فال

فال روزانه تاروت پنجشنبه ۲۲ دی «فال تاروت پیشگویی آینده ۱۴۰۱»

فال روزانه تاروت پنجشنبه ۲۲ دی «فال تاروت پیشگویی آینده ۱۴۰۱»

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

فال روزانه تاروت پنجشنبه ۲۲ دی «فال تاروت پیشگویی آینده ۱۴۰۱»

تاریخچه فال

از قدیم بسیاری از تاریخ نویسان ریشه فالگیری و جادو جنبل را به سرزمین های شرق مرتبط می دانند و ریشه واژه Magic (مجیک) از واژه Magi (مغ برای روحانیون زرتشتی استفاده می‌شده) گرفته شده است. نقطه اشتراکی که در تمام تمدن های کهن ایران، مصر، هندیان، بابلیان و … به چشم می خورد به ارتباط این تمدن ها با عناصر چهارگانه و سعی آن ها برای استفاده از این عناصر در جهت پیشگویی آینده می توان اشاره کرد.

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

امروزه نیز برخی از علم اخترشناسی و نجوم نیز که علمی کاملا اثبات شده و به دور از خرافات می باشد برای پیش بینی اتفاقات آینده کمک می گیرند. پیشگویی هایی که در طول تاریخ توسط پیشگوهای بزرگی چون Nostradamus (نوستراداموس) انجام گرفته و چندین دهه بعد از آن اتفاق افتاده باعث گردیده بسیاری به پیشگویی و طالع بینی باور داشته باشند. فالگیر ها مدعی هستند که در پروسه گرفتن فال ذهن آن ها متوقف شده و آماده دریافت الهام از طرف کائنات می شود.

با توجه به درخواست دوستان که  قبلا در بخش فال و طالع بینی مجله تصویر زندگی و پست های فال روزانه، فال هفتگی میلادی، فال ماهانه، فال پی ام سی، فال هفتگی عشق❤️، فال قهوه ☕️و فال حافظ صوتی… ) فال تاروت روزانه را هم درخواست داده بودند. این فال نیز به لیست فال مجله تصویر زندگی افزوده شد.

فال تاروت چیست؟ (Tarot Horoscopes)

یکی از قدیمی‌ترین روش‌های پیشگویی یا الهام بخشی در تاریخ، تاروت بوده هست. تاروت در قدیم مورد توجه اشراف و ثروتمندان بود زیرا دسترسی به پیشگوی مسلط در زمانی که حاکمان آن را ممنوع کرده بودند پرهزینه و سخت بود. امروزه نیز افرادی که به تاروت تسلط داشته باشند نادرند و یا هزینه‌های زیادی را دریافت می کنند.

تاروت یک بسته کارت بازی است که از اواسط قرن پانزدهم میلادی در مناطقی از اروپا برای انجام بازی هایی مانند تاروچینی ایتالیایی، تاروت فرانسوی و Königrufen اتریشی استفاده می شد، که بسیاری از آن ها هنوز هم بازی می شوند. در اواخر قرن ۱۸ میلادی، برخی از انواع تاروت، به عنوان روشی برای پیشگویی و دست یابی به اهداف غیبی و اسرار آمیز، از طریق خواندن کارت ها و فال گیری با ورق مورد استفاده قرار گرفت.

فال تاروت

Daily Tarot Horoscopes for Every Zodiac Sign

♈ فال تاروت امروز برای متولدین فروردین:

کارت کیمیاگر

کارت کیمیاگر : امروز ایده های جدیدی در ذهن تان ایجاد شده که دوست دارید تمام آنها را عملی کنید. جلوی تخیلاتتان را نگیرید و اجازه دهید به هر کجا که دوست دارند سفر کنند. از آنجا که شما روزهای سختی را گذرانده اید، بهتر است این روزها را تنها به سلامتی و مراقبت از خودتان بپردازید. انرژی زیادی که در هفته‌ی آینده به دست می آورید شما را تشویق به پیشرفت در روابط اجتماعی تان می کند. اگر می خواهید رابطه عاطفی خود را جدی تر کنید، اکنون زمان خوبی است. به زودی فردی شما را سورپرایز خواهد کرد.


♉ فال تاروت امروز برای متولدین اردیبهشت:

کارت ملکه

کارت ملکه : امروز میهمان های زیادی به دیدارتان خواهند آمد و آنقدر سرتان شلوغ می شود که گذر زمان را از یاد می برید. به یک میهمانی نیز دعوت می شوید که در آنجا افراد جدیدی را ملاقات می کنید. توصیه می کنیم رابطه خود را با آنها حفظ کنید زیرا می توانند فواید بسیاری برای پیشرفت شغلی شما داشته باشند. از آنجا که شما عاشق خانواده تان هستید، بهتر است از تعطیلات آخر هفته بهترین استفاده را بکنید و از همنشینی با آنها نهایت لذت را ببرید.


فال روزانه تاروت پنجشنبه ۲۲ دی «فال تاروت پیشگویی آینده ۱۴۰۱»
 ?‍♂️ تفال به حافظ
 ? فال هفته
☀️ فال با قرآن
 ❤️ عشق
⚡️ فال انبیا

♊ فال تاروت امروز برای متولدین خرداد:

کارت خورشید

کارت خورشید : امشب خانه شما از میهمان پر خواهد شد پس از همین حالا خودتان را آماده کنید و بهترین لباس خود را به تن کنید. اگر مجرد هستید، در این رفت و آمدها با فردی آشنا خواهید شد که می تواند شریک زندگی خوبی برایتان باشد. اگر چه روز شلوغ و پر هیجانی است اما یادتان باشد که استراحت را از یاد نبرید. در حال حاضر شما به خواب بیش از هر چیز دیگری احتیاج دارید تا خستگی های چند وقت اخیر از تن تان به دور شود. هفته های پیش رو زمان خوبی برای آرامش است و آسمان زندگی تان دوباره آفتابی خواهد شد.


♋ فال تاروت روزانه برای متولدین تیر:

کارت جهان

کارت جهان : امروز در عالم ابرها سیر می کنید، ایده های زیادی در سر دارید که اگر جدی شان بگیرید، می توانند در موفقیت شما سهیم باشند. اگر فردی که به او علاقه دارید از شما دور است، نگران و ناراحت نباشید. از لحظات خود استفاده کنید و خوش بگذرانید تا روزهای فراغ به پایان رسند. اکنون زمان آن است تا به بدن و ذهن خود استراحت دهید. هفته جاری آرامش خوبی را تجربه خواهید کرد، برای حفظ آن، کارهای مورد علاقه خود را انجام دهید و از افرادی که انرژی منفی به شما انتقال می دهند، دوری کنید.


♌ فال تاروت روزانه برای متولدین مرداد:

کارت عاشقان

کارت عشاق : با شروع هفته جدید پولی به دست تان می رسد که مدت هاست انتظار آن را می کشید. دوست دارید بخشی از این پول را برای تغییر دکوراسیون خانه یا حتی برای خوشگذرانی با خانواده تان صرف کنید. تصمیم خوبی است، نگران هیچ چیز نباشید. اگر مجرد هستید و به دنبال عشق خود می گردید، فردی که مدت ها است به آن علاقه دارید را نیز به جمع تان راه دهید و ابراز علاقه کنید. با جذابیت این روزهای شما، او نیز به سمت تان جذب خواهد شد.

❤️فال روزانه❤️

♍ فال تاروت روزانه برای متولدین شهریور:

کارت ستاره

کارت ستاره : امروز یکی از بهترین روزهای زندگی شماست. احساس شادی، هیجان، سر زندگی و خوش بینی می کنید و به آینده خود نیز امیدوار هستید. ارتباط شما با خانواده، دوستان و اقوام نیز محکم تر از قبل خواهد شد و حتی اگر مجرد هستید در این رفت و آمدها نیمه گمشده خود را پیدا خواهید کرد. منتظر یک سورپرایز از یک دوست که مدت هاست از شما دور است، باشید. در کنار تمام روزهای خوش، سلامت جسمانی خود را نیز فراموش نکنید.

❤️فال ماهانه❤️

♎ فال روزانه تاروت کبیر برای متولدین مهر:

کارت ارابه

کارت ارابه : امروز یکی از عزیزترین های زندگی تان را خواهید دید و روزتان زیباتر از همیشه می شود. اگر هم تنها هستید، فردی به شما زنگ می زند و آنقدر از شنیدن صدای او خوشحال می شوید که در پوست خود نمی گنجید. به زودی مسافرت کوتاهی در پیش خواهید داشت و فردی را ملاقات خواهید کرد که تاثیر خوبی بر زندگی عاطفی تان می گذارد. اگر نگران کارهای عقب مانده خود هستید، توصیه می کنیم در حال حاضر تمام افکار منفی را از خود دور کنید و به ذهن خود استراحت دهید.


♏ فال روزانه تاروت کبیر برای متولدین آبان:

کارت چرخ سرنوشت

کارت چرخ سرنوشت : امروز افرادی را خواهید دید که از شهر دیگری به دیدن شما می آیند، در میان آنها حتی افرادی هستند که شما آنها را تا به حال ندیده اید اما با این رفت و آمدها دوستان خوبی برای هم خواهید شد و حتی اگر مجرد هستید، شریک زندگی خود را پیدا خواهید کرد. شاید دوست داشته باشید که در چنین روزی هیجان خود را با حرف زدن تخلیه کنید اما یادتان نرود که به حرف های دیگران هم گوش دهید. کلام آنها می تواند روی شما تاثیر خوبی بگذارد و به زندگی تان تغییراتی دهد که شما را شادتر از اکنون کند.

❤️فال سال❤️

♐ فال روزانه تاروت کبیر برای متولدین آذر:

کارت قدرت

کارت قدرت : امروز، روز خوبی برای سرو سامان دادن به کارهایتان است. شما در اوج خود به سر می برید بنابراین از این فرصت نهایت استفاده را بکنید. به حرف هایی که اطرافیانتان درباره شما می زنند، گوش ندهید و نگذارید دیگران با حرف هایشان خوشی شما را نابود کنند. مدتی است می خواهید با فرد مورد علاقه زندگی تان گفتگو کنید اما نمی توانید. این را بدانید، پنهان کردن احساسات تنها مسائل را پیچیده و دشوارتر می کند. در چنین روزی که زمین و زمان می خندد، فرصت خوبی است تا راز دلتان را فاش کنید.

❤️فال ابجد❤️

♑ فال تاروت فردا برای متولدین دی:

کارت ماه

کارت ماه : امروز دوستانتان با شما تماس می گیرند و می خواهند به شما سری بزنند. در ابتدا ممکن است کمی برای تمییزی خانه استرس داشته باشید اما نگران نباشید همه چیز بی عیب و نقص پیش خواهد رفت. امروز روز خوبی برای شما است. کارهایی که غیر ممکن می پنداشتید، برایتان ممکن می شود. احتیاجی به سخت کار کردن نیست، گاهی هم وقت خود را به تفریح و استراحت اختصاص دهید. شخصیت منحصر به فرد شما خوشبختی را به سمت تان جذب می کند و به آنچه لایق آن هستید خواهید رسید. افرادی که در این روز با شما ارتباط دارند نیز در این خوشبختی سهیم خواهند شد.

❤️فال شمع❤️

♒ فال تاروت فردا برای متولدین بهمن:

کارت پاپ

کارت پاپ : آروزهایتان را جدی بگیرید. با کمک آن‌ها است که می‌توانید به علاقمندی های زندگی خود پی ببرید و در کمال ناباوری به خودشناسی برسید و مشکلات زندگی‌تان را حل کنید. اگر فردی می‌تواند در این راه به شما کمک کند، برای درخواست آن کوتاهی نکنید. مدت‌ها است ارتباط خوبی با یکی از دوستان تان ندارید اما امروز فرصت خوبی برای حل مشکلات است. کدورت ها را دور بریزید و برای دوستی دوباره پیش قدم شوید. مطمئنا از این تصمیم خود پشیمان نخواهید شد.

❤️فال هفتگی میلادی❤️

♓ فال تاروت فردا برای متولدین اسفند:

کارت ارابه

کارت ارابه : به فکر یک مسافرت هستید، شک و دودلی را کنار بگذارید و با خانواده یا دوستان خود به این سفر بروید زیرا خاطرات و تجربه های خوبی را برای شما به همراه خواهد داشت. احساسات شما فوران کرده است اما سعی می کنید آنها را نادیده بگیرید. بد نیست برخی اوقات به جای منطق از در احساس وارد شوید. این روزها که اعتماد به نفس شما بالاست، به هر کاری دست بزنید، موفقیت شما حتمی خواهد بود. به زودی تلفنی به شما خواهد شد که حاوی خبرهای خوب است. این خبر می تواند روز شما را به بهترین شکل تغییر دهد.

منبع:تصویرزندگی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا