فال

فال روزانه تاروت چهارشنبه ۱۲ بهمن «فال تاروت پیشگویی آینده ۱۴۰۱»

فال روزانه تاروت چهارشنبه ۱۲ بهمن «فال تاروت پیشگویی آینده ۱۴۰۱»

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

فال روزانه تاروت چهارشنبه ۱۲ بهمن «فال تاروت پیشگویی آینده ۱۴۰۱»

تاریخچه فال

از قدیم بسیاری از تاریخ نویسان ریشه فالگیری و جادو جنبل را به سرزمین های شرق مرتبط می دانند و ریشه واژه Magic (مجیک) از واژه Magi (مغ برای روحانیون زرتشتی استفاده می‌شده) گرفته شده است. نقطه اشتراکی که در تمام تمدن های کهن ایران، مصر، هندیان، بابلیان و … به چشم می خورد به ارتباط این تمدن ها با عناصر چهارگانه و سعی آن ها برای استفاده از این عناصر در جهت پیشگویی آینده می توان اشاره کرد.

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

امروزه نیز برخی از علم اخترشناسی و نجوم نیز که علمی کاملا اثبات شده و به دور از خرافات می باشد برای پیش بینی اتفاقات آینده کمک می گیرند. پیشگویی هایی که در طول تاریخ توسط پیشگوهای بزرگی چون Nostradamus (نوستراداموس) انجام گرفته و چندین دهه بعد از آن اتفاق افتاده باعث گردیده بسیاری به پیشگویی و طالع بینی باور داشته باشند. فالگیر ها مدعی هستند که در پروسه گرفتن فال ذهن آن ها متوقف شده و آماده دریافت الهام از طرف کائنات می شود.

با توجه به درخواست دوستان که  قبلا در بخش فال و طالع بینی مجله تصویر زندگی و پست های فال روزانه، فال هفتگی میلادی، فال ماهانه، فال پی ام سی، فال هفتگی عشق❤️، فال قهوه ☕️و فال حافظ صوتی… ) فال تاروت روزانه را هم درخواست داده بودند. این فال نیز به لیست فال مجله تصویر زندگی افزوده شد.

فال تاروت چیست؟ (Tarot Horoscopes)

یکی از قدیمی‌ترین روش‌های پیشگویی یا الهام بخشی در تاریخ، تاروت بوده هست. تاروت در قدیم مورد توجه اشراف و ثروتمندان بود زیرا دسترسی به پیشگوی مسلط در زمانی که حاکمان آن را ممنوع کرده بودند پرهزینه و سخت بود. امروزه نیز افرادی که به تاروت تسلط داشته باشند نادرند و یا هزینه‌های زیادی را دریافت می کنند.

تاروت یک بسته کارت بازی است که از اواسط قرن پانزدهم میلادی در مناطقی از اروپا برای انجام بازی هایی مانند تاروچینی ایتالیایی، تاروت فرانسوی و Königrufen اتریشی استفاده می شد، که بسیاری از آن ها هنوز هم بازی می شوند. در اواخر قرن ۱۸ میلادی، برخی از انواع تاروت، به عنوان روشی برای پیشگویی و دست یابی به اهداف غیبی و اسرار آمیز، از طریق خواندن کارت ها و فال گیری با ورق مورد استفاده قرار گرفت.

فال تاروت

Daily Tarot Horoscopes for Every Zodiac Sign

♈ فال تاروت امروز برای متولدین فروردین:

کارت قدرت

کارت قدرت : به نظر می رسد که اوضاع روبراه است، ولی بیش از اندازه روی ظاهر امر حساب باز نکنید، زیرا هر چقدر هم که به ظاهر اوضاع آرام باشد، تشخیص این که تا چه حد می توانید پیش بروید کار دشواری خواهد بود. با وجود این که دلتان می خواهد فعالیت بیشتری داشته باشید، باید هوشمندانه قدم بردارید. اگر بیش از اندازه روی تواناییتان حساب کنید در ساعات پایانی روز به مشکل برخواهید خورد. این نکته را فراموش نکنید که با یک دست نمی توانید چندتا هندوانه بلند کنید، پس کارهایتان را سر حوصله و به ترتیب اولویت انجام دهید.


♉ فال تاروت امروز برای متولدین اردیبهشت:

کارت خورشید

کارت خورشید : امروز صبح که از خواب بیدار می شوید کمی احساس دلسردی می کنید، چرا که فکر می کنید دارید بی آن که به هیچ جایی برسید تنها دور خودتان می چرخید، ولی ناراحت نباشید، تا عصر احساس بهتری خواهید داشت. امروز تصمیم گرفته اید که خواسته های قلبی خود را به زبان بیاورید، ولی بیان کردن این احساسات در قالب کلمات برای شما کار دشواری خواهد بود. ولی تسلیم نشوید و تلاش خودتان را بکنید. کمی اراده به شما کمک خواهد کرد آنچه معمولا در دلتان نگه می داشته اید را به زبان بیاورید.


فال روزانه تاروت چهارشنبه ۱۲ بهمن «فال تاروت پیشگویی آینده ۱۴۰۱»
 ?‍♂️ تفال به حافظ
 ? فال هفته
☀️ فال با قرآن
 ❤️ عشق
⚡️ فال انبیا

♊ فال تاروت امروز برای متولدین خرداد:

کارت جهان

کارت جهان : امروز افکارتان به اندازه آنچه در قلبتان می گذرد اهمیت ندارند. با این حال این همه اشتیاق برای این که مورد تأیید کسی که دوست دارید قرار بگیرید دارید خودتان را نیز شگفت زده خواهد کرد. در حال حاضر ساده ترین مهربانی هایی که در حقتان می شوند برای شما به اندازه یک دنیا ارزش دارند. بیان کردن احساستان به شما کمک خواهد کرد از این احساس تزلزل و عدم امنیتی که دارید نجات پیدا کنید.


♋ فال تاروت روزانه برای متولدین تیر:

کارت اعتدال

کارت اعتدال : شما فقط دارید به کارتان و پیدا کردن هدف زندگیتان فکر می کنید. با این حال بهتر است رویاها و فانتزی هایتان را نیز در نظر داشته باشید و به قدرت تخیلتان اجازه بروز بدهید، چرا که این کار علاوه به کمک کردن به شما در پیدا کردن اهدافتان باعث خوشحالیتان نیز خواهد شد. هرچند درگیری های ذهنی که مسائل کاری برایتان ایجاد کرده اند توجه کردن به رویاهایتان را از اولویت های اصلیتان خارج کرده اند، ولی حفظ تعادل بین دنیای درون و بیرونتان زندگی را خیلی بهتر خواهد کرد.


♌ فال تاروت روزانه برای متولدین مرداد:

کارت قضاوت

کارت قضاوت : امروز شاید متوجه آنچه دیگران سعی دارند به شما بگویند نشوید. مخصوصا اگر سعی داشته باشند شما را مورد قضاوت قرار بدهند به احتمال زیاد حتی یکی کلمه از حرف هایشان را نخواهید شنید. شما در شرایط فعلی آنقدر به بیان خودتان و افکارتان اهمیت می دهید که دیگران برایتان کمرنگ و کم اهمیت شده اند و این می تواند به ضرر شما باشد، چرا که اطلاعات مهمی که برایتان دارند را از دست خواهید داد. اگر خودآگاهیتان را بالا ببرید نسبت به دیگران نیز توجه بیشتری پیدا خواهید کرد و به آنها نیز اهمیت خواهید داد.

❤️فال روزانه❤️

♍ فال تاروت روزانه برای متولدین شهریور:

کارت شیطان

کارت شیطان : اگر امروز کسی بخواهد بر علیه شما کاری انجام دهد پیدا کردن منبع این همه انرژی منفی کار سختی خواهد بود. خوشبختانه این وضعیت زیاد طول نخواهد کشید و قادر خواهید بود این مشکل را پیش از آن که به معضلی بزرگ تبدیل شود حل کنید. نیازی ندارد سعی کنید دلیل این کار طرف مقابلتان را درک کنید، کافی است نترسید و بجای مبارزه کردن با رفتاری خوب این مشکل را حل کنید.

❤️فال ماهانه❤️

♎ فال روزانه تاروت کبیر برای متولدین مهر:

کارت عدالت

کارت عدالت : هیچ نیازی نیست که حرف هایتان را با نیاز طرف مقابلتان و در نظر گرفتن این که شنیدن چه چیزی مایه خوشحالی آنها خواهد شد هماهنگ کنید، همان چیزی را بگویید که به نظرتان درست می آید و احساس خود را همان طوری که هست بیان کنید. امروز احساس می کنید که فرصت دیگری برای جبران اشتباه هایتان به شما داده شده است، ولی حس می کنید که این آخرین فرصتتان است. با این حال شما کاملا در ارزیابیتان از موقعیت موجود در اشتباه هستید.


♏ فال روزانه تاروت کبیر برای متولدین آبان:

کارت ارابه

کارت ارابه : شما دارید تلاش می کنید جهت تازه ای به زندگیتان ببخشید و شاید برای رسیدن به این هدفتان روی موقعیت یا فردی بیش از اندازه حساب باز کرده و تمرکز کنید، ولی متاسفانه اوضاع خیلی آرامتر از آنچه انتظارش را دارید پیش خواهد رفت، باید انتظارات خود را متعادل کرده و اجازه دهید نتایج مورد نظرتان به وقتش به سراغتان بیایند و عجله نکنید. شما از آن دسته آدم هایی نیستید که بیخیال تعهداتتان شوید، ولی دیگر وقت آن رسیده است که در زندگیتان تعادل ایجاد کنید و برای خودتان و خواسته هایتان هم وقت بگذارید.

❤️فال سال❤️

♐ فال روزانه تاروت کبیر برای متولدین آذر:

کارت چرخ سرنوشت

کارت چرخ سرنوشت : امروز حتی اگر در آغاز امر کمی با مشکل مواجه باشید هم آماده اید تا با سرعت تمام پیش بروید. شما سعی دارید بیشترین بهره ممکن را از زمان ارزشمندتان ببرید، ولی صبوری را در این راه کاملا کنار گذاشته اید. درست است که می خواهید به دنبال ماراجویی های تازه بروید، ولی باید با خودتان و اطرافیانتان با ملایمت بیشتری رفتار کنید. متعادل ساختن نگرشتان به شما کمک خواهد کرد که هم از روزتان لذت ببرید و هم در زمان مناسب به خواسته هایتان برسید.

❤️فال ابجد❤️

♑ فال تاروت فردا برای متولدین دی:

کارت ماه

کارت ماه : امروز با نادیده گرفتن حقایق خواهید توانست تا مدتی محدودیت هایی که خودتان برای خود ایجاد کرده اید را نادیده بگیرید. ولی این مقاومتی که در وجود شماست و مانع پیشرفت شما نیز شده است، از ترس های دوران کودکیتان ریشه می گیرد. اگر زخم های گذشته را با دیدی تازه مورد بررسی قرار دهید خواهید توانست به درمان آنها کمک کنید و موانع و محدودیت هایی که برای خودتان ایجاد کرده اید را از بین ببرید. فقط زیادی تند نروید و با قدم هایی کوچک شروع کنید.

❤️فال شمع❤️

♒ فال تاروت فردا برای متولدین بهمن:

کارت قدرت

کارت قدرت : این همه شور و هیجانی که این روزها احساس می کنید شما را هیجان زده و بیقرار کرده است و احساس می کنید هرکاری که بخواهید را میتوانید انجام دهید و هیچ چیز غیرممکنی وجود ندارد. ولی در واقع آنقدر هیجان زده شده اید که نمی توانید روی انجام کارهایی که پیش رویتان هستند تمرکز کنید و این موضوع باعث شده احساس کنید تحت فشار قرار دارید. سعی کنید نفس عمیقی کشیده و هیجان درونیتان را کنترل کنید تا به جای آثار سازنده تبدیل به یک انرژی مخرب نشود. 

❤️فال هفتگی میلادی❤️

♓ فال تاروت فردا برای متولدین اسفند:

کارت مرد دارآویز

کارت مرد دار آویز : امروز این که بفهمید از کجا باید شروع کنید برای شما کار نسبتا سختی خواهد بود و مدیریت برنامه های روزانه تان را برای شما دشوار خواهد ساخت. انگار ذهنتان در عالم فکر و خیال گرفته شده و نمی توانید افکار منطقی داشته باشید. شاید فکر کنید که در میان گذاشتن این مشکل با نزدیکانتان به حل آن کمک خواهد کرد، ولی هرچه بیشتر در مورد آن حرف بزنید تردیدتان بیشتر خواهد شد. کمی باخودتان خلوت کرده و سعی کنید کنترل ذهنتان را در دست بگیرید.

منبع:تصویرزندگی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا