فال

فال روزانه تاروت چهارشنبه ۱۶ آذر «فال تاروت پیشگویی آینده ۱۴۰۱»

فال روزانه تاروت چهارشنبه ۱۶ آذر «فال تاروت پیشگویی آینده ۱۴۰۱»

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

تاریخچه فال

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

از قدیم بسیاری از تاریخ نویسان ریشه فالگیری و جادو جنبل را به سرزمین های شرق مرتبط می دانند و ریشه واژه Magic (مجیک) از واژه Magi (مغ برای روحانیون زرتشتی استفاده می‌شده) گرفته شده است. نقطه اشتراکی که در تمام تمدن های کهن ایران، مصر، هندیان، بابلیان و … به چشم می خورد به ارتباط این تمدن ها با عناصر چهارگانه و سعی آن ها برای استفاده از این عناصر در جهت پیشگویی آینده می توان اشاره کرد.

امروزه نیز برخی از علم اخترشناسی و نجوم نیز که علمی کاملا اثبات شده و به دور از خرافات می باشد برای پیش بینی اتفاقات آینده کمک می گیرند. پیشگویی هایی که در طول تاریخ توسط پیشگوهای بزرگی چون Nostradamus (نوستراداموس) انجام گرفته و چندین دهه بعد از آن اتفاق افتاده باعث گردیده بسیاری به پیشگویی و طالع بینی باور داشته باشند. فالگیر ها مدعی هستند که در پروسه گرفتن فال ذهن آن ها متوقف شده و آماده دریافت الهام از طرف کائنات می شود.

با توجه به درخواست دوستان که  قبلا در بخش فال و طالع بینی مجله تصویر زندگی و پست های فال روزانه، فال هفتگی میلادی، فال ماهانه، فال پی ام سی، فال هفتگی عشق❤️، فال قهوه ☕️و فال حافظ صوتی… ) فال تاروت روزانه را هم درخواست داده بودند. این فال نیز به لیست فال مجله تصویر زندگی افزوده شد.

فال تاروت چیست؟ (Tarot Horoscopes)

یکی از قدیمی‌ترین روش‌های پیشگویی یا الهام بخشی در تاریخ، تاروت بوده هست. تاروت در قدیم مورد توجه اشراف و ثروتمندان بود زیرا دسترسی به پیشگوی مسلط در زمانی که حاکمان آن را ممنوع کرده بودند پرهزینه و سخت بود. امروزه نیز افرادی که به تاروت تسلط داشته باشند نادرند و یا هزینه‌های زیادی را دریافت می کنند.

تاروت یک بسته کارت بازی است که از اواسط قرن پانزدهم میلادی در مناطقی از اروپا برای انجام بازی هایی مانند تاروچینی ایتالیایی، تاروت فرانسوی و Königrufen اتریشی استفاده می شد، که بسیاری از آن ها هنوز هم بازی می شوند. در اواخر قرن ۱۸ میلادی، برخی از انواع تاروت، به عنوان روشی برای پیشگویی و دست یابی به اهداف غیبی و اسرار آمیز، از طریق خواندن کارت ها و فال گیری با ورق مورد استفاده قرار گرفت.

فال تاروت

Daily Tarot Horoscopes for Every Zodiac Sign

♈ فال تاروت امروز برای متولدین فروردین:

امروز
کارت ارابه نشان دهنده رسیدن به قدرت یا اقداماتی برای کنترل شرایط در زندگی تان است که می تواند به مسائل احساسی، زندگی یا تجارت مرتبط باشد. شما باید تمام جنبه های زندگی تان را با هم هماهنگ نگه دارید، در غیر این صورت همه چیزتان را از دست خواهید داد. بهتر است در این زمینه کاملا هوشمندانه عمل کنید تا بتوانید پیشرفت کرده و به موفقیت برسید. بزرگ ترین پیروزی ها زمانی اتفاق می افتد که قبل از شروع هر گونه نبردی، تمام اقدامات لازم را برای آن انجام دهید.
فردا
کارت مرگ به شما می گوید که باید گذشته را رها کنید. چیزهایی که امروز در زندگی دارید، فردا از بین خواهد رفت، پس برای تغییر آماده باشید. برخی موارد ممکن است سال‌ها ادامه داشته باشند، اما واقعا هیچ نیروی مثبتی به شما نمی‌دهند. این کارت به شما نشان می دهد که وقتی زمان تصمیم گیری درباره آینده فرا برسد، باید گذشته را رها کنید.


♉ فال تاروت امروز برای متولدین اردیبهشت:

امروز
همه چیز زیر نور خورشید آشکار می شود، بنابراین کارت خورشید می تواند نشان دهنده از بین رفتن توهمات و روشن شدن حقیقت باشد. اگر مخفی ماندن یک موضوع به شما آسیب رسانده باشد، این احتمال وجود دارد که همه چیز به زودی آشکار شود. از سوی دیگر، اگر مخفیانه به شخصی علاقه داشته اید، این کارت نشان دهنده این است که او نیز به شما علاقه دارد. کارت خورشید در زمان حال می تواند از طریق روشنایی و آگاهی، باعث رشد شما شود.
فردا
کارت مرگ به شما می گوید که باید گذشته را رها کنید. چیزهایی که امروز در زندگی دارید، فردا از بین خواهد رفت، پس برای تغییر آماده باشید. برخی موارد ممکن است سال‌ها ادامه داشته باشند، اما واقعا هیچ نیروی مثبتی به شما نمی‌دهند. این کارت به شما نشان می دهد که وقتی زمان تصمیم گیری درباره آینده فرا برسد، باید گذشته را رها کنید.


 ?‍♂️ تفال به حافظ
 ? فال هفته
☀️ فال با قرآن
 ❤️ عشق
⚡️ فال انبیا

♊ فال تاروت امروز برای متولدین خرداد:

امروز
کارت عاشقان به احتمال زیاد نشان دهنده آرزوهای شما در زمینه عشق و روابط احساسی است. دوست دارید در زندگی تان، کارهای زیادی انجام دهید. این کارت آرزوهایتان را دقیقا نشان نمی دهد، اما به شما می گوید که باید نسبت به شخصی متعهد باشید. آگاهی از چیزهایی که برای تحقق آرزوهایتان، به آن نیاز دارید، اولین قدم برای تحقق اهداف تان است. در مرحله بعدی باید همراه خود در این مسیر را مشخص کنید.
فردا
به نظر می رسد که در آینده، به یک دو راهی در زندگی تان برسید. این اتفاق به این معنی است که شما هنوز در یک مسیر قدیمی هستید که شما را به جایی که می خواهید، نمی رساند. تنها چیزی که در انتخاب مسیر درست به شما کمک خواهد کرد، یک قضاوت صحیح خواهد بود.


♋ فال تاروت روزانه برای متولدین تیر:

امروز
این روزها کارت جهان می تواند نشان دهنده پیروزی شما باشد. شما می توانید از تمام توانایی هایتان استفاده کنید تا به موفقیت برسید. کارت جهان شما را به عنوان یک انسان کامل نشان می دهد. امروز، شما این قدرت را دارید که همه چیز را به نتیجه برسانید، اما اگر از این ویژگی خود آگاه هستید، نباید به خودتان مغرور شوید.
فردا
از آنجا که این کارت نشان دهنده عدم آگاهی از هر گونه خطری است، احتمال دارد بتوانید با زندگی در زمان حال و عدم نگرانی در مورد اتفاقات آینده، از بروز بسیاری از مشکلات جلوگیری کنید. اهداف شما به راحتی محقق خواهند شد و مهم نیست که چه کسی بخواهد از موفقیت تان جلوگیری کند. این کارت نشان دهنده هنر انجام ندادن هر کاری است. با درگیر نشدن بیش از حد در مشکلات دیگران، از هر گونه گرفتاری جلوگیری کرده و اجازه می دهید همه چیز، آن طور که باید، اتفاق بیفتد.


♌ فال تاروت روزانه برای متولدین مرداد:

امروز
مرد به دار آویخته می تواند نمایانگر فداکاری بیش از حد یا احیا و شکوفایی مجدد ارزش های درونی تان باشد. این اتفاق هنگام عدم دستیابی به نتیجه مطلوب رخ داده و معمولا مربوط به موضوعات مالی نیست، بلکه بیشتر به دیدگاه کسانی که شما را دوست دارند، اشاره دارد. این افراد دوست دارند ببینند که شما نیز به آرمان های مورد نظر آن ها، معتقد و متعهد هستید.
فردا
امپراطور می خواهد از مهارت های خود برای ساختن فردایی بهتر استفاده کند. این کارت به شما نشان می دهد که از الهامات و ایده های دیروز، برای ساختن رویاهای فردا استفاده می کنید. این کارت می تواند به شما بینشی بدهد تا بفهمید چیزهایی که می خواهید در اختیار شماست، اما برای به دست آوردن آن ها به احتمال زیاد باید تسلیم فرمانروایی امپراطور باشید. این کارت نشان می‌دهد که اگر به یادگیری توجه کنید، همیشه می‌توانید روش انجام هر کاری را بفهمید.

❤️فال روزانه❤️

♍ فال تاروت روزانه برای متولدین شهریور:

امروز
کارت اعتدال این روزها ممکن است به معنای یک بهبودی همه جانبه یا توانایی شما برای کمک به دیگران باشد. این کارت نشان دهنده صبر، میانه رویی، و روشی درمانی فارغ از دارو یا جراحی است. این روند بهبودی صرفا مربوط به اختلالات فیزیکی نیست. بلکه می تواند مربوط به سلامت روان باشد که منجر به سلامت جسمی و یا حتی بهبود حال روحی تان نیز خواهد شد. اعتدال و میانه روی می تواند همه چیز را بهبود ببخشد.
فردا
کارت عدالت به شما می گوید که در نهایت عدل و انصاف پیروز خواهد شد. این کارت شرایط را برای همه یکسان کرده یا در نهایت، برای یک بازی جوان مردانه به شما آگاهی می بخشد. عدالت شما را به درک جدید و عمیق تری رسانده و باعث می شود رفتار منصفانه ای با خودتان و دیگران داشته باشید. این درس ها در مواردی که دیگران بخواهند از شما سوء استفاده کنند، کمک می کند تا پیروز شوید.

❤️فال ماهانه❤️

♎ فال روزانه تاروت کبیر برای متولدین مهر:

امروز
کارت شیطان صرفا به معنی اتفاقات بد و ضرر نیست، بلکه می تواند نشان دهنده رابطه ای در زندگی شما باشد که نه خوب است و نه بد، اما ممکن است به شما آسیب بزند. این کارت به شما کمک می کند تا با فرد قدرت مند تری آشنا شده و کارهایی را که به تنهایی قادر به انجام آن نیستید، با کمک او انجام دهید. ممکن است در ابتدا، از شروع رابطه با این شخصی متعجب شوید، اما مطمئن باشید که او زندگی شما را بهتر خواهد کرد.
فردا
ممکن است وضعیت آینده در حال حاضر برایتان نامعلوم به نظر برسد، اما کارت جادوگر نشان می دهد که می توانید بدون دست کاری حقیقت، با استفاده از منطق و تفکر، پاسخ ها را پیدا کنید. با وجود اینکه افکار ما روی هر موضوعی تاثیر می گذارد، اما شعبده باز همیشه در جستجوی حقیقت است و برای به دست آوردن آن، هر کاری می کند. شاید چنین چیزی در ابتدا برایتان غیر قابل باور باشد، اما جادوگر برای هر موضوعی، راه حلی دارد.

♏ فال روزانه تاروت کبیر برای متولدین آبان:

امروز
این روزها، کارت اعتدال ممکن است به یک حامی مالی اشاره کند که نه تنها بودجه، بلکه ثبات عقلانی را به پروژه فعلی شما باز می گرداند. به این ترتیب، این کارت می‌تواند مانند یک راهبر، اجازه ندهد که خیلی از مسیرتان دور شوید. در روابط عاشقانه، کارت اعتدال می تواند منطق و احساس شما را متعادل نگه دارد و از بروز مشکلات جلوگیری کند.
فردا
این کارت احتمالا نشان دهنده شخصی است که در آینده می تواند در تحقق اهداف تان، به شما کمک کند. به این ترتیب، کارت عاشقان بیانگر اتحاد و یکپارچگی نیز خواهد بود. اگر فرد مناسبی را برای خود بیابید، می توانید آرزوهایتان را برآورده کرده و در کنار هم بسیار قدرتمند باشید. رویاهای دیروزتان در آینده محقق شده و امکانات خوبی را برایتان فراهم خواهد کرد.

❤️فال سال❤️

♐ فال روزانه تاروت کبیر برای متولدین آذر:

امروز
کارت خورشید با پرتوهای نور و گرمای خود باعث درخشش شما نیز خواهد شد. این روزها باید زندگی تان پر از شادی باشد. خورشید ممکن است شما را از لاک تان بیرون بیاورد و به سمت موقعیت‌های کاملا جدید و تازه سوق دهد. دیگران نیز می توانند تحت تاثیر نور خورشید قرار بگیرند. در هر حالت، کارت خوشید نماد درخشندگی است.
فردا
با افزایش آگاهی می توانید دیدگاه خود را نسبت به مسائل عوض کنید. پاپ به شما بینش جدیدی می دهد که در آینده برایتان کمک کننده خواهد بود. نا آگاهی باعث می شود تصمیم اشتباهی بگیرید که آینده تان را نیز خراب کند. مانند طلوع خورشید در هنگام سپیده دم، پاپ نیز همه چیز را در اطراف شما روشن می کند تا بتوانید واقعیت ها را ببینید.

❤️فال ابجد❤️

♑ فال تاروت فردا برای متولدین دی:

امروز
مرد به دار آویخته می تواند نمایانگر فداکاری بیش از حد یا احیا و شکوفایی مجدد ارزش های درونی تان باشد. این اتفاق هنگام عدم دستیابی به نتیجه مطلوب رخ داده و معمولا مربوط به موضوعات مالی نیست، بلکه بیشتر به دیدگاه کسانی که شما را دوست دارند، اشاره دارد. این افراد دوست دارند ببینند که شما نیز به آرمان های مورد نظر آن ها، معتقد و متعهد هستید.
فردا
مراقبه می تواند تمام مشکلات گذشته و آینده تان را از بین ببرد. با خودکاوی و ارتباط با درون می توانید حقایق را پیدا کنید. با آگاهی از وضعیت زندگی و مراقبه می توانید برای مشکلات تان، راه حل های خوبی پیدا کرده و با اعتماد به توانایی های ذاتی خود، بر آن ها غلبه کنید.

❤️فال شمع❤️

♒ فال تاروت فردا برای متولدین بهمن:

امروز
زمانی که کارت چرخ سرنوشت بیرون کشیده می شود، به احتمال زیاد شانس با شما یار خواهد بود. این کارت نشان می دهد که این روزها خوش شانس هستید، اما این اتفاق همیشگی و مطلق نخواهد بود. چرخ سرنوشت می تواند نشان دهنده تغییر و قرار گرفتن در چرخه رحمت سرنوشت باشد. این کارت به شما می گوید که شانس در زندگی وجود دارد، اما نحوه عملکردتان نیز بسیار مهم است. هر چه بتوانید بهتر بازی کنید، شانس بیشتری برای موفقیت خواهید داشت.
فردا
کارت خورشید می‌تواند به این معنا باشد که در آینده، دروغ‌هایی که ممکن است امروز آن ها را باور کرده بودید، برایتان آشکار شود. دلیل انتخاب این کارت این است که رازهایی وجود دارد که باید در پرتو نور خورشید، از آن ها پرده برداشته شود. پنهان کاری و عدم اطمینانی که در گذشته وجود داشت، زودی از بین خواهد رفت.

❤️فال هفتگی میلادی❤️

♓ فال تاروت فردا برای متولدین اسفند:

امروز
کارت چرخ سرنوشت می تواند نشان دهنده کارما نیز باشد. البته این نکته بدان معنا نیست که به خاطر اشتباهاتی که در گذشته انجام داده اید، مجازات می شوید. بلکه به این معنیست که این کارت، تعادل را به زندگی شما باز می گرداند. این روزها ممکن است درباره نوع زندگی تان به بینش عمیق و بهتری برسید.
فردا
اکنون زمان آن است که همه چیز برایتان فراهم شده و می توانید کارهای مورد علاقه تان را که در گذشته رها کرده بودید، مجددا دنبال کنید. این کارت به شما می گوید در زمانی که انتظارش را ندارید، اتفاقات خوبی برایتان رقم خواهد خورد( راهبه عملکردی رمزآلود دارد که ممکن است برایتان عجیب باشد). پس به این کارت احترام بگذارید تا او نیز راز و رمزهایش را در اختیارتان قرار دهد.

منبع:تصویرزندگی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا