فال

فال روزانه تاروت سه شنبه ۲۳ اسفند «فال تاروت پیشگویی آینده ۱۴۰۱»

فال روزانه تاروت سه شنبه ۲۳ اسفند «فال تاروت پیشگویی آینده ۱۴۰۱»

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

فال روزانه تاروت سه شنبه ۲۳ اسفند «فال تاروت پیشگویی آینده ۱۴۰۱»

تاریخچه فال

از قدیم بسیاری از تاریخ نویسان ریشه فالگیری و جادو جنبل را به سرزمین های شرق مرتبط می دانند و ریشه واژه Magic (مجیک) از واژه Magi (مغ برای روحانیون زرتشتی استفاده می‌شده) گرفته شده است. نقطه اشتراکی که در تمام تمدن های کهن ایران، مصر، هندیان، بابلیان و … به چشم می خورد به ارتباط این تمدن ها با عناصر چهارگانه و سعی آن ها برای استفاده از این عناصر در جهت پیشگویی آینده می توان اشاره کرد.

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

امروزه نیز برخی از علم اخترشناسی و نجوم نیز که علمی کاملا اثبات شده و به دور از خرافات می باشد برای پیش بینی اتفاقات آینده کمک می گیرند. پیشگویی هایی که در طول تاریخ توسط پیشگوهای بزرگی چون Nostradamus (نوستراداموس) انجام گرفته و چندین دهه بعد از آن اتفاق افتاده باعث گردیده بسیاری به پیشگویی و طالع بینی باور داشته باشند. فالگیر ها مدعی هستند که در پروسه گرفتن فال ذهن آن ها متوقف شده و آماده دریافت الهام از طرف کائنات می شود.

با توجه به درخواست دوستان که  قبلا در بخش فال و طالع بینی مجله تصویر زندگی و پست های فال روزانه، فال هفتگی میلادی، فال ماهانه، فال پی ام سی، فال هفتگی عشق❤️، فال قهوه ☕️و فال حافظ صوتی… ) فال تاروت روزانه را هم درخواست داده بودند. این فال نیز به لیست فال مجله تصویر زندگی افزوده شد.

فال تاروت چیست؟ (Tarot Horoscopes)

یکی از قدیمی‌ترین روش‌های پیشگویی یا الهام بخشی در تاریخ، تاروت بوده هست. تاروت در قدیم مورد توجه اشراف و ثروتمندان بود زیرا دسترسی به پیشگوی مسلط در زمانی که حاکمان آن را ممنوع کرده بودند پرهزینه و سخت بود. امروزه نیز افرادی که به تاروت تسلط داشته باشند نادرند و یا هزینه‌های زیادی را دریافت می کنند.

تاروت یک بسته کارت بازی است که از اواسط قرن پانزدهم میلادی در مناطقی از اروپا برای انجام بازی هایی مانند تاروچینی ایتالیایی، تاروت فرانسوی و Königrufen اتریشی استفاده می شد، که بسیاری از آن ها هنوز هم بازی می شوند. در اواخر قرن ۱۸ میلادی، برخی از انواع تاروت، به عنوان روشی برای پیشگویی و دست یابی به اهداف غیبی و اسرار آمیز، از طریق خواندن کارت ها و فال گیری با ورق مورد استفاده قرار گرفت.

فال تاروت

Daily Tarot Horoscopes for Every Zodiac Sign

♈ فال تاروت امروز برای متولدین فروردین:

کارت ارابه

کارت ارابه : شما با اشتیاق تمام آماده اید تا به سرعت برق و باد و حتی بی آن که صبر کنید تا چراغ قرمز روبرویتان سبز شود به سوی آینده تان پیش بروید. با این حال این همه انگیزه و اشتیاق شما برای این که همه چیز دقیقا همان طوری که شما می خواهید پیش برود کافی نیست. چالش اصلی شما این است که قوانین مسیری که در آن قرار گرفته اید را رعایت کرده و همچنین شور و هیجان خود را تا آخر راه حفظ کنید و در رویارویی با موانعی که در سر راهتان قرار می گیرند دلسرد نشوید.


♉ فال تاروت امروز برای متولدین اردیبهشت:

کارت درویش

کارت درویش : ممکن است فرصتی برایتان به وجود بیاید تا کمی پول دربیاورید، در محل کارتان دیده شوید و یا در پروژه ای که در دست اقدام دارید پیشرفت بیشتری داشته باشید. در هر صورت حتی اگر با منطق و برنامه پیش بروید هم راهتان به آن سادگی که در نگاه اول به نظر می رسد نخواهد بود. نکته مثبت ماجرا اینجاست که شما برای موانعی که در سر راهتان قرار می گیرند آمادگی لازم را دارید و می دانید در برابر آنها چکار باید کنید. برای این که به موفقیت برسید باید از لحاظ مالی و زمانی با دقت کافی پیش بروید.


فال روزانه تاروت سه شنبه ۲۳ اسفند «فال تاروت پیشگویی آینده ۱۴۰۱»
 ?‍♂️ تفال به حافظ
 ? فال هفته
☀️ فال با قرآن
 ❤️ عشق
⚡️ فال انبیا

♊ فال تاروت امروز برای متولدین خرداد:

کارت امپراطور

کارت امپراطور : با وجود این که این روزها ذهنتان به شدت مشغول پرداختن ایده های جدید است، ممکن است امروز ناگهان از طرف یکی از اطرافیانتان حسابی سرکوب شوید. طبعا شما ترجیح می دهید تشویق شوید به جای این که مورد انتقاد دوستان و همکارانتان قرار بگیرید. با این حال باید به آنچه شنیده اید فکر کنید و دلیل بازخوردی که دریافت کرده اید را درک کنید، این دقیقا همان مرزی است که بین شکست و موفقیت شما قرار دارد. اجازه ندهید غرور و تعصبتان چشمتان را به روی حقیقت ببندد.


♋ فال تاروت روزانه برای متولدین تیر:

کارت ماه

کارت ماه : امروز روی زیبایی ها و لذت های کوچک زندگی تمرکز کنید. برای احساس رضایت و خوشبختی لزومی ندارد به سرزمین های دوردست بروید و یا فعالیت های تفریحی گران قیمت را امتحان کنید. شما باید این موضوع را درک کنید که تمام آنچه برای رسیدن به خوشبختی نیاز دارید در وجود خودتان است. به طبیعت نگاه کنید، به خورشید و ماه و درختان لبخند بزنید و ببینید که اطرافتان سرشار از زیبایی هاییست که برای لمس آنها لازم نیست در مغازه های لوکس و گران قیمت قدم بزنید.


♌ فال تاروت روزانه برای متولدین مرداد:

کارت قضاوت

کارت قضاوت : امروز مردم به نظرتان عجیب و غریب شده اند و نمی دانید به چه کسی باید اعتماد کنید. با وجود این که ایده های خلاقانه ای که اطرافیانتان با شما در میان می گذارند به نظر پتانسیل لازم برای پیشرفت را دارند، حاضر نیستید نیازها و خواسته های خودتان را به خاطر دیگران کنار گذاشته و دست به ریسک بزنید. ولی این را به یاد داشته باشید که همان چیزی برایتان اتفاق خواهد افتاد که خودتان فکر می کنید. شما توانایی این را دارید که به فردی بسیار ثروتمند تبدیل شوید، ولی این به سادگی میسر نخواهد شد.

❤️فال روزانه❤️

♍ فال تاروت روزانه برای متولدین شهریور:

کارت اعتدال

کارت اعتدال : امروز انجام دادن کارها به روش های تازه ای که پیش از این امتحان نکرده اید حتی اگر در ابتدای امر با مشکلی همراه نباشد به نفعتان نخواهد بود. این خود شما هستید که باید به خودتان انگیزه بدهید و تنها چیزی که می تواند شما را از تختخواب گرم و نرمتان بیرون بکشد میل درونی و اراده تان است. داشتن تفریح و سرگرمی خیلی خوب است، ولی نه تا حدی که بخواهد شما را از رسیدن به فعالیت های اصلی و اهدافتان باز دارد. شما باید در هر زمینه ای اعتدال را رعایت کنید.

❤️فال ماهانه❤️

♎ فال روزانه تاروت کبیر برای متولدین مهر:

کارت ابله

کارت ابله : امروز فکر می کنید که به راحتی می توانید دیگران را با خودتان و ایده هایتان همراه کنید و به همین دلیل هم خیلی ساده آنچه در ذهنتان می گذرد را با آنها در میان خواهید گذاشت. ولی حتی نزدیک ترین دوستانتان نیز به سادگی حرفتان را نخواهند پذیرفت و باید برای قانع کردن آنها تلاش کنید. به جای این که خودتان را با این کار خسته کنید سعی کنید از ابتدا حرف هایتان را با دقت و احتیاط آماده کنید تا پیامتان به اندازه کافی قانع کننده باشد تا افراد مناسب را به خود جذب کند.


♏ فال روزانه تاروت کبیر برای متولدین آبان:

کارت عدالت

کارت عدالت : امروز نه تنها دوستانتان شما را به دنبال کردن ایده های فوق العاده ای که در سر دارید تشویق می کنند، بلکه اگر کمکی از دستشان برنیاید خودشان را از سر راهتان کنار خواهند کشید تا مزاحم کارتان نباشند. با این حل نداشتن زمان یا منابع مالی کافی ممکن است نگذارند کارهایی که می خواهید را بتوانید همین امروز به انجام برسانید. لزومی ندارد موانعی که بر سر راهتان قرار می گیرند را از دیگران مخفی کنید، هر کسی در راه رسیدن به اهدافش با مشکلاتی مواجه خواهد شد و این امری کاملا طبیعی است که نباید از آن خجالت زده شوید. 

❤️فال سال❤️

♐ فال روزانه تاروت کبیر برای متولدین آذر:

کارت خورشید

کارت خورشید : شبی طولانی دارد به پایان می رسد و سپیده صبح هر لحظه روشن و روشن تر می شود و مقصدتان را کم کم دارید با چشمان خودتان می بینید. تنها مشکل کار اینجاست که انگار هرچقدر به مقصد نزدیکتر می شوید سرعت پیشرویتان کندتر می شود. اگر به اهدافی که دارید وفادار باشید وتمام توانتان را برای رسیدن به آنها به کار بگیرید هیچ مانعی نخواهد توانست شما را از پیشروی و در نهایت رسیدن به آنها باز دارد. حالا که تا این حد به مقصد نزدیک شده اید انگیزه تان را از دست ندهید و برای رسیدن به خواسته تان تلاش کنید.

❤️فال ابجد❤️

♑ فال تاروت فردا برای متولدین دی:

کارت شیطان

کارت شیطان : امروز ظاهر شما گمراه کننده است و طبیعت جاه طلب خود را از اطرافیانتان مخفی کرده اید. دیگران فکر می کنند که شما بر خلاف همیشه دارید نسبت به آینده خود سهل انگاری می کنید، ولی آنها کاملا در اشتباه هستند. شاید بقیه نتوانند به آنچه در سر شما می گذرد پی ببرند، ولی این به هیچ وجه به این معنا نیست که شما نسبت به آینده و سرنوشت خود بی تفاوت هستید. احساس می کنید که اطرافیانتان دارند برخی چیزها را از شما مخفی می کنند و شما هم نباید همه چیز را به آنها بگویید. 

❤️فال شمع❤️

♒ فال تاروت فردا برای متولدین بهمن:

کارت مرگ

کارت مرگ : متاسفانه امروز همکارانتان در قضاوت خود نسبت به شما و کارتان آنقدر سخت گیرانه رفتار می کنند که اگر بخواهید درگیر دفاع از خودتان در مقابل انتقادات بیرحمانه آنها شوید پیش از این که کارهای اصلیتان را به انجام رسانده باشید انرژیتان به پایان خواهد رسید. ولی خوشبختانه شما می توانید نسبت به آنها بی تفاوت باشید و احساساتی رفتار نکنید. به زبان آوردن افکار و احساستان تنها زمانی برایتان دردسر ساز خواهد شد که نتوانید از فکر کردن به عواقب آن دست بردارید. 

❤️فال هفتگی میلادی❤️

♓ فال تاروت فردا برای متولدین اسفند:

کارت مرد دارآویز

کارت مرد دار آویز : شما امروز آنقدر در رابطه با پیشرفت در کارتان جدی هستید که می خواهید هر طور شده از آن نردبان موفقیتی که شنیده اید بالا بروید. از طرفی مقاومت کردن در برابر فرد عزیزی که شما را وسوسه می کند با او وقت گذرانده و ساعات لذت بخش و مفرحی داشته باشید هم کار دشواری است. همین حالا که عزمتان را جزم کرده اید که در کارتان چدیت بیشتری داشته باشید چیزی پیدا شده و نمی گذارد ذهنتان را متمرکز کنید. ولی لزومی ندارد که حتما یکی از این دو گزینه را انتخاب کنید.

منبع:تصویرزندگی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا