیادی را دریافت می کنند.

تاروت یک بسته کارت بازی است که از اواسط قرن پانزدهم میلادی در مناطقی از اروپا برای انجام بازی هایی مانند تاروچینی ایتالیایی، تاروت فرانسوی و Königrufen اتریشی استفاده می شد، که بسیاری از آن ها هنوز هم بازی می شوند. در اواخر قرن ۱۸ میلادی، برخی از انواع تاروت، به عنوان روشی برای پیشگویی و دست یابی به اهداف غیبی و اسرار آمیز، از طریق خواندن کارت ها و فال گیری با ورق مورد استفاده قرار گرفت.

فال تاروت

Daily Tarot Horoscopes for Every Zodiac Sign

♈ فال تاروت امروز برای متولدین فروردین:

کارت مرد دارآویز

کارت مرد دار آویز : امروز استرس بسیار زیادی دارید ولی برای حفظ ظاهر همیشگی خود آنقدر به خودتان فشار می آورید که احساس می کنید دارید می شکنید و دلتان می خواهد فریاد بزنید. وقتی در آستانه انفجار هستید به یکی از افراد مورد اعتمادتان زنگ زده و با او صحبت کنید و خودتان را سبک کنید. یادتان باشد که هر چقدر هم اوضاع طاقت فرسا به نظر برسد، این نیز بگذرد! حتی بد نیست جشن بگیرید چرا که به زودی اوضاع اقتصادیتان بهبود خواهد یافت.


♉ فال تاروت امروز برای متولدین اردیبهشت:

کارت قضاوت

کارت قضاوت :  دیگران فکر می کنند که می دانند چه کاری باید بکنید و چه چیزی برایتان بهتر است، ولی آنها در اشتباه هستند. در واقع هر کسی بر اساس انتظاری که خودش از شما دارد سعی در تعیین مسیرتان دارد، در حالی که علایق شما با آنها فرق می کنند و اگر بخواهید راهی را بروید که خودتان دوست دارید آنها از شما دلخور خواهند شد. ولی نگران نباشید، شما پیش از هر کس نسبت به خودتان مسئولید.


فال روزانه تاروت چهارشنبه ۲۳ فروردین «فال تاروت پیشگویی آینده ۱۴۰۲»
 ?‍♂️ تفال به حافظ
 ? فال هفته
☀️ فال با قرآن
 ❤️ عشق
⚡️ فال انبیا

♊ فال تاروت امروز برای متولدین خرداد:

کارت عاشقان

کارت عشاق :  امروز از آن روزهایی است که احساستان به منطقتان غلبه خواهد کرد. اگر متوجه شدید که دارید از روی عصبانیت، ترس و یا حسادت عکس العمل نشان می دهید قبل از این که اوضاع را از این که هست خرابتر کنید با فرد مورد اعتمادتان تماس بگیرید تا به آرامش برسید. چه مجرد باشید و چه متأهل سعی کنید در مکالمات خود با کسی که دوست دارید به جای آن که کلام را بپیچانید، واضح و رک حرف بزنید و منطقی باشید. شاید عکس العملش چیزی نباشد که دوست دارید، ولی حداقل از مشکلی بزرگ جلوگیری کرده اید.


♋ فال تاروت روزانه برای متولدین تیر:

کارت عدالت

کارت عدالت : امروز احتمال دارد با فردی که در سطح شما نیست درگیر شوید. هرچند به نظر می رسد که این فرد هیچ بهره ای از منطق نبرده است و مثل چکش در مغزتان فرو می رود به نفعتان است که کنترل خودتان را حفظ کنید. اگر بتوانید خشمتان را مهار کنید و به حرف هایش گوش کنید شاید حتی تا حدودی منطقی به نظر برسد و به او حق بدهید. این ماه در مرکز توجه خواهید بود و در هر جمعی که قرار بگیرید به سادگی دیده خواهید شد.


♌ فال تاروت روزانه برای متولدین مرداد:

کارت برج

کارت برج : اگر امروز کنترل اوضاع از دستتان خارج شده است شاید بهترین کار ممکن این باشد که تسلیم شوید. حتی یک ذره از انرژی خود را بیهوده صرف مرتب کردن اوضاع نکنید. کنار بایستید و ببینید چه می شود. فردا وقتی وضعیت آرام شد به این امور رسیدگی کرده و مشکلات را بررسی کنید. متاهل ها امروز می توانند خیلی راحت یک مخالفت جزئی را به نبردی بزرگ تبدیل کنند که در نهایت هر دو طرف در آن بازنده خواهند بود. تنها راه برنده شدن در این دعوا این است که آن را اصلا شروع نکنید.

❤️فال روزانه❤️

♍ فال تاروت روزانه برای متولدین شهریور:

کارت امپراطورکارت امپراطور : هیچ وقت نمی توان از نتیجه یک شرط بندی مطمئن بود، اما می توان گزینه های مختلف را با دقت بررسی کرده و راهی را انتخاب کرد که ریسک کمتری داشته باشد. امروز نمی توانید از نتیجه هیچ کاری مطمئن باشید و آن را تضمین شده بدانید، تنها کاری که از دست شما بر می آید این است که نقشه هایی حساب شده داشته باشید و برای اطمینان و آسایش خاطر بیشتر با افراد مورد اعتمادتان مشورت کنید. 

❤️فال ماهانه❤️

♎ فال روزانه تاروت کبیر برای متولدین مهر:

کارت اعتدال

کارت اعتدال : شاید در ایجاد کردن تعادل بین کار و خانواده به مشکل بر بخورید و این موضوع باعث ایجاد ناراحتی شود. اگر به دلایل کاری یکی از اعضای خانواده، دوستان نزدیک و یا هم اتاقیتان را نادیده گرفته اید، این شخص ممکن است امروز کمی از دست شما عصبانی شود. کسی به شما نمی گوید که به خاطر آنها دست از کارتان بکشید، ولی سعی کنید این ناراحتی را از دلش در بیاورید و طوری برخورد نکنید که انگار اصلا وجود ندارد.


♏ فال روزانه تاروت کبیر برای متولدین آبان:

کارت پاپ

کارت پاپ : اگر بحث پول و شراکت در میان است همه چیز را بنویسید و به صورت کتبی در بیاورید. در مورد هر توافق و قراردادی باید دقتی دوبرابر داشته باشید. شما نمی توانید در مورد مسائل حقوقی و قانونی کوچکترین اهمالی بکنید، پس تا جای ممکن محکم کاری کنید وگرنه ممکن است طرف مقابلتان برایتان ایجاد مشکل کند. حتی اگر از طرف مقابلتان مطمئن هستید هم روزه شک دار نگیرید. 

❤️فال سال❤️

♐ فال روزانه تاروت کبیر برای متولدین آذر:

کارت درویش

کارت درویش : به نغعتان است که مواظب جیبتان باشید، چرا که خیلی راحت ممکن است که کنترل بودجه تان از دستتان خارج شود و در اواخر ماه به مشکل بر بخورید. اگر ناراحت باشید ممکن است به فکر خرید درمانی بیفتید، ولی مطمئن باشید که این کار نتیجه ای پایدار برای شما به همراه نخواهد داشت. اگر قرارداد و یا معامله ای در پیش دارید بهتر است که تمام جزئیات را در قرارداد قید کنید تا بعدها با مشکل مواجه نشوید. 

❤️فال ابجد❤️

♑ فال تاروت فردا برای متولدین دی:

کارت شیطان

کارت شیطان : ممکن است احساس کنید که کسی به طور عمدی می خواهد کارها را برای شما سخت کند. انگار هرچقدر تلاش می کنید اوضاع را روبراه کنید باز هم کنترل آنها از دست شما خارج می شود. خیلی زود از دست دیگران ناراحت و عصبانی می شوید، اما به نفعتان است که خشمتان را کنترل کنید، چرا که این کار به ضرر خودتان خواهد بود و به احتمال زیاد طرف مقابلتان حتی دلیل عصبانیت شما را نمی داند. تصمیم های جدی و بزرگ نگیرید. به اطرافیانتان هم فشاری وارد نکنید و بگذارید راحت باشند تا امروز را بی دردسر پشت سر بگذارید. 

❤️فال شمع❤️

♒ فال تاروت فردا برای متولدین بهمن:

کارت ملکه

کارت ملکه :  با دیگران در مورد موضوعات روشنفکرانه و معنای زندگی بحث کنید، اما ایده هایتان را به آنها تحمیل نکنید، چرا که به احتمال زیاد آنها با شما موافق نخواهند بود. یک چند روزی اوضاع همینطور است، انگار مردم زیاد حال و حوصله ندارند، کمی صبور باشید. به احتمال زیاد احساس استرس و نگرانی خواهید داشت، برای این که از بروز این احساس جلوگیری کنید قبل از شروع روزتان به مراقبه و مدیتیشن بپردازید. اگر اهل این کارها نیستید کمی موسیقی آرامش بخش هم کفایت خواهد کرد. 

❤️فال هفتگی میلادی❤️

♓ فال تاروت فردا برای متولدین اسفند:

کارت خورشید

کارت خورشید : امروز به دنبال معنایی عمیق تر برای زندگیتان هستید، ولی دوست ندارید با کسی در مورد این جستجوی درونی حرفی بزنید و ترجیح می دهید به تنهایی راهتان را پیدا کنید. به جای این که پای شکایت ها و غم و غصه دیگران بنشینید آنها را به در آمدن از پیله شان تشویق کرده و در شادی خود شریک کنید و بحث های هیجان انگیز راه بیندازید. این کار به خوشحالی بیشتر شما هم کمک خواهد کرد. اما اگر اصرار دارند که ناراحت باشند وقتتان را برای آنها هدر نکنید و به راه خودتان ادامه بدهید.

منبع:تصویرزندگی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا