فال

فال روزانه تاروت پنجشنبه ۱۵ دی «فال تاروت پیشگویی آینده ۱۴۰۱»

فال روزانه تاروت پنجشنبه ۱۵ دی «فال تاروت پیشگویی آینده ۱۴۰۱»

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

فال روزانه تاروت پنجشنبه ۱۵ دی «فال تاروت پیشگویی آینده ۱۴۰۱»

تاریخچه فال

از قدیم بسیاری از تاریخ نویسان ریشه فالگیری و جادو جنبل را به سرزمین های شرق مرتبط می دانند و ریشه واژه Magic (مجیک) از واژه Magi (مغ برای روحانیون زرتشتی استفاده می‌شده) گرفته شده است. نقطه اشتراکی که در تمام تمدن های کهن ایران، مصر، هندیان، بابلیان و … به چشم می خورد به ارتباط این تمدن ها با عناصر چهارگانه و سعی آن ها برای استفاده از این عناصر در جهت پیشگویی آینده می توان اشاره کرد.

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

امروزه نیز برخی از علم اخترشناسی و نجوم نیز که علمی کاملا اثبات شده و به دور از خرافات می باشد برای پیش بینی اتفاقات آینده کمک می گیرند. پیشگویی هایی که در طول تاریخ توسط پیشگوهای بزرگی چون Nostradamus (نوستراداموس) انجام گرفته و چندین دهه بعد از آن اتفاق افتاده باعث گردیده بسیاری به پیشگویی و طالع بینی باور داشته باشند. فالگیر ها مدعی هستند که در پروسه گرفتن فال ذهن آن ها متوقف شده و آماده دریافت الهام از طرف کائنات می شود.

با توجه به درخواست دوستان که  قبلا در بخش فال و طالع بینی مجله تصویر زندگی و پست های فال روزانه، فال هفتگی میلادی، فال ماهانه، فال پی ام سی، فال هفتگی عشق❤️، فال قهوه ☕️و فال حافظ صوتی… ) فال تاروت روزانه را هم درخواست داده بودند. این فال نیز به لیست فال مجله تصویر زندگی افزوده شد.

فال تاروت چیست؟ (Tarot Horoscopes)

یکی از قدیمی‌ترین روش‌های پیشگویی یا الهام بخشی در تاریخ، تاروت بوده هست. تاروت در قدیم مورد توجه اشراف و ثروتمندان بود زیرا دسترسی به پیشگوی مسلط در زمانی که حاکمان آن را ممنوع کرده بودند پرهزینه و سخت بود. امروزه نیز افرادی که به تاروت تسلط داشته باشند نادرند و یا هزینه‌های زیادی را دریافت می کنند.

تاروت یک بسته کارت بازی است که از اواسط قرن پانزدهم میلادی در مناطقی از اروپا برای انجام بازی هایی مانند تاروچینی ایتالیایی، تاروت فرانسوی و Königrufen اتریشی استفاده می شد، که بسیاری از آن ها هنوز هم بازی می شوند. در اواخر قرن ۱۸ میلادی، برخی از انواع تاروت، به عنوان روشی برای پیشگویی و دست یابی به اهداف غیبی و اسرار آمیز، از طریق خواندن کارت ها و فال گیری با ورق مورد استفاده قرار گرفت.

فال تاروت

Daily Tarot Horoscopes for Every Zodiac Sign

♈ فال تاروت امروز برای متولدین فروردین:

امروز
کارت راهبه می تواند هنر و علم را در کنار هم نشان دهد. قدرت او این است که دو جهان کاملا متضاد را در نظر بگیرد و آن ها را با هم ترکیب کند تا اتفاق بزرگ تری را رقم بزند. این کارت به شما می گوید که فرصت های خوب، همیشه کاملا واضح دیده نمی شوند و باید برای فهمیدن آن ها، کمی زیرکانه و هوشمندانه تر عمل کرد. گاهی اوقات بزرگ ترین شانس ها، کاملا پنهان هستند.
فردا
کارت اعتدال به شما می گوید که اگر می خواهید به سمت موقعیتی تازه حرکت کنید، برای تعیین مسیر درست، به آگاهی زیادی نیاز خواهید داشت و می توانید از دیگران نیز در این زمینه کمک بگیرید. این امر می تواند مربوطه موضوعات مالی و یا احساسی باشد و شما نیاز دارید تا زندگی خود را در مسیر صحیحش نگه دارید.


♉ فال تاروت امروز برای متولدین اردیبهشت:

امروز
در این روز کارت قضاوت به احتمال زیاد نشان دهنده مواجهه شما با یک دوراهی در زندگی است. این لحظه می تواند زندگی شما را تغییر دهد. به همین دلیل، قضاوتی که انجام می دهید، از اهمیت زیادی برخوردار است. زندگی تان تغییراتی خواهد داشت که خودتان برایش تصمیم خواهید گرفت. این کارت به این معنی است که باید برای انتخاب مسیر مناسب، خوب وقت بگذارید.
فردا
کارت خورشید می‌تواند به این معنا باشد که در آینده، دروغ‌هایی که ممکن است امروز آن ها را باور کرده بودید، برایتان آشکار شود. دلیل انتخاب این کارت این است که رازهایی وجود دارد که باید در پرتو نور خورشید، از آن ها پرده برداشته شود. پنهان کاری و عدم اطمینانی که در گذشته وجود داشت، زودی از بین خواهد رفت.


فال روزانه تاروت پنجشنبه ۱۵ دی «فال تاروت پیشگویی آینده ۱۴۰۱»
 ?‍♂️ تفال به حافظ
 ? فال هفته
☀️ فال با قرآن
 ❤️ عشق
⚡️ فال انبیا

♊ فال تاروت امروز برای متولدین خرداد:

امروز
بیرون کشیدن کارت برج در این موقعیت نشان دهنده بیداری شما از اتفاقات اطراف تان بوده و برخورد صاعقه به برج بیانگر آگاهی یا الهامات الهی است که می تواند شما را به اقدام کردن وادار کند. این اقدامات ممکن است به منظور دفاع از خود یا مسئولیت هایتان باشد. این کارت به یک واکنش عمیق، قدرت جادویی عناصر طبیعت و اقداماتی که برای محافظت از خود انجام می دهید، اشاره دارد.
فردا
کارت خورشید می‌تواند به این معنا باشد که در آینده، دروغ‌هایی که ممکن است امروز آن ها را باور کرده بودید، برایتان آشکار شود. دلیل انتخاب این کارت این است که رازهایی وجود دارد که باید در پرتو نور خورشید، از آن ها پرده برداشته شود. پنهان کاری و عدم اطمینانی که در گذشته وجود داشت، زودی از بین خواهد رفت.


♋ فال تاروت روزانه برای متولدین تیر:

امروز
این کارت به سلامت، ظاهر و محیط پیرامون شما احترام می گذارد. ملکه کارت نگهبان( مراقب) بوده و به شما می گوید که باید برای حفاظت از خود یا محیط زندگی تان وقت بگذارید. او از اسراف یا بی احترامی به هر شکلی متنفر است. این کارت به شما نشان می دهد که از دیگران جدا نیستید و بنابراین، برای حفظ سلامتی خود، باید به محیط اطراف خود نیز رسیدگی کنید.
فردا
مراقبه می تواند تمام مشکلات گذشته و آینده تان را از بین ببرد. با خودکاوی و ارتباط با درون می توانید حقایق را پیدا کنید. با آگاهی از وضعیت زندگی و مراقبه می توانید برای مشکلات تان، راه حل های خوبی پیدا کرده و با اعتماد به توانایی های ذاتی خود، بر آن ها غلبه کنید.


♌ فال تاروت روزانه برای متولدین مرداد:

امروز
ابله کارت اتفاقات پیش بینی نشده و ناشناخته است. این کارت می تواند نشان دهنده یک سرمایه گذاری احمقانه و با نتیجه نامشخص باشد. این سرمایه گذاری می تواند روی پروژه ای باشد که شما واقعا آن را دوست دارید، اما ممکن است به خوبی درباره آن فکر نشده باشد. کارت احمق بیشتر درباره ایده هاست تا کارهای عملی، بنابراین مطمئن شوید که اگر می‌خواهید اتفاق خاصی در آینده رخ دهد، امروز آماده ریسک کردن برای آن باشید.
فردا
با توجه و حفاظت از خود و محیط اطراف تان به هر چیزی که دوست داشته باشید، خواهید رسید. یک محیط سالم، اتفاقات خوب را به خود جذب کرده و هر نوع انرژی منفی را از شما دور نگه می دارد. کارت ملکه نشان دهنده فراوانی و به ثمر رسیدن خواسته های گذشته تان است. پس به ملکه اجازه دهید در مسیر زندگی، شما را به سمت مقصد درست هدایت کند.

❤️فال روزانه❤️

♍ فال تاروت روزانه برای متولدین شهریور:

امروز
کارت ارابه نشان دهنده رسیدن به قدرت یا اقداماتی برای کنترل شرایط در زندگی تان است که می تواند به مسائل احساسی، زندگی یا تجارت مرتبط باشد. شما باید تمام جنبه های زندگی تان را با هم هماهنگ نگه دارید، در غیر این صورت همه چیزتان را از دست خواهید داد. بهتر است در این زمینه کاملا هوشمندانه عمل کنید تا بتوانید پیشرفت کرده و به موفقیت برسید. بزرگ ترین پیروزی ها زمانی اتفاق می افتد که قبل از شروع هر گونه نبردی، تمام اقدامات لازم را برای آن انجام دهید.
فردا
کارت قدرت نشان دهنده نیروی اراده است. اگر از قدرت اراده خود استفاده کنید، در آینده می توانید به خواسته های خود برسید. این کارت می تواند بیانگر آشفتگی درونی نیز باشد. بنابراین صلح با خود، کلید استفاده از قدرت درونی تان خواهد بود. این کارت به شما می گوید که وقتی به خود شناسی برسید، قدرت نیز به دست آورده و می توانید در آینده پیشرفت کنید.

❤️فال ماهانه❤️

♎ فال روزانه تاروت کبیر برای متولدین مهر:

امروز
کارت درویش یک کهن الگو است که به کمالات و عیوب انسان ها توجه دارد. این کارت می تواند به این معنی باشد که شما در حال حاضر الگوی شخص دیگری هستید یا به دنبال الگویی برای خود می گردید. این کار به معنای تبدیل شدن به یک پیشوا مذهبی نیست، بلکه به معنای شکوفایی و درک ماهیت هر چیزی می باشد. امروز همان روزی است که باید در عین حفظ احساسات درونی خود، بهترین باشید.
فردا
بیرون آمدن کارت ماه در این موقعیت به شما می گوید که به شدت، به دنبال کشف یک رازی هستید که می تواند درباره هر چیزی باشد. تنها کاری که می توانید انجام دهید این است که به خوبی آن را بشناسید تا زیر و بم آن برایتان آشکار شود. در هر صورت امیدواریم که دلیل اهمیت این راز خاص برای شما را آشکار شود.


♏ فال روزانه تاروت کبیر برای متولدین آبان:

امروز
همه چیز زیر نور خورشید آشکار می شود، بنابراین کارت خورشید می تواند نشان دهنده از بین رفتن توهمات و روشن شدن حقیقت باشد. اگر مخفی ماندن یک موضوع به شما آسیب رسانده باشد، این احتمال وجود دارد که همه چیز به زودی آشکار شود. از سوی دیگر، اگر مخفیانه به شخصی علاقه داشته اید، این کارت نشان دهنده این است که او نیز به شما علاقه دارد. کارت خورشید در زمان حال می تواند از طریق روشنایی و آگاهی، باعث رشد شما شود.
فردا
این کارت احتمالا نشان دهنده شخصی است که در آینده می تواند در تحقق اهداف تان، به شما کمک کند. به این ترتیب، کارت عاشقان بیانگر اتحاد و یکپارچگی نیز خواهد بود. اگر فرد مناسبی را برای خود بیابید، می توانید آرزوهایتان را برآورده کرده و در کنار هم بسیار قدرتمند باشید. رویاهای دیروزتان در آینده محقق شده و امکانات خوبی را برایتان فراهم خواهد کرد.

❤️فال سال❤️

♐ فال روزانه تاروت کبیر برای متولدین آذر:

امروز
مرد به دار آویخته می تواند نمایانگر فداکاری بیش از حد یا احیا و شکوفایی مجدد ارزش های درونی تان باشد. این اتفاق هنگام عدم دستیابی به نتیجه مطلوب رخ داده و معمولا مربوط به موضوعات مالی نیست، بلکه بیشتر به دیدگاه کسانی که شما را دوست دارند، اشاره دارد. این افراد دوست دارند ببینند که شما نیز به آرمان های مورد نظر آن ها، معتقد و متعهد هستید.
فردا
ممکن است در آینده با موقعیتی روبرو شوید که آگاهی شما را نسبت به زندگی تان بالاتر ببرد. اگر منصف باشید، با کمک کارت عدالت می توانید از بحران ها جان سالم به در ببرید. اگر تردید یا ترس دارید، هوشیار باشید تا بتوانید راه حل و پاسخ مناسبی برای کارهایتان پیدا کنید.

❤️فال ابجد❤️

♑ فال تاروت فردا برای متولدین دی:

امروز
بیرون کشیدن کارت امپراطور در این موقعیت نشان می دهد که شما اکنون در حال انجام کارهایی هستید که در زندگی، شما را رشد داده و به موفقیت می رساند. امپراطور نشان دهنده حاکمی است که با خرد و اقتدار، به قلمرو خود حکمرانی می کند. این نکته می تواند به این معنی باشد که اکنون، زمان آن فرا رسیده است که کنترل امور را به دست بگیرید و به جای اینکه فقط منتظر دیدن نتیجه باشید، برای هر کاری اقدام کنید. پس باید هر چیزی را که برای رسیدن به خواسته هایتان به آن نیاز دارید، خوب بشناسید و از آن بهره مند شوید.
فردا
کارت خورشید می تواند نشان دهنده اولین پرتو نور، بعد از پایان یک دوره طولانی تنهایی باشد. شما به احتمال زیاد مستقیما به سمت نور می روید و قدم به قدم، خاطرات ناامیدکننده را پشت سر خواهید گذاشت. در چنین حالتی، خورشید می تواند با کمی تلاش برای شما عشق، سود مالی، قدرت و امید به ارمغان بیاورد.

❤️فال شمع❤️

♒ فال تاروت فردا برای متولدین بهمن:

امروز
بیرون کشیدن کارت امپراطور در این موقعیت نشان می دهد که شما اکنون در حال انجام کارهایی هستید که در زندگی، شما را رشد داده و به موفقیت می رساند. امپراطور نشان دهنده حاکمی است که با خرد و اقتدار، به قلمرو خود حکمرانی می کند. این نکته می تواند به این معنی باشد که اکنون، زمان آن فرا رسیده است که کنترل امور را به دست بگیرید و به جای اینکه فقط منتظر دیدن نتیجه باشید، برای هر کاری اقدام کنید. پس باید هر چیزی را که برای رسیدن به خواسته هایتان به آن نیاز دارید، خوب بشناسید و از آن بهره مند شوید.
فردا
کارت خورشید می تواند نشان دهنده اولین پرتو نور، بعد از پایان یک دوره طولانی تنهایی باشد. شما به احتمال زیاد مستقیما به سمت نور می روید و قدم به قدم، خاطرات ناامیدکننده را پشت سر خواهید گذاشت. در چنین حالتی، خورشید می تواند با کمی تلاش برای شما عشق، سود مالی، قدرت و امید به ارمغان بیاورد.

❤️فال هفتگی میلادی❤️

♓ فال تاروت فردا برای متولدین اسفند:

امروز
کارت عدالت نشان می دهد که شما باید در قبال اقدامات خود پاسخگو باشید. این روزها ممکن است درباره تصمیمات مهمی که در زمینه کسب و کار، رابطه یا خانواده تان گرفته اید، از شما سوال شود. اکر در کارتان ایراداتی وجود داشته باشد، فارغ از کارهای مثبتی که انجام داده اید و نتیجه نهایی، مورد بازخواست قرار خواهید گرفت. اما کارت عدالت به شما می گوید که اگر این اتهامات نادرست باشد، به احتمال زیاد تبرئه خواهید شد.
فردا
کارت مرگ در آینده، نشان دهنده به پایان رسیدن یک اتفاق است. احتمالا یک تغییر عمده در زندگی شما رخ خواهد داد، اما تا زمانی که مشکلات امروزتان به پایان نرسد، این اتفاق میسر نخواهد شد. مرگ کارتی است که می تواند بیانگر پایان یافتن وضعیت فعلی زندگی تان باشد.

منبع:تصویرزندگی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا