فال

فال روزانه تاروت پنجشنبه ۱ دی «فال تاروت پیشگویی آینده ۱۴۰۱»

فال روزانه تاروت پنجشنبه ۱ دی «فال تاروت پیشگویی آینده ۱۴۰۱»

تاریخچه فال

از قدیم بسیاری از تاریخ نویسان ریشه فالگیری و جادو جنبل را به سرزمین های شرق مرتبط می دانند و ریشه واژه Magic (مجیک) از واژه Magi (مغ برای روحانیون زرتشتی استفاده می‌شده) گرفته شده است. نقطه اشتراکی که در تمام تمدن های کهن ایران، مصر، هندیان، بابلیان و … به چشم می خورد به ارتباط این تمدن ها با عناصر چهارگانه و سعی آن ها برای استفاده از این عناصر در جهت پیشگویی آینده می توان اشاره کرد.

امروزه نیز برخی از علم اخترشناسی و نجوم نیز که علمی کاملا اثبات شده و به دور از خرافات می باشد برای پیش بینی اتفاقات آینده کمک می گیرند. پیشگویی هایی که در طول تاریخ توسط پیشگوهای بزرگی چون Nostradamus (نوستراداموس) انجام گرفته و چندین دهه بعد از آن اتفاق افتاده باعث گردیده بسیاری به پیشگویی و طالع بینی باور داشته باشند. فالگیر ها مدعی هستند که در پروسه گرفتن فال ذهن آن ها متوقف شده و آماده دریافت الهام از طرف کائنات می شود.

با توجه به درخواست دوستان که  قبلا در بخش فال و طالع بینی مجله تصویر زندگی و پست های فال روزانه، فال هفتگی میلادی، فال ماهانه، فال پی ام سی، فال هفتگی عشق❤️، فال قهوه ☕️و فال حافظ صوتی… ) فال تاروت روزانه را هم درخواست داده بودند. این فال نیز به لیست فال مجله تصویر زندگی افزوده شد.

فال تاروت چیست؟ (Tarot Horoscopes)

یکی از قدیمی‌ترین روش‌های پیشگویی یا الهام بخشی در تاریخ، تاروت بوده هست. تاروت در قدیم مورد توجه اشراف و ثروتمندان بود زیرا دسترسی به پیشگوی مسلط در زمانی که حاکمان آن را ممنوع کرده بودند پرهزینه و سخت بود. امروزه نیز افرادی که به تاروت تسلط داشته باشند نادرند و یا هزینه‌های زیادی را دریافت می کنند.

تاروت یک بسته کارت بازی است که از اواسط قرن پانزدهم میلادی در مناطقی از اروپا برای انجام بازی هایی مانند تاروچینی ایتالیایی، تاروت فرانسوی و Königrufen اتریشی استفاده می شد، که بسیاری از آن ها هنوز هم بازی می شوند. در اواخر قرن ۱۸ میلادی، برخی از انواع تاروت، به عنوان روشی برای پیشگویی و دست یابی به اهداف غیبی و اسرار آمیز، از طریق خواندن کارت ها و فال گیری با ورق مورد استفاده قرار گرفت.

Daily Tarot Horoscopes for Every Zodiac Sign

♈ فال تاروت امروز برای متولدین فروردین:

الان در مورد خودتان چه احساسی دارید؟
احساس می کنی مقاوت کردن در مقابل وسوسه یک رابطه خاص، گذشته یا سایر اشکال لذت بیش از اندازه مشکل است. این حالت غالباً یک اعتیاد است، از انگیزه های درونی است بپرس، این نوع وضعیت ها معمولاً خوب نیستند، ممکن است حس اعتماد به نفس در این زمان نداشته باشی و امید زیادی به آینده نداشته باشی، به توانایی هایت شک نکن، سعی کن بیشتر مثبت اندیش باشی، به دقت فکر کن، هنوز هم می توانی تغییر مسیر دهی.

در این لحظه بیشتر از همه چه چیزی می‌خواهید؟
کارت های می گویند آنچه که بیش از همه می خواهی این است که کسی را در کنارت داشته باشی که بتوانی به او اطمینان و اعتماد داشته باشی و تو را مأیوس نکند. مشکلات اخلاقی وجود دارد که می خواهی بدانی کدام درست وکدام نادرست است. نیاز به مشاوره و نصیحت عقلانی از کسی همچون یک معلم، روحانی، والدین یا کسی که برایش احترام زیادی قائل هستی داری تا درتصمیم گیری صحیح تو را کمک کند.

ترس‌های شما؟
از آزاد بودن، ترس داری! الان زمان بلاتکلیفی و عدم تصمیم گیری نیست. آیا مورد تهدید و باج خواهی قرار گرفته ای که نمی خواهی اینطور شود. خودت را طعمه دیگران قرار نده، بعضی مواقع مجبوریم که قدرت آزاد بودن را داشته باشیم تا موقعیت های جدیدی در زندگی مان بوجود آوریم

برای شما چه اتفاقی خواهد افتاد؟
عشق تازه و تعهد در زندگی ات وارد می شود. حتی اگر هیچ کس در افق دیدت نمی بینی، آماده یک چنین نویدی باش. احتیاط را دور کن و انتظار خوشی و اوقات شاد را داشته باش.

چه چیزی بر علیه شما اتفاق خواهد افتاد؟
از ترس وجودت یخ زده، احساس کرختی می کنی و متحیر هستی که چه کار باید کنی، شما به ترس و اضطراب های خود اجازه داده ای باعث عقب ماندن تو شوند در حالیکه باید فکر خود را بکارگیری و فرصت های جدید و غیر منتظره را بوجود آوری. به هر حال ضروری است مواظب خودت باشی چون افراد فریب کار در اطرافت هستند. چنانچه یک موضوع سری در بین است احتیاط کن، سرّ تو ممکن است فاش شود.

نتیجه :
موفقیت، احساس رضایت و رسیدن به هدف در دسترس تو خواهد بود، نتیجه موفقیت آمیز در مقابل مخاطرات خواهید داشت. از رابطه تان احساس رضایت خواهید داشت و برای کوشش هایت پاداش خواهی گرفت. در اوج حوادث قرار داری و این نشانه ای از رسیدن به ثروت و آگاهی معنوی بزرگتر می باشد. ممکن است در انتخاب خود آن خانه رویایی را بخری یا در رابطه ای که بطور غیر منتظره به تو پیشنهاد می شود احساس رضایت خواهید کرد، از داشتن آن ها لذت ببر.


♉ فال تاروت امروز برای متولدین اردیبهشت:

الان در مورد خودتان چه احساسی دارید؟
احساس می کنی به یک نظم و تعادل در زندگی نیاز داری و واقعاً در حال رسیدن به این آرامش هستی، چنانچه نظیر از هم پاشیدن یک رابطه یا مشکلات مالی داشته ای، مجدداً آرامش برقرار خواهد شد. به هر حال چنانچه هنوز مشکلاتی را تجربه می کنی، الان زمان آرامش، کنترل مراقبت و صبوری است، به زودی حس خواهی کرد که زندگی جریان عادی خود را خواهد داشت.

در این لحظه بیشتر از همه چه چیزی می‌خواهید؟
کارت ها می گویند آنچه که بیش از همه در این ایام می خواهی، عبور از پریشانی ها و هیجانات و روشنی راه است که باعث ترس و زیان رساندن به تو شده اند. می خواهی نتیجه را بدانی، چون در خصوص احساسات خود خیلی نامطئن هستی، حس ششم خود را برای هدایت خود و پیشگری از فریب کاری بکارگیر. سر انجام کارهایت خیر و خوشی است. چنانچه یک موضوع سری داری، ماه نشانه خوبی برای این موضوع است.

ترس‌های شما؟
مثل همیشه، ترس ما را عقب نگه می دارد و اغلب منجر به از دست دادن فرصت ها می شود. تسلیم نشو یا در این بازی زندگی تغییر مسیر بده چون نتیجه تاخیر انداختن ها را تجربه کرده ای. ایمان داشته باش و به دنیا اطمینان کن، به نتایج موفقیت آمیزی که می خواهی میرسی.

برای شما چه اتفاقی خواهد افتاد؟
شما در حال ورود به یک دوره صلح و آرامش در روابطتان، کار یا زندگی تان هستید، راهی برای حل مشکلات خود با اعتماد به نفس و آرامش خواهید یافت. زندگی جریان عادی خود را خواهد داشت و از آن لذت خواهی برد.

چه چیزی بر علیه شما اتفاق خواهد افتاد؟
به هر حال به سختی کوشش می کنی که حوادث را تحت کنترل در آوری. حوادث آنطور که تو می خواهی اتفاق نمی افتند. چالش های غیر منتظره و نابسامانی و نومیدی توقعات را به آخر می کشاند، بطور ناخود آگاه به دنبال راه حلی هستی که انتظار نداشتی به این وضع اتفاق بیافتد . این دوره تغییر را به عنوان یک فرصت برای کیک شروع تازه در نظر بگیر . اگر به فکر نقل و انتقال خانه هستی ، مشکلاتی را در این خصوص تجربه خواهی کرد.

نتیجه :
الان برای شما زمان انجام دادن عمل مثبت با پتانسیل بالا است؛ شما کاملاً به خودت ایمان داری و احساس قدرت زیادی می کنید، الان زمانی است که باید خودت را به درستی نشان دهی که خمیر مایه تو چیست! به توانایی دست پیدا خواهی کرد که روی پای خود بایستی و ساحر یک نشانه عالی برای موفقیت تو می باشد.


برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا