فال

فال روزانه تاروت شنبه ۲۲ بهمن «فال تاروت پیشگویی آینده ۱۴۰۱»

فال روزانه تاروت شنبه ۲۲ بهمن «فال تاروت پیشگویی آینده ۱۴۰۱»

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

فال روزانه تاروت شنبه ۲۲ بهمن «فال تاروت پیشگویی آینده ۱۴۰۱»

تاریخچه فال

از قدیم بسیاری از تاریخ نویسان ریشه فالگیری و جادو جنبل را به سرزمین های شرق مرتبط می دانند و ریشه واژه Magic (مجیک) از واژه Magi (مغ برای روحانیون زرتشتی استفاده می‌شده) گرفته شده است. نقطه اشتراکی که در تمام تمدن های کهن ایران، مصر، هندیان، بابلیان و … به چشم می خورد به ارتباط این تمدن ها با عناصر چهارگانه و سعی آن ها برای استفاده از این عناصر در جهت پیشگویی آینده می توان اشاره کرد.

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

امروزه نیز برخی از علم اخترشناسی و نجوم نیز که علمی کاملا اثبات شده و به دور از خرافات می باشد برای پیش بینی اتفاقات آینده کمک می گیرند. پیشگویی هایی که در طول تاریخ توسط پیشگوهای بزرگی چون Nostradamus (نوستراداموس) انجام گرفته و چندین دهه بعد از آن اتفاق افتاده باعث گردیده بسیاری به پیشگویی و طالع بینی باور داشته باشند. فالگیر ها مدعی هستند که در پروسه گرفتن فال ذهن آن ها متوقف شده و آماده دریافت الهام از طرف کائنات می شود.

با توجه به درخواست دوستان که  قبلا در بخش فال و طالع بینی مجله تصویر زندگی و پست های فال روزانه، فال هفتگی میلادی، فال ماهانه، فال پی ام سی، فال هفتگی عشق❤️، فال قهوه ☕️و فال حافظ صوتی… ) فال تاروت روزانه را هم درخواست داده بودند. این فال نیز به لیست فال مجله تصویر زندگی افزوده شد.

فال تاروت چیست؟ (Tarot Horoscopes)

یکی از قدیمی‌ترین روش‌های پیشگویی یا الهام بخشی در تاریخ، تاروت بوده هست. تاروت در قدیم مورد توجه اشراف و ثروتمندان بود زیرا دسترسی به پیشگوی مسلط در زمانی که حاکمان آن را ممنوع کرده بودند پرهزینه و سخت بود. امروزه نیز افرادی که به تاروت تسلط داشته باشند نادرند و یا هزینه‌های زیادی را دریافت می کنند.

تاروت یک بسته کارت بازی است که از اواسط قرن پانزدهم میلادی در مناطقی از اروپا برای انجام بازی هایی مانند تاروچینی ایتالیایی، تاروت فرانسوی و Königrufen اتریشی استفاده می شد، که بسیاری از آن ها هنوز هم بازی می شوند. در اواخر قرن ۱۸ میلادی، برخی از انواع تاروت، به عنوان روشی برای پیشگویی و دست یابی به اهداف غیبی و اسرار آمیز، از طریق خواندن کارت ها و فال گیری با ورق مورد استفاده قرار گرفت.

فال تاروت

Daily Tarot Horoscopes for Every Zodiac Sign

♈ فال تاروت امروز برای متولدین فروردین:

کارت شیطان

کارت شیطان : امروز از وقت تلف کردن در محل کارتان لذت بسیاری می برید و حتی دوست دارید همکارانتان را نیز با خود همراه کنید. بهتر است مواظب باشید مورد خشم رئیستان قرار نگیرید. حواستان را کمی بیشتر جمع کنید، چرا که هر لحظه ممکن است حرف هایی که نباید به دیگران بگویید، بی آن که به عواقب حرفتان فکر کرده باشید از دهانتان در بروند. قبل از این که شروع به حرف زدن کنید چند نفس عمیق بکشید و حرفتان را در دهانتان مزه مزه کنید تا بعدا از گفته هایتان پشیمان نشوید.


♉ فال تاروت امروز برای متولدین اردیبهشت:

کارت کیمیاگر

کارت کیمیاگر : امروز کارهایتان را جدی می گیرید. با این حال حتی اگر اطرافیانتان متوجه این مسئله نشوند، همزمان در عالم فکر و خیالتان نیز غرق شده اید. با این حال این موضوع نه تنها تأثیری منفی روی عملکردتان نخواهد گذاشت، بلکه شاید حتی بتواند به بهتر شدن آن نیز کمک کند، چرا که ممکن است ناگهان ایده های خلاقانه ای در رابطه با کارتان به سرتان بزنند. حتی اگر این ایده ها در نگاه اول کمی عجیب و غریب به نظرتان رسیدند هم آنها را با دیگران در میان بگذارید. هر ایده موفقیت آمیزی قبل از این که به حقیقت بپیوندد یک رویا بوده است.


فال روزانه تاروت شنبه ۲۲ بهمن «فال تاروت پیشگویی آینده ۱۴۰۱»
 ?‍♂️ تفال به حافظ
 ? فال هفته
☀️ فال با قرآن
 ❤️ عشق
⚡️ فال انبیا

♊ فال تاروت امروز برای متولدین خرداد:

کارت اعتدال

کارت اعتدال : احساس می کنید بیش از اندازه وقت و انرژی خودتان را صرف دیگران کرده اید و آنها هم قدر این از خود گذشتگی شمارا نمی دانند، شاید بهتر باشد کمی تغییر رویه بدهید. شما در یکی از نقاط عطف رابطه عاطفیتان قرار گرفته اید، چرا که باید تصمیم بگیرید یا یک قدم جلوتر رفته و این رابطه را جدی تر کنید و یا عقب نشینی کرده و خودتان را به احساس امنیتی که به دنبالش هستید برسانید. بهتر است مواظب باشید، زیرا امروز اگر منطقتان را به کار نگیرید ممکن است تصمیمات و انتخاب های اشتباهی داشته باشید.


♋ فال تاروت روزانه برای متولدین تیر:

کارت مرد دارآویز

کارت مرد دار آیز : مقایسه رویاهای ایده آل گرایانه تان با موقعیت واقعی شما در زندگیتان در حال حاضر می تواند باعث تشویش و نگرانیتان شود. فاصله بین رویاهایتان با واقعیت ممکن است آنقدر زیاد باشد که حتی ندانید برای رسیدن به آنها از کجا باید شروع کنید. به جای اینکه با داشتن انتظار بیش از اندازه از خودتان و بلند پروازی بیش از حد، اهدافتان را منطقی انتخاب کنید و مرحله به مرحله پیش بروید. به جای این که باانتقاد کردن از خودتان اعتماد به نفس خود را از بین ببرید روی پیشرفت هایی که این چند وقت اخیر داشته اید تمرکز کنید.


♌ فال تاروت روزانه برای متولدین مرداد:

کارت قضاوت

کارت قضاوت : با وجود این که امروز ممکن است مدام مورد تحسین و تشویق دیگران باشید بهتر است خودتان را گول نزنید و فکر نکنید که همه دوست و هواخواه شما هستند. نه این که فکر کنید آنها دشمن و مخالف شما هستند، ولی هر کسی برنامه ها و اهداف خودش را دارد و باید حواستان باشد که چه وقت مسیر آنها از شما جدا می شود و یا حتی مخالف مسیر شما می شود. در هر صورت بهتر است با تلاش برای قانع کردن دیگران به این که راه و روش شما بهترین راه ممکن است خودتان را خسته نکنید.

❤️فال روزانه❤️

♍ فال تاروت روزانه برای متولدین شهریور:

کارت پاپ

کارت پاپ : امروز پیش رفتن بر اساس برنامه قبلیتان ممکن است کاری دشوار و همراه با چالش باشد، زیرا هر جایی که نگاه می کنید فرصت ها و موقعیت های زیادی را می بینید که شما را به سوی خود فرا می خوانند. با وجود این که می دانید برای رسیدن به اهدافتان باید سخت تلاش کنید، ولی مثبت اندیشی فعلیتان باعث می شود کارها به نظرتان آسانتر بیایند. با این همه شما بر سر یک دو راهی قرا گرفته اید و نمی دانید که کدام راه را باید در پیش بگیرید. عاقلانه ترین راه این است که راهی را در پیش بگیرید که با احتیاط بیشتری همراه است .

❤️فال ماهانه❤️

♎ فال روزانه تاروت کبیر برای متولدین مهر:

کارت ابله

کارت ابله : امروز شما مدام در ارتباط با دیگران هستید و از مصاحبت با آنها لذت می برید. اگر در این مکالمات به موضوعی برخوردید که در مورد آن اطلاعات کافی ندارید لزومی ندارد که از حرف زدن در مورد آن خودداری کنید، نظرات خودتان را در این رابطه مطرح کنید، شاید این بحث بتواند به اطلاعات و دانش شما بیفزاید. شما احساس میکنید که کارتان دارد شما را دیوانه و بیمار می کند. آیا آنچه به دست می آورید ارزش این وضعیت و این همه خستگی و آشفتگی را دارد؟


♏ فال روزانه تاروت کبیر برای متولدین آبان:

کارت عدالت

کارت عدالت : با وجود این که ممکن است از انتخاب های فعلی خودتان مطمئن باشید بهتر است امروز به احساسات درونی خود اعتماد چندانی نداشته باشید، چرا که این کار ممکن است شما را دچار مشکل کند. چند وقت است که خودتان رابرای انجام کارهایی که دوست دارید سرزنش و سرکوب میکنید؟ حالا دیگر وقت آن رسیده است که به کودک درونتان کمی اهمیت بدهید. شما این اواخر زندگی را بیش از اندازه جدی گرفته اید. حتی بزرگسالان هم اجازه دارند زمانی را به تفریح و بازیگوشی اختصاص دهند.

❤️فال سال❤️

♐ فال روزانه تاروت کبیر برای متولدین آذر:

کارت ملکه

کارت ملکه : عاقلانه تر این است که داستان هایی که برای خودتان ساخته اید را یک بار دیگر از نظر بگذرانید و خیلی آنها را باور نداشته باشید، زیرا ممکن است حقیقت را برای راحت کردن خیال خودتان در رابطه با موقعیت فعلیتان دست کاری کرده باشید. اگر بیش از اندازه به گذشته و خاطرات مربوط به آن بچسبید نخواهید توانست در زمان حال زندگی کرده و از آن نهایت استفاده را ببرید. رها کردن چیزهای تاریخ گذشته برای چیزهای جدید جا باز خواهد کرد.

❤️فال ابجد❤️

♑ فال تاروت فردا برای متولدین دی:

کارت ابله

کارت ابله : رویاهای ایده آل گرایانه تان می توانند مانع اصلی بین شما و روزهای شاد زندگیتان باشند. دست از رویاهای غیر واقعی بردارید، درست است که باید برای خودتان هدف مشخص کرده و بر اساس آن پیش بروید، ولی نباید در وابستگی خود نسبت به آن زیاده روی کنید و به چیزی کمتر از همه چیز راضی نباشید. برایاین که به رضایتی نسبی برسید به شما توصیه می شود موقعیت فعلیتان را در نظر گرفته و ببینید چقدر از راه را رفته اید و چه موفقیت هایی به دست آورده اید و بابت آنها سپاسگزار و خوشحال باشید. 

❤️فال شمع❤️

♒ فال تاروت فردا برای متولدین بهمن:

کارت عاشقان

کارت عشاق : شاید فکر کنید که همه چیز را تحت کنترل دارید، ولی در واقع یک قطعه مهم از این پازل گم شده است. خوشبختانه اگر زیاد تند پیش نروید و قدم اشتباهی برندارید نیازی به تغییر دادن چیزی نخواهد بود و مشکلی پیش نخواهد آمد. در غیر این صورت هر قدم اشتباهی مثل این است که چوب در لانه زنبورهای خشمگین کرده باشید. رابطه عاطفیتان در حال حاضر در شرایط حساسی قرار گرفته است، قبل از این که هر قدمی بردارید بهتر است نگاهی عمقی به اوضاع داشته باشید. گاهی عاقلانه تر این است که صبر کنید تا طرف مقابلتان قدم اول را بردارد.

❤️فال هفتگی میلادی❤️

♓ فال تاروت فردا برای متولدین اسفند:

کارت ارابه

کارت ارابه : شما به طور ذاتی فردی رویاپرداز هستید ولی امروز این حالت شما بیش از اوقات دیگر است ومی توانید سفرهایی دور و دراز در عالم خیال داشته باشید که شما را از دنیای واقعی دور می کنند. یک اتفاق غیر منتظره ممکن است شما را به عالم واقعیت بازگرداند و شما را وادار کند که با حقیقت روبرو شوید. شاید این موضوع در ابتدا باعث نگرانی شما شود، ولی اگر درست عمل کنید و موقعیت هایی که با خود به همراه دارد را ببینید، می تواند به توفیقی اجباری تبدیل شود.

منبع:تصویرزندگی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا