فال

فال روزانه تاروت سه شنبه ۹ اسفند «فال تاروت پیشگویی آینده ۱۴۰۱»

فال روزانه تاروت سه شنبه ۹ اسفند «فال تاروت پیشگویی آینده ۱۴۰۱»

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

فال روزانه تاروت سه شنبه ۹ اسفند «فال تاروت پیشگویی آینده ۱۴۰۱»

تاریخچه فال

از قدیم بسیاری از تاریخ نویسان ریشه فالگیری و جادو جنبل را به سرزمین های شرق مرتبط می دانند و ریشه واژه Magic (مجیک) از واژه Magi (مغ برای روحانیون زرتشتی استفاده می‌شده) گرفته شده است. نقطه اشتراکی که در تمام تمدن های کهن ایران، مصر، هندیان، بابلیان و … به چشم می خورد به ارتباط این تمدن ها با عناصر چهارگانه و سعی آن ها برای استفاده از این عناصر در جهت پیشگویی آینده می توان اشاره کرد.

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

امروزه نیز برخی از علم اخترشناسی و نجوم نیز که علمی کاملا اثبات شده و به دور از خرافات می باشد برای پیش بینی اتفاقات آینده کمک می گیرند. پیشگویی هایی که در طول تاریخ توسط پیشگوهای بزرگی چون Nostradamus (نوستراداموس) انجام گرفته و چندین دهه بعد از آن اتفاق افتاده باعث گردیده بسیاری به پیشگویی و طالع بینی باور داشته باشند. فالگیر ها مدعی هستند که در پروسه گرفتن فال ذهن آن ها متوقف شده و آماده دریافت الهام از طرف کائنات می شود.

با توجه به درخواست دوستان که  قبلا در بخش فال و طالع بینی مجله تصویر زندگی و پست های فال روزانه، فال هفتگی میلادی، فال ماهانه، فال پی ام سی، فال هفتگی عشق❤️، فال قهوه ☕️و فال حافظ صوتی… ) فال تاروت روزانه را هم درخواست داده بودند. این فال نیز به لیست فال مجله تصویر زندگی افزوده شد.

فال تاروت چیست؟ (Tarot Horoscopes)

یکی از قدیمی‌ترین روش‌های پیشگویی یا الهام بخشی در تاریخ، تاروت بوده هست. تاروت در قدیم مورد توجه اشراف و ثروتمندان بود زیرا دسترسی به پیشگوی مسلط در زمانی که حاکمان آن را ممنوع کرده بودند پرهزینه و سخت بود. امروزه نیز افرادی که به تاروت تسلط داشته باشند نادرند و یا هزینه‌های زیادی را دریافت می کنند.

تاروت یک بسته کارت بازی است که از اواسط قرن پانزدهم میلادی در مناطقی از اروپا برای انجام بازی هایی مانند تاروچینی ایتالیایی، تاروت فرانسوی و Königrufen اتریشی استفاده می شد، که بسیاری از آن ها هنوز هم بازی می شوند. در اواخر قرن ۱۸ میلادی، برخی از انواع تاروت، به عنوان روشی برای پیشگویی و دست یابی به اهداف غیبی و اسرار آمیز، از طریق خواندن کارت ها و فال گیری با ورق مورد استفاده قرار گرفت.

فال تاروت

Daily Tarot Horoscopes for Every Zodiac Sign

♈ فال تاروت امروز برای متولدین فروردین:

کارت کیمیاگر

کارت کیمیاگر : دلتان می خواهد هر چیزی که به ذهنتان می رسد را به زبان بیاورید، ولی بهتر است موضوع بحث هایتان را با دقت انتخاب کنید، زیرا می توانند به بحث هایی منجر شوند که خودتان هم دلتان نمی خواهد. شما از آن دسته افرادی هستید که خودشان را یک پا مغز متفکر می دانند و مدام در حال نقشه کشیدن هستند. شاید گاهی زیاده روی کرده باشید و نقشه هایتان درست پیش نرفته باشند ولی این بار ماجرا فرق می کند و ایده های خلاقانه تان واقعا نتیجه خواهند داد.


♉ فال تاروت امروز برای متولدین اردیبهشت:

کارت شیطان

کارت شیطان : انتظار نداشته باشید که دیگران با افکار و ایده هایتان بی هیچ سوال و جوابی موافقت کرده و با شما همراه شوند، بهتر است ابتدا خودتان این جواب ها را در درونتان پیدا کنید. شما در آستانه تغییراتی اساسی هستید که علاوه بر خودتان اطرافیانتان و روابطی که با آنها دارید را نیز تحت تاثیر قرار خواهند داد. با وجود این که وسوسه شدیدی شما را به شاخ و برگ دادن به پروژه ای که در دست انجام دارید فرا می خواند، بهتر است آن را آنقدر بزرگ نکنید که کنترلش از دستتان خارج شده و نتایج مورد نظرتان را به دست نیاورید.


فال روزانه تاروت سه شنبه ۹ اسفند «فال تاروت پیشگویی آینده ۱۴۰۱»
 ?‍♂️ تفال به حافظ
 ? فال هفته
☀️ فال با قرآن
 ❤️ عشق
⚡️ فال انبیا

♊ فال تاروت امروز برای متولدین خرداد:

کارت کاهن اعظم

کارت کاهن اعظم : پیش از آن که کلمه هایتان را به دقت انتخاب کنید دهانتان را به هیچ عنوان باز نکنید، شما که نمی خواهید در دیگران دافعه ایجاد کنید و با حرف هایتان مخالفت شود، می خواهید؟! کلام همراه با مهربانی و لبخند شما آرامش همه را حفظ خواهد کرد. خیلی برای ذهن ماجراجوی شما سخت است که روی کارهای خسته کننده روزانه تمرکز کند، ولی تنها راه منطقی برای رسیدن به مقصدی که در انتظارش هستید این است که با آرامش و روشمند پیش بروید.


♋ فال تاروت روزانه برای متولدین تیر:

کارت قدرت

کارت قدرت : اکنون زمان خوبی برای یافتن خودتان نیست، الان وقت آن است که خودتان را بسازید. مهم نیست که این کار چقدر مشکل می تواند باشد، همه چیز به این بستگی دارد که تا چه حد به استعدادهای خودتان اطمینان داشته باشید. متاسفانه شما به علت ترس از شکست، خیلی بیهوده توانایی های خوتان را محدود می کنید. به جای این کار چشم هایتان را به هدفتان دوخته و آن را به دست بیاورید. شما به یک قهرمان نیاز ندارید، خودتان قهرمان زندگی خود باشید.


♌ فال تاروت روزانه برای متولدین مرداد:

کارت مرد دارآویز

کارت مرد دار آویز : شما مردادی ها در انجام دادن کارها به صورت انفرادی نیز می توانید موفق باشید، به ویژه اگر صبرتان تمام شده باشد و فکر کنید که دیگران دارند دست و پایتان را می گیرند و سرعتتان را کم می کنند. البته این نیاز فعلی شما به تنهایی بیشتر ناشی از این است که نیاز دارید با کمی استراحت و ریلکس کردن خودتان را شارژ کنید. این کار به شما کمک خواهد کرد که انرژیتان را به دست آورده و حس کنید برای فتح تمام دنیا هم آماده اید. همیشه بیش از یک راه برای برنده شدن در یک نبرد وجود دارد .

❤️فال روزانه❤️

♍ فال تاروت روزانه برای متولدین شهریور:

کارت ملکهکارت ملکه : مسائلی که ذهنتان را درگیر کرده اند حال امروز شما را به شدت تحت تاثیر قرار داده اند. حتی اگر بتوانید زبانتان را کنترل کنید هم رنگ رخساره خبر می دهد از سر ضمیر! پس زیاد به خودتان فشار نیاورید و با کسی که مورد اعتمادتان است راز دلتان را در میان بگذارید تا با روحی سبک و خیالی راحت روزتان را ادامه دهید. شاید امروز ایده ها و افکارتان با دیگران زیاد هماهنگی نداشته باشند و به نظر آنها متعصبانه رفتار کنید. به همین دلیل هم بهتر است زیاد با دیگران جر و بحث نکنید. 

❤️فال ماهانه❤️

♎ فال روزانه تاروت کبیر برای متولدین مهر:

کارت قضاوت

کارت قضاوت : امروز زبانتان از تیغ شمشیر هم تیز تر است و می توانید با کلامتان زخم هایی عمیق به قلب کسی که دوست دارید وارد کنید و به احساسات او ضربه بزنید. حرفی نزنید که فردا از گفتن آن پشیمان شوید. ممکن است تفکرات و اعتقادات سیاسیتان روابط اجتماعی شما را تحت تاثیر خود قرار دهند؛ مسلما باورها و ارزش های انسان روی روابط او اثری انکارناپذیر دارند و به ویژه اگر بین شما و نزدیکانتان اختلاف نظر وجود داشته باشد این مسائل می توانند برایتان مشکل زا شوند.


♏ فال روزانه تاروت کبیر برای متولدین آبان:

کارت برج

کارت برج : شرایط در اطرافتان به سرعت دارند تغییر می کنند و شما هم باید خودتان را با آنها هماهنگ کنید ولی نباید اولویت هایتان را فراموش کنید، زیرا اگر آنها را رها کنید با بی نظمی و اغتشاش کامل در کارهایتان مواجه خواهید شد. حتی اگر دچار احساس گیجی و سردرگمی شدید هم بی آن که تمرکز روی هدف و مقصدتان را از دست بدهید به حس درونیتان اعتماد کنید تا راه صحیح را به شما نشان دهد. بخت با شما یار است و حتی با چشمان بسته می توانید عملکردی جادویی داشته باشید، فقط باید پیش از هر چیزی به خودتان ایمان داشته باشید. 

❤️فال سال❤️

♐ فال روزانه تاروت کبیر برای متولدین آذر:

کارت امپراطور

کارت امپراطور : شما در حال حاضر بسیار خلاق هستید و می توانید از سخت ترین موقعیت ها نیز برای خودتان و حتی اطرافیانتان بهترین فرصت ها را بسازید. فقط این را به یاد داشته باشید که پیش از آن که بخواهید به کمک دیگران نیز بروید به درون خودتان رجوع کرده و مسائل شخصیتان را حل کنید. احساس می کنید زمانی که برای انجام کاری دارید رو به تمام شدن است و این موضوع شما را وسوسه به این می کند که دست به ریسکی غیر ضروری بزنید. این ترس هایتان به احتمال زیاد بیهوده هستند و بهتر است احتیاط کنید.

❤️فال ابجد❤️

♑ فال تاروت فردا برای متولدین دی:

کارت عدالت

کارت عدالت : خانواده و دوستانتان از شما می خواهند که آنچه قلبتان به شما می گوید را دنبال کنید، ولی اگر شک و تردیدی در وجود آنها می بینید و اگر شما را به احتیاط بیشتر فرا می خوانند تنها به این دلیل است که آنها به فکر شما و خوشبختیتان هستند. معمولا این شما هستید که به دیگران می گویید که شاد باشند و زندگی را خیلی جدی نگیرند، ولی اکنون باید این موضوع را به خودتان یادآوری کنید که ما تنها یک بار زندگی می کنیم و باید قدر روزهایمان را بدانیم. 

❤️فال شمع❤️

♒ فال تاروت فردا برای متولدین بهمن:

کارت خورشید

کارت خورشید : امروز کلماتی که به زبان می آورید وزن بیشتری دارند و اثرشان بیشتر از همیشه است، پس از آنها با احتیاط بیشتیری استفاده کنید. شاید دلتان نخواهد که زیاد راجع به آن که چه در ذهنتان می گذرد حرف بزنید، ولی اگر هوشمندانه رفتار کنید می توانید از وضعیت موجود به نفع خودتان استفاده کنید. جریان زندگی فعلا به نفع شما دارد پیش می رود پس تا می توانید هم برای خودتان و هم دیگران از آن بهره ببرید. وقتی فقط به فکر خودتان نباشید و منافع جمع را در نظر بگیرید همه چیز خیلی بهتر پیش خواهد رفت. 

❤️فال هفتگی میلادی❤️

♓ فال تاروت فردا برای متولدین اسفند:

کارت درویش

کارت درویش : فکر می کنید ارزش شما خیلی بیشتر از آن درآمدی است که در محل کار فعلیتان دارید به دست می آورید و در فکر این هستید که چطور می توانید در محل کارتان پیشرفت کنید و به هر ترتیبی که شده است وضعیت درآمدتان را بهبود ببخشید. خبر خوب این است که نشانه هایی که از کیهان دریافت می کنید به این معنا هستند که جاه طلبی هایتان زیاد دور از دسترس نیستند. موفقیت واقعی با داشتن صداقت با خودتان و تسلیم نشدن به خواسته های دیگران به دست می آید، به شرط آن که مسئولیت هایتان را نادیده نگیرید.

منبع:تصویرزندگی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا