فال

فال روزانه تاروت شنبه ۱۹ آذر «فال تاروت پیشگویی آینده ۱۴۰۱»

فال روزانه تاروت شنبه ۱۹ آذر «فال تاروت پیشگویی آینده ۱۴۰۱»

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

تاریخچه فال

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

از قدیم بسیاری از تاریخ نویسان ریشه فالگیری و جادو جنبل را به سرزمین های شرق مرتبط می دانند و ریشه واژه Magic (مجیک) از واژه Magi (مغ برای روحانیون زرتشتی استفاده می‌شده) گرفته شده است. نقطه اشتراکی که در تمام تمدن های کهن ایران، مصر، هندیان، بابلیان و … به چشم می خورد به ارتباط این تمدن ها با عناصر چهارگانه و سعی آن ها برای استفاده از این عناصر در جهت پیشگویی آینده می توان اشاره کرد.

امروزه نیز برخی از علم اخترشناسی و نجوم نیز که علمی کاملا اثبات شده و به دور از خرافات می باشد برای پیش بینی اتفاقات آینده کمک می گیرند. پیشگویی هایی که در طول تاریخ توسط پیشگوهای بزرگی چون Nostradamus (نوستراداموس) انجام گرفته و چندین دهه بعد از آن اتفاق افتاده باعث گردیده بسیاری به پیشگویی و طالع بینی باور داشته باشند. فالگیر ها مدعی هستند که در پروسه گرفتن فال ذهن آن ها متوقف شده و آماده دریافت الهام از طرف کائنات می شود.

با توجه به درخواست دوستان که  قبلا در بخش فال و طالع بینی مجله تصویر زندگی و پست های فال روزانه، فال هفتگی میلادی، فال ماهانه، فال پی ام سی، فال هفتگی عشق❤️، فال قهوه ☕️و فال حافظ صوتی… ) فال تاروت روزانه را هم درخواست داده بودند. این فال نیز به لیست فال مجله تصویر زندگی افزوده شد.

فال تاروت چیست؟ (Tarot Horoscopes)

یکی از قدیمی‌ترین روش‌های پیشگویی یا الهام بخشی در تاریخ، تاروت بوده هست. تاروت در قدیم مورد توجه اشراف و ثروتمندان بود زیرا دسترسی به پیشگوی مسلط در زمانی که حاکمان آن را ممنوع کرده بودند پرهزینه و سخت بود. امروزه نیز افرادی که به تاروت تسلط داشته باشند نادرند و یا هزینه‌های زیادی را دریافت می کنند.

تاروت یک بسته کارت بازی است که از اواسط قرن پانزدهم میلادی در مناطقی از اروپا برای انجام بازی هایی مانند تاروچینی ایتالیایی، تاروت فرانسوی و Königrufen اتریشی استفاده می شد، که بسیاری از آن ها هنوز هم بازی می شوند. در اواخر قرن ۱۸ میلادی، برخی از انواع تاروت، به عنوان روشی برای پیشگویی و دست یابی به اهداف غیبی و اسرار آمیز، از طریق خواندن کارت ها و فال گیری با ورق مورد استفاده قرار گرفت.

Daily Tarot Horoscopes for Every Zodiac Sign

♈ فال تاروت امروز برای متولدین فروردین:

کارت مرد به دار آویخته: مرد به دار آویخته از شما می خواهد فکر کنید که چرا زندگی تان دچار چالش شده و یا دیگران ارتباط شان را با شما قطع کرده اند. شاید شما با شخص مناسبی در ارتباط هستید، اما چرا نمی توانید عاشق هم باشید؟ احتمالا شما دو نفر راه و رسم عاشقی را بلد نیستید. یا این که با شخص اشتباهی در ارتباط هستید و این فرد عشقی را که می خواهید به شما نمی دهد. بهتر است در این زمینه اقدامی انجام دهید. پرسه زدن و فکر کردن به تنهایی چیزی را درست نمی کند.


♉ فال تاروت امروز برای متولدین اردیبهشت:

کارت راهبه به شما یادآوری می کند که “دوستت دارم” تنها سه کلمه کوچک برای ادامه رابطه نیست، بلکه آگاهی و توجه به کلمات بزرگی مانند “حسادت”، “دغل بازی” و “انحصار طلبی” است که روابط را تحت تاثیر قرار می دهد. احساسات شدید نیاز به کنترل دارند، زیرا این تمایلات بر منطق فرد غلبه کرده و منجر به افراط گری می شود. به هر حال، هیچ کس نمی تواند مالک فردی دیگر باشد. رفتار خود را تغییر دهید. یک عاشق واقعی نمی تواند همه موانع را از بین ببرد.


برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا