فال

فال روزانه تاروت شنبه ۲۰ اسفند «فال تاروت پیشگویی آینده ۱۴۰۱»

فال روزانه تاروت شنبه ۲۰ اسفند «فال تاروت پیشگویی آینده ۱۴۰۱»

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

فال روزانه تاروت شنبه ۲۰ اسفند «فال تاروت پیشگویی آینده ۱۴۰۱»

تاریخچه فال

از قدیم بسیاری از تاریخ نویسان ریشه فالگیری و جادو جنبل را به سرزمین های شرق مرتبط می دانند و ریشه واژه Magic (مجیک) از واژه Magi (مغ برای روحانیون زرتشتی استفاده می‌شده) گرفته شده است. نقطه اشتراکی که در تمام تمدن های کهن ایران، مصر، هندیان، بابلیان و … به چشم می خورد به ارتباط این تمدن ها با عناصر چهارگانه و سعی آن ها برای استفاده از این عناصر در جهت پیشگویی آینده می توان اشاره کرد.

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

امروزه نیز برخی از علم اخترشناسی و نجوم نیز که علمی کاملا اثبات شده و به دور از خرافات می باشد برای پیش بینی اتفاقات آینده کمک می گیرند. پیشگویی هایی که در طول تاریخ توسط پیشگوهای بزرگی چون Nostradamus (نوستراداموس) انجام گرفته و چندین دهه بعد از آن اتفاق افتاده باعث گردیده بسیاری به پیشگویی و طالع بینی باور داشته باشند. فالگیر ها مدعی هستند که در پروسه گرفتن فال ذهن آن ها متوقف شده و آماده دریافت الهام از طرف کائنات می شود.

با توجه به درخواست دوستان که  قبلا در بخش فال و طالع بینی مجله تصویر زندگی و پست های فال روزانه، فال هفتگی میلادی، فال ماهانه، فال پی ام سی، فال هفتگی عشق❤️، فال قهوه ☕️و فال حافظ صوتی… ) فال تاروت روزانه را هم درخواست داده بودند. این فال نیز به لیست فال مجله تصویر زندگی افزوده شد.

فال تاروت چیست؟ (Tarot Horoscopes)

یکی از قدیمی‌ترین روش‌های پیشگویی یا الهام بخشی در تاریخ، تاروت بوده هست. تاروت در قدیم مورد توجه اشراف و ثروتمندان بود زیرا دسترسی به پیشگوی مسلط در زمانی که حاکمان آن را ممنوع کرده بودند پرهزینه و سخت بود. امروزه نیز افرادی که به تاروت تسلط داشته باشند نادرند و یا هزینه‌های زیادی را دریافت می کنند.

تاروت یک بسته کارت بازی است که از اواسط قرن پانزدهم میلادی در مناطقی از اروپا برای انجام بازی هایی مانند تاروچینی ایتالیایی، تاروت فرانسوی و Königrufen اتریشی استفاده می شد، که بسیاری از آن ها هنوز هم بازی می شوند. در اواخر قرن ۱۸ میلادی، برخی از انواع تاروت، به عنوان روشی برای پیشگویی و دست یابی به اهداف غیبی و اسرار آمیز، از طریق خواندن کارت ها و فال گیری با ورق مورد استفاده قرار گرفت.

فال تاروت

Daily Tarot Horoscopes for Every Zodiac Sign

♈ فال تاروت امروز برای متولدین فروردین:

کارت پاپ

کارت پاپ : شاید فکر کنید که ریسک کردن و گفتن آنچه در ذهنتان می گذرد بتواند به روابط اجتماعیتان کمک کند. ولی حقیقت این است که اگر جلوی زبانتان را بگیرید و روی حرفهای تان کنترل داشته باشید و قبل از حرف زدن فکر کنید به حفظ روابط خود در دراز مدت کمک بیشتری خواهید کرد. اگر در مسیر درست قرار داشته باشید آهسته و پیوسته پیش رفتن خیلی بهتر از دویدن می تواند به شما و پیشرفتتان کمک کند. پس سر حوصله قدم هایتان را بردارید. مشکلاتی که در سر راهتان هستند خیلی راحت تر از آنچه انتظارش را دارید حل خواهند شد.


♉ فال تاروت امروز برای متولدین اردیبهشت:

کارت امپراطور

کارت امپراطور : شما امروز لبخند بزرگی به لب دارید و این باعث شده دیگران با این نگرش همراه با خونسردی و مهربانی شما متعجب شده و فراموش کنند که در واقع تا چه حد جدی و گاهی سخت گیر هستید. با این حال در پشت چهره خندانتان شما همچنان حواستان جمع است و با احتیاط و دیدی منتقدانه سعی در درست کردن خرده کاری های باقی مانده دارید. شما همیشه سعی دارید تصمیمات خود را بر اساس واقعیت ها و عقل و منطقتان بگیرید.


فال روزانه تاروت شنبه ۲۰ اسفند «فال تاروت پیشگویی آینده ۱۴۰۱»
 ?‍♂️ تفال به حافظ
 ? فال هفته
☀️ فال با قرآن
 ❤️ عشق
⚡️ فال انبیا

♊ فال تاروت امروز برای متولدین خرداد:

کارت ابله

کارت ابله : امروز ممکن است با مخالفت دیگران مواجه شوید، دلیل آن هم این است که سعی دارید دیگران را به سوی مسیری ناشناخته پیش ببرید و یا راضی به انجام کارهایی بکنید که تا به حال نکرده اند. دیگران تمایل چندانی به دنبال کردن شما به صورت کورکورانه بی حساب و کتاب ندارند. سر حوصله تمام اطلاعاتی که در دست دارید را با آنها در میان بگذارید، مخفی کردن دانسته هایتان بی فایده است. اگر آنها دقیقا بدانند چه برنامه ای دارید با رضایت با شما و نقشه هایتان همراه خواهند شد.


♋ فال تاروت روزانه برای متولدین تیر:

کارت برج

کارت برج : امروز تلاش هایتان برای داشتن یک نقشه دقیق که قدم به قدم مسیرتان را به سوی موفقیت مشخص کند با مشکلاتی همراه خواهند بود. همکارانتان به خاطر رفتار عقلانی و منطقیتان به شما اعتماد دارند، ولی متاسفانه شما امروز خیلی اعتماد به نفس ندارید. با این حال خیلی زود خواهید توانست به خودتان مسلط شده و تمام جزئیات نقشه تان را برنامه ریزی کنید. همکاری با سایر افراد گروه رسیدن شما به موفقیت را تضمین خواهد کرد.


♌ فال تاروت روزانه برای متولدین مرداد:

کارت مرگ

کارت مرگ :  شما همیشه با شور و هیجان بسیاری به زندگی نگاه می کنید، ولی امروز هر اتفاقی که می افتد بیشتر به تسلیم شدن فکر می کنید و دلایل بیشتری برای این کار پیدا می کنید. با وجود این که مثبت نگری بیش از حد می تواند شما را گمراه کند ولی تسلیم توهمات منفی شدن هم به کارتان نمی آید. نگرشتان را درست کرده و بی آن که حتی به تسلیم شدن فکر کنید واقعیت را ببینید و با انرژی پیش بروید.

❤️فال روزانه❤️

♍ فال تاروت روزانه برای متولدین شهریور:

کارت شیطان

کارت شیطان : با وجود این که تعهدات بسیاری که دارید شما را خسته کرده اند، ممکن است وسوسه شوید مسئولیت های بیشتری را هم بپذیرید. بهتر است پایتان را از گلیمتان درازتر نکنید و بی آن که نگران کمبود وقت باشید تمرکز خودتان را روی وظایف فعلیتان بگذارید. اگر تمام تلاشتان را بکنید حتی اگر نتایجی که به دست می آورید با استانداردهایتان مطابقت نداشته باشند هم، نه خودتان و نه هیچ کس دیگری می تواند شما را سرزنش کند.

❤️فال ماهانه❤️

♎ فال روزانه تاروت کبیر برای متولدین مهر:

کارت قدرت

کارت قدرت : امروز با امیدهای غیرواقع گرایانه ای در رابطه با رسیدن به اهدافتان از خواب بیدار خواهید شد، ولی بهتر است در نظر داشته باشید که انتظاراتتان بیش از اندازه مثبت انگارانه هستند و و سعی کنید نگرشتان را تغییر دهید. ممکن است یک نفر بخواهد جلوی پیشرفت شما به سوی جلو را بگیرد و شما باید در مقابل او تا جایی که می توانید ایستادگی کنید. خوشبختانه بخت با شما یار است و می توانید در مقابل این مخالفت ها و موانع با موفقیت بایستید، به شرط آن که در حرف هایتان زیاده گویی و اغراق نکنید.


♏ فال روزانه تاروت کبیر برای متولدین آبان:

کارت قضاوت

کارت قضاوت : انگار هر کسی در مورد این که بهترین راه برای رسیدن به آینده ای بهتر برای شما چه می تواند باشد نظری متفاوت دارد و هیچ کس هم علاقه ای به این که شما چه فکر می کنید ندارد. شاید قانع کردن دیگران به پذیرفتن حرف ها و ایده هایتان کار ساده ای نباشد، ولی نظر خود شما در اولویت قرار دارد و خودتان باید عواقب نقشه ها و اهدافتان را در نظر گرفته و بهترین راه را برای خود انتخاب کنید. 

❤️فال سال❤️

♐ فال روزانه تاروت کبیر برای متولدین آذر:

کارت عدالت

کارت عدالت : امروز آمادگی شما برای تطبیق دادن خودتان با شرایط متغیر برایتان مزیت بزرگی خواهد بود و انعطاف پذیریتان به هیچ عنوان نمی تواند برایتان نقطه ضعفی محسوب شود. اجازه ندهید غرورتان شما را وسوسه کند دیگران را وادار به پذیرش حرف هایتان کنید یا به زور بخواهید همان کاری را بکنید که خودتان دوست دارید، به دیگران همان آزادی عملی را بدهید که انتظار دارید خودتان داشته باشید. 

❤️فال ابجد❤️

♑ فال تاروت فردا برای متولدین دی:

کارت ملکه

کارت ملکه : غلبه کردن به ترس هایی که به دوران کودکیتان بازمی گردند کار دشواری است، ولی واقعیت این است که فرصتی ویژه برای شما به وجود آمده تا یاد بگیرید چطور به خودتان و توانایی هایتان اعتماد کنید. با وجود آن که متوجه این مسئله هستید که برای رسیدن به رشد راه های زیادی وجود دارند، اگر آزادی کافی برای انتخاب راه مورد نظرتان را نداشته باشید احساس بدی به شما دست خواهد داد. بهتر است فعلا ذهنتان را از مسائل حرفه ای خالی کنید و به مسائل شخصی و خانوادگیتان بپردازید. 

❤️فال شمع❤️

♒ فال تاروت فردا برای متولدین بهمن:

کارت مرد دارآویز

کارت مرد دار آویز : احساس می کنید که انگار یک نفر دست هایتان را بسته است و به شما اجازه نمی دهد به کارهای کوچکی که برای انجام دادن دارید رسیدگی کنید. گاهی به راحتی حواستان پرت می شود ولی الان اصلا دلتان نمی خواهد که تسلیم شوید، زیرا معتقد هستید که پافشاری و پشتکار شما برایتان نتایج خوبی را به همراه خواهد داشت. مواظب باشید دیگران را به خاطر موانع ظاهری که در مسیرتان قرار گرفته اند را مقصر ندانید.

❤️فال هفتگی میلادی❤️

♓ فال تاروت فردا برای متولدین اسفند:

کارت ماه

کارت ماه : روح سخاوتمند و بزرگ شما امروز شاید دچار بی تفاوتی شده باشد و به این فکر کنید که خوب بودن و مهربان بودن اصلا ارزش این همه سختی را دارد؟! با وجود این که ممکن است دیگران زیاد قدر همکاری ها و کمک هایتان را ندانند ، ولی شما همیشه سعی کنید بی آن که اجازه دهید از شما سوء استفاده شود، از در عشق و دوست داشتن وارد شوید. به جای این که هر شک و تردیدی که به سرتان می زند را مورد تجزیه و تحلیل قرار دهید سعی کنید با نگرش مثبت جلو بروید.

منبع:تصویرزندگی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا