فال

فال روزانه تاروت سه شنبه ۱۶ اسفند «فال تاروت پیشگویی آینده ۱۴۰۱»

فال روزانه تاروت سه شنبه ۱۶ اسفند «فال تاروت پیشگویی آینده ۱۴۰۱»

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

فال روزانه تاروت سه شنبه ۱۶ اسفند «فال تاروت پیشگویی آینده ۱۴۰۱»

تاریخچه فال

از قدیم بسیاری از تاریخ نویسان ریشه فالگیری و جادو جنبل را به سرزمین های شرق مرتبط می دانند و ریشه واژه Magic (مجیک) از واژه Magi (مغ برای روحانیون زرتشتی استفاده می‌شده) گرفته شده است. نقطه اشتراکی که در تمام تمدن های کهن ایران، مصر، هندیان، بابلیان و … به چشم می خورد به ارتباط این تمدن ها با عناصر چهارگانه و سعی آن ها برای استفاده از این عناصر در جهت پیشگویی آینده می توان اشاره کرد.

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

امروزه نیز برخی از علم اخترشناسی و نجوم نیز که علمی کاملا اثبات شده و به دور از خرافات می باشد برای پیش بینی اتفاقات آینده کمک می گیرند. پیشگویی هایی که در طول تاریخ توسط پیشگوهای بزرگی چون Nostradamus (نوستراداموس) انجام گرفته و چندین دهه بعد از آن اتفاق افتاده باعث گردیده بسیاری به پیشگویی و طالع بینی باور داشته باشند. فالگیر ها مدعی هستند که در پروسه گرفتن فال ذهن آن ها متوقف شده و آماده دریافت الهام از طرف کائنات می شود.

با توجه به درخواست دوستان که  قبلا در بخش فال و طالع بینی مجله تصویر زندگی و پست های فال روزانه، فال هفتگی میلادی، فال ماهانه، فال پی ام سی، فال هفتگی عشق❤️، فال قهوه ☕️و فال حافظ صوتی… ) فال تاروت روزانه را هم درخواست داده بودند. این فال نیز به لیست فال مجله تصویر زندگی افزوده شد.

فال تاروت چیست؟ (Tarot Horoscopes)

یکی از قدیمی‌ترین روش‌های پیشگویی یا الهام بخشی در تاریخ، تاروت بوده هست. تاروت در قدیم مورد توجه اشراف و ثروتمندان بود زیرا دسترسی به پیشگوی مسلط در زمانی که حاکمان آن را ممنوع کرده بودند پرهزینه و سخت بود. امروزه نیز افرادی که به تاروت تسلط داشته باشند نادرند و یا هزینه‌های زیادی را دریافت می کنند.

تاروت یک بسته کارت بازی است که از اواسط قرن پانزدهم میلادی در مناطقی از اروپا برای انجام بازی هایی مانند تاروچینی ایتالیایی، تاروت فرانسوی و Königrufen اتریشی استفاده می شد، که بسیاری از آن ها هنوز هم بازی می شوند. در اواخر قرن ۱۸ میلادی، برخی از انواع تاروت، به عنوان روشی برای پیشگویی و دست یابی به اهداف غیبی و اسرار آمیز، از طریق خواندن کارت ها و فال گیری با ورق مورد استفاده قرار گرفت.

فال تاروت

Daily Tarot Horoscopes for Every Zodiac Sign

♈ فال تاروت امروز برای متولدین فروردین:

کارت عدالت

کارت عدالت : امروز نه گفتن به دیگران برای شما کار بسیار دشواری است چرا که فکر می کنید همانطور که خودتان برای رسیدن به رویاها و اهدافتان نیاز به فرصت و کمک دیگران دارید، شما هم باید آنها را یاری کنید تا به خواسته هایشان برسند از طرفی هم فکر می کنید بهتر است در این راه روی پای خودشان ایستاده و بیش از حد به دیگران وابسته نباشند. امروز در این مورد تا می توانید سخاوت به خرج دهید و خیالتان راحت باشد که کار اشتباهی نخواهید کرد.


♉ فال تاروت امروز برای متولدین اردیبهشت:

کارت قضاوت

کارت قضاوت : در حال حاضر تحت شرایط کیهانی موجود دارید با نگاهی منطقی به زندگیتان فکر می کنید، این خیلی خوب است ولی باید مواظب باشید این تفکرات منطقیتان را به دیگران تحمیل نکنید و اگر کسی با شما مخالفت کرد حالت تدافعی به خودتان نگیرید. همه چیز را در نظر بگیرید، حتی حرف کسانی که با نقشه هایتان مخالف هستند و فکر می کنند خودشان بهتر می دانند که چه کار باید بکنید، شاید بتوان نکات مثبتی در حرف هایشان پیدا کرد. خوشبختانه شما مجبور نیستید هیچ چیزی را به هیچ کسی غیر از خودتان ثابت کنید.


فال روزانه تاروت سه شنبه ۱۶ اسفند «فال تاروت پیشگویی آینده ۱۴۰۱»
 ?‍♂️ تفال به حافظ
 ? فال هفته
☀️ فال با قرآن
 ❤️ عشق
⚡️ فال انبیا

♊ فال تاروت امروز برای متولدین خرداد:

کارت شیطان

کارت شیطان :  امروز در مورد روابط عاطفیتان احساساتی دوگانه و همراه با تردید و دودلی دارید، از طرفی فرصتی فوق العاده برای عمیق تر کردن رابطه فعلیتان برایتان پیش آمده است و از طرفی هم می دانید که باید با صداقت بیشتری در این مسیر پیش بروید. نکات منفی و مثبت هر یک از گزینه های پیش رویتان را در نظر گرفته و در نهایت بگذارید قلبتان شما را به انتخاب راه درست راهنمایی کند، فقط یادتان باشد تسلیم هوس های زودگذر نشوید و آنها را با احساسات واقعیتان اشتباهی نگیرید.


♋ فال تاروت روزانه برای متولدین تیر:

کارت خورشید

کارت خورشید : امروز خیلی سرتان شلوغ است و دلتان می خواهد هر چه زودتر آخر هفته تان شروع شود تا با خیال راحت هر چقدر که دلتان می خواهد استراحت کنید. کارهای نیمه تمامی که باید قبل از شروع یک هفته جدید به پایان برسانید به احساس مسئولیت و تعهد شما نیاز دارند. خوشبختانه با اولویت بندی کارهایتان می توانید خودتان را از هول شدن و در نتیجه غرق شدن در این کارهای به نظر پایان ناپذیر نجات دهید. البته با فشار آوردن بیش از حد هم خودتان را آزار ندهید و کارهایی که خیلی ضروری نیستند را برای هفته بعد بگذارید.


♌ فال تاروت روزانه برای متولدین مرداد:

کارت قدرت

کارت قدرت : امروز قدرت ادراکتان قوی تر و احساستان عمیق تر از روزهای دیگر است. عکس العمل هایی که نشان می دهید آنقدر واضح و مشخص هستند که هر تلاشی برای مخفی کردن احساستان کاملا بیهوده است. در حال حاضر اهمیت آنچه می گویید از این که چطور آن را به زبان می آورید خیلی کمتر است. هیچ اشکالی ندارد که آنچه در دلتان می گذرد را با دیگران در میان بگذارید، ولی باید سعی کنید در حین انجام این کار آرام و خونسرد باشید.

❤️فال روزانه❤️

♍ فال تاروت روزانه برای متولدین شهریور:

کارت ابله

کارت ابله : این روزها مثل همیشه محتاط و با دقت رفتار نمی کنید و دوست دارید افکارتان را بی آن که آنها را از هیچ فیلتری گذرانده باشید با اطرافیانتان در میان بگذارید. حتی اگر بدانید حرف هایتان ممکن است نتایجی منفی داشته باشند هم دلتان می خواهد آنها را به زبان بیاورید. متأسفانه حرف های نسنجیده ممکن است به ضرر شما تمام شده و پیشرفتتان را با مشکل مواجه کنند. این روزها دست سرنوشت دارد شما را به جاهای تازه ای می کشاند، بهتر است صبر کنید و ببینید چه مسیر تازه ای قرار است پیش رویتان قرار بگیرد.

❤️فال ماهانه❤️

♎ فال روزانه تاروت کبیر برای متولدین مهر:

کارت مرد دارآویز

کارت مرد دار آویز : امروز کنترل چندانی روی برنامه روزانه تان ندارید و گاه و بیگاه اتفاقات غیر منتظره ای شما را از مسیر اصلیتان منحرف کرده و وقتتان را خواهند گرفت. شاید این موضوع باعث شود توانایی خود در انجام شایسته کارها را زیر سوال ببرید، ولی هدر دادن وقتتان با این افکار منفی و شک و تردید نسبت به خودتان هیچ نفعی به حال شما نخواهد داشت. پذیرفتن آنچه نمی توانید تغییر دهید شما را قادر می سازد که توان و انرژیتان را صرف انجام کارهایی کنید که می توانند شما را به اهدافتان نزدیک کنند.


♏ فال روزانه تاروت کبیر برای متولدین آبان:

کارت چرخ سرنوشت

کارت چرخ سرنوشت : امروز با پایان ها و آغازهای تازه ای مواجه خواهید بود. وقتی تحولاتی که در زندگی شما دارند صورت می گیرند شروع شوند دیگر هیچ چیزی قادر نخواهد بود جلوی آنها را بگیرد. هیچ لزومی ندارد که بخواهید دلسرد و نا امید شوید، چرخه جدیدی که دارد در زندگیتان آغاز می شود چند روزی به زمان نیاز دارد تا شکل بگیرد، انتظار نداشته باشید همه چیز خیلی زود تغییر کند. اگر به رویاهایتان ایمان داشته باشید و اجازه دهید همه چیز همان طوری که قرار است پیش برود به وقتش به همه خواسته هایتان خواهید رسید.

❤️فال سال❤️

♐ فال روزانه تاروت کبیر برای متولدین آذر:

کارت ارابه

کارت ارابه : این روزها جنبه های مختلفی از زندگیتان دارند تغییر پیدا می کنند و نمی توانید ذهنتان را تنها روی یکی از آنها متمرکز کنید و فقط به آن بپردازید. در هر صورت برای یافتن نقشه ای که شما را به سوی آینده ای درخشان راهنمایی می کند باید به درون خودتان نگاه کنید. لزومی ندارد که در مورد این سفر درونیتان با دیگران حرف بزنید، این یک سفر انفرادی است و انتخاب با خودتان است که تا چه حد و با چه کسانی در مورد آن حرف بزنید. فقط این را یادتان باشد که راز دلتان را با کسانی در میان بگذارید که لایق شنیدن و درک آن هستند.

❤️فال ابجد❤️

♑ فال تاروت فردا برای متولدین دی:

کارت جهان

کارت جهان : امروز دلتان می خواست این همه مسئولیت برای رسیدگی کردن نداشتید و می توانستید فضایی شخصی برای خودتان داشته باشید تا در آن کمی فشاری که روی دوشتان است را سبک تر کنید. شما نیاز دارید هر چه سریعتر وقتی برای خودتان خالی کنید و با خیال راحت در دنیای تنهایی خود فرو بروید، پس سعی کنید زودتر مسئولیت ها و وظایفتان را انجام دهید تا وقتتان برای انجام آنچه دلتان می خواهد آزاد شود. البته نباید مسئولیتی که نسبت به خانه و خانواده تان دارید را فراموش کنید و باید به اندازه کافی برای آنها هم وقت بگذارید.

❤️فال شمع❤️

♒ فال تاروت فردا برای متولدین بهمن:

کارت پاپ

کارت پاپ : شما احساس می کنید که چیزی عوض شده است، اما نمی توانید دقیقا بگویید که چه چیزی تغییر کرده است. احساس می کنید کاراگاهی هستید که به دنبال حقیقت می گردد، ولی اگر این کار را ادامه دهید این درگیری ذهنی تبدیل به یک وسواس شده و نمی گذارد به کارهای دیگرتان رسیدگی کنید. هیچ اشکالی ندارد که بخواهید با چیزهای جدیدی که دارند در زندگیتان به وجود می آیند آشنا شوید و از آنها سر در بیاورید، ولی هیچ لزومی ندارد که همین امروز به همه چیز پی ببرید.

❤️فال هفتگی میلادی❤️

♓ فال تاروت فردا برای متولدین اسفند:

کارت ستاره

کارت ستاره : امروز در آرزوی انجام کارهای ماجراجویانه هستید، ولی ذهنتان درگیر مسئولیت ها و وظایفی است که به رسیدگی فوری شما نیاز دارند. با این حال مدام وسوسه می شوید کارهای روزمره تان را کنار گذاشته و به دنبال انجام کارهایی بروید که بهتر و هیجان انگیزتر به نظر می رسند. با این حال باید مسئولیت هایتان را به انجام برسانید. بعدازظهر امروز با دوستانتان قرار بگذارید و کارهایی انجام دهید که به شما احساس ماجراجویی می بخشند، رفتن به جاهایی که تا کنون نرفته اید.

منبع:تصویرزندگی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا