فال

فال روزانه تاروت دوشنبه ۳ بهمن «فال تاروت پیشگویی آینده ۱۴۰۱»

فال روزانه تاروت دوشنبه ۳ بهمن «فال تاروت پیشگویی آینده ۱۴۰۱»

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

فال روزانه تاروت دوشنبه ۳ بهمن «فال تاروت پیشگویی آینده ۱۴۰۱»

تاریخچه فال

از قدیم بسیاری از تاریخ نویسان ریشه فالگیری و جادو جنبل را به سرزمین های شرق مرتبط می دانند و ریشه واژه Magic (مجیک) از واژه Magi (مغ برای روحانیون زرتشتی استفاده می‌شده) گرفته شده است. نقطه اشتراکی که در تمام تمدن های کهن ایران، مصر، هندیان، بابلیان و … به چشم می خورد به ارتباط این تمدن ها با عناصر چهارگانه و سعی آن ها برای استفاده از این عناصر در جهت پیشگویی آینده می توان اشاره کرد.

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

امروزه نیز برخی از علم اخترشناسی و نجوم نیز که علمی کاملا اثبات شده و به دور از خرافات می باشد برای پیش بینی اتفاقات آینده کمک می گیرند. پیشگویی هایی که در طول تاریخ توسط پیشگوهای بزرگی چون Nostradamus (نوستراداموس) انجام گرفته و چندین دهه بعد از آن اتفاق افتاده باعث گردیده بسیاری به پیشگویی و طالع بینی باور داشته باشند. فالگیر ها مدعی هستند که در پروسه گرفتن فال ذهن آن ها متوقف شده و آماده دریافت الهام از طرف کائنات می شود.

با توجه به درخواست دوستان که  قبلا در بخش فال و طالع بینی مجله تصویر زندگی و پست های فال روزانه، فال هفتگی میلادی، فال ماهانه، فال پی ام سی، فال هفتگی عشق❤️، فال قهوه ☕️و فال حافظ صوتی… ) فال تاروت روزانه را هم درخواست داده بودند. این فال نیز به لیست فال مجله تصویر زندگی افزوده شد.

فال تاروت چیست؟ (Tarot Horoscopes)

یکی از قدیمی‌ترین روش‌های پیشگویی یا الهام بخشی در تاریخ، تاروت بوده هست. تاروت در قدیم مورد توجه اشراف و ثروتمندان بود زیرا دسترسی به پیشگوی مسلط در زمانی که حاکمان آن را ممنوع کرده بودند پرهزینه و سخت بود. امروزه نیز افرادی که به تاروت تسلط داشته باشند نادرند و یا هزینه‌های زیادی را دریافت می کنند.

تاروت یک بسته کارت بازی است که از اواسط قرن پانزدهم میلادی در مناطقی از اروپا برای انجام بازی هایی مانند تاروچینی ایتالیایی، تاروت فرانسوی و Königrufen اتریشی استفاده می شد، که بسیاری از آن ها هنوز هم بازی می شوند. در اواخر قرن ۱۸ میلادی، برخی از انواع تاروت، به عنوان روشی برای پیشگویی و دست یابی به اهداف غیبی و اسرار آمیز، از طریق خواندن کارت ها و فال گیری با ورق مورد استفاده قرار گرفت.

فال تاروت

Daily Tarot Horoscopes for Every Zodiac Sign

♈ فال تاروت امروز برای متولدین فروردین:

کارت مرد دارآویز

کارت مرد دار آویز : امروز دچار دوگانگی هایی شده اید که شاید کنار آمدن با آنها برایتان دشوار باشد، از طرفی کارها و برنامه های روزانه تان به نظر خیلی دارند خوب پیش می روند، ولی از طرفی دیگر هم احساس می کنید که باید برای تعهدات و اعتقادات خودتان نیز وقت گذاشته و به آنها نیز رسیدگی کنید. اگر همین قدر که حرف می زنید به حرف های دیگران هم گوش بدهید خواهید دید که آنها هم چیزهایی برای یاد دادن به شما دارند و ممکن است حرف های با ارزشی بزنند؛ به عبارت دیگر شما تنها مغز متفکر این دنیا نیستید.


♉ فال تاروت امروز برای متولدین اردیبهشت:

کارت خورشید

کارت خورشید: امروز سرتان آنقدر در محل کارتان شلوغ است که تقریبا غیر ممکن است بتوانید با برنامه ای مرتب کارهایتان را بهم انجام دهید و همه کارها در هم و برهم شده اند. همکارانتان بطور مستقیم یا غیر مستقیم از شما می خواهند کارهایی را برای آنها انجام دهید و به این صورت باری اضافه تر به دوشتان می خواهند بگذارند. اولویت را به کارهای خودتان بدهید. در بیان کردن احساسات واقعی قلبیتان مردد هستید، ولی این را هم یادتان باشد که این رفتار شما حس اعتماد را در طرف مقابلتان از بین خواهد برد.


فال روزانه تاروت دوشنبه ۳ بهمن «فال تاروت پیشگویی آینده ۱۴۰۱»
 ?‍♂️ تفال به حافظ
 ? فال هفته
☀️ فال با قرآن
 ❤️ عشق
⚡️ فال انبیا

♊ فال تاروت امروز برای متولدین خرداد:

کارت برج

کارت برج : در دست گرفتن کنترل امور زندگیتان کاری بسیار قابل تقدیر می تواند باشد، ولی امروز رسیدن به این هدف به احتمال زیاد میسر نخواهد شد. البته این بدان معنا نیست که شما در عملکرد خود اشتباه کرده اید، گاهی تأثیر عوامل بیرونی غیر قابل کنترل است. احساساتتان در حال حاضر آنقدر پیچیده هستند که ترجیح می دهید اصلا به آنها نپردازید، ولی اشتباه نکنید، فرار کردن هیچ گاه راه حل خوبی نیست.


♋ فال تاروت روزانه برای متولدین تیر:

کارت عدالت

کارت عدالت : پذیرفتن برخی مسئولیت های اضافه می تواند تعهد و مسئولیت پذیریتان را در محل کار نشان دهد، ولی شما ترجیح می دهید وقت آزادتان را برای مسائل شخصی خود صرف کنید. اگر دوست ندارید به خودتان فشار وارد کنید و برای بهتر کردن اوضاع در محل کارتان زندگی خصوصیتان را در حالی که نیازمند توجه شما است قربانی کنید هیچ اشکالی ندارد، اطرافیانتان باید این خواسته منطقیتان را درک کنند و به آن احترام بگذارند، این حق طبیعی شماست.


♌ فال تاروت روزانه برای متولدین مرداد:

کارت قضاوت

کارت قضاوت : خوشرفتاری با خودتان یک چیز است و خودشیفتگی و خودخواهی چیزی دیگر است. متاسفانه در حال حاضر تحت تاثیر تعصبات خود ممکن است حقیقت را نادیده بگیرید و بخش بزرگی از واقعیت را نبینید. برای خودتان و افکارتان ارزش قائل شوید، ولی نگذارید این احترام گذاشتن به خودتان باعث شود نسبت به دیگران و افکارشان بی احترامی کنید. بد نیست به حرف های دیگران هم گوش کنید، شاید الان حق با آنها باشد.

❤️فال روزانه❤️

♍ فال تاروت روزانه برای متولدین شهریور:

کارت ستاره

کارت ستاره : امروز ایده ها و افکار خوب دیگران را تحسین می کنید و طرز تفکر آنها به نظرتان بسیار ارزشمند می آید، ولی این لزوما بدیم معنا نیست که در افکار خودتان چنین ارزشی وجود ندارد. نسبت به افکار و نگرش های دیگران با ذهن باز برخورد کنید ولی باورها و اعتقادات خود را نیز در نظر داشته باشید. در هیچ نوع شرط بندی و بازی های شانسی شرکت نکنید یا هر کار دیگری که ریسک باختن در آن وجود دارد را انجام ندهید، زیرا در حال حاضر شانس در این مورد با شما یار نیست.

❤️فال ماهانه❤️

♎ فال روزانه تاروت کبیر برای متولدین مهر:

کارت ابله

کارت ابله : شما خیلی زود و راحت با دیگران ارتباط برقرار می کنید، ولی بیشتر وقت ها این دوستی در وضعیت سطحی باقی مانده و زود فراموش می شود. با این کار تجربیاتی ارزشمند را دارید از خودتان دریغ می کنید. نشان دادن احساستان در کارها و رفتارتان در حال حاضر برای شما اصلا کار ساده ای نیست و همین موضوع باعث می شود که چالش های موجود در رابطه عاطفیتان پیچیده تر شوند. این را در نظر داشته باشید که اگر بیش از اندازه به این احساسات متغیر اهمیت بدهید روی نگرش و طرز تفکر شما تاثیراتی منفی خواهند گذاشت.


♏ فال روزانه تاروت کبیر برای متولدین آبان:

کارت جهان

کارت جهان : در حال حاضر از لحاظ عاطفی بسیار حساس شده اید و با وجود این که ظاهرتان چیزی نشان نمی دهد و به نظر دیگران آرام هستید، در درونتان طوفانی برپاست. به جای این که خودتان را با حرف ها و افکاری که دارند دیوانه تان می کنند آزار دهید رازتان را با کسی که به شما نزدیک است و به او اطمینان کامل دارید در میان بگذارید. نشان دادن ضعف ها و نگرانی هایتان برای شما اصلا خوشایند نیست و باعث وحشت شما می شود، ولی وقتی آنها را با فرد مورد اعتمادی در میان بگذارید تازه خواهید فهمید که چه تجربه خوبی می تواند باشد.

❤️فال سال❤️

♐ فال روزانه تاروت کبیر برای متولدین آذر:

کارت قدرت

کارت قدرت : امروز حتی اگر تمام توان خود را بکار بگیرید هم نخواهید توانست برای همه نقش آچار فرانسه را ایفا کنید. درست است که دوست دارید مورد تشویق و تحسین دیگران قرار بگیرید، ولی نباید سر خودتان را زیادی شلوغ کنید و بگذارید این کارها مانع رسیدگی شما به مسئولیت ها و کارهای شخصیتان شوند. اگر دیدید که زیادی گرفتار شده اید خیلی زود خروج اضطراری را پیدا کرده و عقب نشینی کنید.

❤️فال ابجد❤️

♑ فال تاروت فردا برای متولدین دی:

کارت کاهن اعظم

کارت کاهن اعظم : امروز صحبت کردن راجع به جاه طلبی ها و اهدافتان با دوستان نزدیک سرگرمی لذت بخشی برایتان خواهد بود. با وجود این که احساساتتان در حال حاضر ثبات چندانی ندارند، ولی این حالت تأثیری روی جهت گیری های کلیتان نگذاشته و خیلی خوب می دانید در چه مسیری دارید پیش می روید و نقشه اصلیتان را بهم نریخته اید. امروز بهتر است برای اهداف بلند مدت برنامه ریزی نکنید، ولی می توانید در عالم رویا سناریوهای ایده آل گرایانه برای آینده تان بنویسید.

❤️فال شمع❤️

♒ فال تاروت فردا برای متولدین بهمن:

کارت ارابه

کارت ارابه : امروز برنامه های فراوانی که در محل کارتان برای انجام دادن دارید و پیچیدگی کارها باعث دلهره و نگرانی شما شد اند. به اندازه کافی به این طرف و آن اید و طرف دویده امیدوار هستید که هر چه زودتر اوضاع به وضعیت عادی بازگردد. دلتان یک زندگی بی دغدغه و نگرانی مثل گذشته ها می خواهد، ولی برای فرا رسیدن این روزها باید کمی صبر کنید. اگر فکر می کنید تغییراتی باید در برنامه هایتان ایجاد کنید دست به کار شوید، ولی اهداف دراز مدت خود را تغییر ندهید.

❤️فال هفتگی میلادی❤️

♓ فال تاروت فردا برای متولدین اسفند:

کارت پاپ

کارت پاپ : امروز ذهنتان آنقدر از انواع و اقسام افکار مختلف پر است که نمی توانید تصمیم بگیرید کدام هایشان به دردبخور هستند و کدام یک از آنها بی فایده است. دوست دارید تمام روابط خود با دیگران را مورد بررسی قرار داده و با هر کسی که مشکلی دارید آن را حل کنید، ولی بد نیست اول به این فکر کنید که آیا این رابطه اصلا برای شما اهمیتی دارد و به ادامه آن نیاز هست؟ اتفاقاتی که دارند در اطرافتان می افتند را برای خودتان بزرگ نکنید و سعی نکنید جلوی آنها را بگیرید زیرا نتیجه دقیقا برعکس آنچه شما می خواهید خواهد شد.

منبع:تصویرزندگی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا