فال

فال روزانه تاروت دوشنبه ۲۶ دی «فال تاروت پیشگویی آینده ۱۴۰۱»

فال روزانه تاروت دوشنبه ۲۶ دی «فال تاروت پیشگویی آینده ۱۴۰۱»

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

فال روزانه تاروت دوشنبه ۲۶ دی «فال تاروت پیشگویی آینده ۱۴۰۱»

تاریخچه فال

از قدیم بسیاری از تاریخ نویسان ریشه فالگیری و جادو جنبل را به سرزمین های شرق مرتبط می دانند و ریشه واژه Magic (مجیک) از واژه Magi (مغ برای روحانیون زرتشتی استفاده می‌شده) گرفته شده است. نقطه اشتراکی که در تمام تمدن های کهن ایران، مصر، هندیان، بابلیان و … به چشم می خورد به ارتباط این تمدن ها با عناصر چهارگانه و سعی آن ها برای استفاده از این عناصر در جهت پیشگویی آینده می توان اشاره کرد.

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

امروزه نیز برخی از علم اخترشناسی و نجوم نیز که علمی کاملا اثبات شده و به دور از خرافات می باشد برای پیش بینی اتفاقات آینده کمک می گیرند. پیشگویی هایی که در طول تاریخ توسط پیشگوهای بزرگی چون Nostradamus (نوستراداموس) انجام گرفته و چندین دهه بعد از آن اتفاق افتاده باعث گردیده بسیاری به پیشگویی و طالع بینی باور داشته باشند. فالگیر ها مدعی هستند که در پروسه گرفتن فال ذهن آن ها متوقف شده و آماده دریافت الهام از طرف کائنات می شود.

با توجه به درخواست دوستان که  قبلا در بخش فال و طالع بینی مجله تصویر زندگی و پست های فال روزانه، فال هفتگی میلادی، فال ماهانه، فال پی ام سی، فال هفتگی عشق❤️، فال قهوه ☕️و فال حافظ صوتی… ) فال تاروت روزانه را هم درخواست داده بودند. این فال نیز به لیست فال مجله تصویر زندگی افزوده شد.

فال تاروت چیست؟ (Tarot Horoscopes)

یکی از قدیمی‌ترین روش‌های پیشگویی یا الهام بخشی در تاریخ، تاروت بوده هست. تاروت در قدیم مورد توجه اشراف و ثروتمندان بود زیرا دسترسی به پیشگوی مسلط در زمانی که حاکمان آن را ممنوع کرده بودند پرهزینه و سخت بود. امروزه نیز افرادی که به تاروت تسلط داشته باشند نادرند و یا هزینه‌های زیادی را دریافت می کنند.

تاروت یک بسته کارت بازی است که از اواسط قرن پانزدهم میلادی در مناطقی از اروپا برای انجام بازی هایی مانند تاروچینی ایتالیایی، تاروت فرانسوی و Königrufen اتریشی استفاده می شد، که بسیاری از آن ها هنوز هم بازی می شوند. در اواخر قرن ۱۸ میلادی، برخی از انواع تاروت، به عنوان روشی برای پیشگویی و دست یابی به اهداف غیبی و اسرار آمیز، از طریق خواندن کارت ها و فال گیری با ورق مورد استفاده قرار گرفت.

فال تاروت

Daily Tarot Horoscopes for Every Zodiac Sign

♈ فال تاروت امروز برای متولدین فروردین:

کارت ستاره

کارت ستاره : امروز در خواب هایتان تصاویر با ارزشی دیده اید که باید بیش از همیشه به آنها توجه کنید. این رویاها می خواهند پیام هایی را به شما برسانند. این پیام ممکن است در زمینه مالی یا حتی با زندگی عرفانی و معنوی شما پیوند داشته باشند. هر چه هستند حقایقی را در خود دارند که نباید آنها را نادیده بگیرید. آنها را جایی یادداشت کنید تا در خاطرتان بماند. مطمئنا از این کار خود پشیمان نخواهید شد. دوستی از شما یک خواسته ای دارد، قبل از هر قول و قراری خوب در مورد آن فکر کنید.


♉ فال تاروت امروز برای متولدین اردیبهشت:

کارت پاپ

کارت پاپ : توصیه می کنیم که برای روزهای آتی خود توشه ای فراهم کنید. پس انداز مالی داشته باشید زیرا ممکن است در آینده ای نزدیک مجبور شوید به آن تکیه کنید. تا می توانید با اطرافیان تان در تماس باشید و آنها را از خودتان نرانید. آنها می توانند در زمینه های مختلف به شما یاری برسانند. هیچ مال و مقامی ماندگار نیست پس بهتر است به آینده خود بیشتر فکر کنید. به زودی به یک میهمانی دعوت می شوید که در آن اتفاقات خوبی برایتان می افتد.


فال روزانه تاروت دوشنبه ۲۶ دی «فال تاروت پیشگویی آینده ۱۴۰۱»
 ?‍♂️ تفال به حافظ
 ? فال هفته
☀️ فال با قرآن
 ❤️ عشق
⚡️ فال انبیا

♊ فال تاروت امروز برای متولدین خرداد:

کارت برج

کارت برج : خوبی و محسنات شما همه را مجذوب خود کرده است یکی از این دلایل باطن خوب شماست. دوستان و آشنایان زیادی دارید که هواخواه شمایند و به هیچ وجه از شما و حرف هایی که می زنید دلگیر نمی شوند. شما نیز شکرگذار باشید و برای موفقیت و محبوبیت بیشتر، بر این جنبه از شخصیت تان بیشتر تاکید کنید. منتظر یک نامه یا تماس تلفنی از یکی از دوستان صمیمی یا عشق زندگی تان هستید. تاخیر او موجب ناراحتی و نگرانی شما شده است اما اجازه ندهید این احساس بر روند زندگی شما تاثیر منفی بگذارد.


♋ فال تاروت روزانه برای متولدین تیر:

کارت کاهن اعظم

کارت کاهن اعظم : تمام مهارت و توانایی هایی که برای رسیدن به اهداف خود به کار می برید، گویا به بن بست خورده است و راهی از پیش نمی برد. شاید به این دلیل دچار ناراحتی و افسردگی شوید اما سعی کنید در این دام نیافتید. اگر نمی توانید انگیزه لازم برای اهداف تان را به دست آورید، تمرکز خود را روی کارهای دیگری بگذارید، شاید بد نباشد فعالیت های جدید را امتحان کنید. این راه به شما کمک می کند تا دوباره انرژی و انگیزه خود را به دست آورید.


♌ فال تاروت روزانه برای متولدین مرداد:

کارت کیمیاگر

کارت کیمیاگر : خلاقیت و ایده های تازه ای به ذهن تان رسیده اما مسئولیت های زیادی که بر دوش تان است، شما را از حرکت در زمینه های هنری باز می دارد. تنهایی کاری از پیش نمی برد. شما به یک همدم یا همکار احتیاج دارید تا اراده دوباره خود را به دست آورید و با انرژی بیشتری به کارهایتان سرو سامان دهید. گرمای عشق شما بدون کمک دوست سرد می شود، پس از همین حال دست به کار شوید. امروز زمان خوبی است تا اولین قدم ها را به سمت فردی که زیر نظر دارید، بردارید.

❤️فال روزانه❤️

♍ فال تاروت روزانه برای متولدین شهریور:

کارت اعتدال

کارت اعتدال : مسئولیت، خانواده یا هر دوی آنها شما را به طور موقت از برنامه هایتان عقب انداخته طوری که مجبور شده اید سفر خود را کنسل کنید. اگر چه این موضوع ناراحت کننده است اما نگذارید بر روحیه تان تاثیر منفی بگذارد و شما را از حرکت باز دارد. ابتدا تا جایی که می توانید به مسئولیت های زندگی خود بها دهید سپس برنامه هایی را که در سر دارید، پیاده کنید. تمام نشانه ها ثابت می کند که شما به این سفر، که اهمیت زیادی نیز برایتان دارد، خواهید رفت. تنبلی را کنار بگذارید،

❤️فال ماهانه❤️

♎ فال روزانه تاروت کبیر برای متولدین مهر:

کارت مرد دارآویز

کارت مرد دار آویز : اخیرا کمی پایتان را از محدودیت ها فراتر گذاشته و بی گدار به آب می زنید و بدون فکر عمل می کنید. این موضوع باعث شده که از زندگی تان کمی عقب بیافتید اما نا امید نشوید. دیگران به شما با جشم امید نگاه می کنند انصاف نیست آنها را از خودتان برانید. در گفتگو با شریک زندگی یا یکی از دوستان صمیمی تان دچار مشکل می شوید، اما زیاد خودتان را درگیر آن نکنید زیرا این شرایط بیشتر به روحیه شخص مقابل تان مربوط می شود زمانی که حالش کمی بهتر شد، به سمت شما باز خواهد گشت.


♏ فال روزانه تاروت کبیر برای متولدین آبان:

کارت قضاوت

کارت قضاوت : به فکر انجام کاری هستید اما دیگران شما را از این کار منع کرده اند. بهتر است بیشتر در مورد آن فکر کنید و اگر به نظر خودتان ایمان دارید، گوش هایتان را بگیرید و در راهی که دوست دارید بروید، قدم بگذارید. دوست دارید تنها باشید و کمی با خودتان و افکارتان خلوت کنید. کتاب خواندن می تواند به آرامش شما کمک کند. اگر نمی خواهید کسی حواس شما را پرت کند و خلوتتان را بهم بزند، مکانی خلوت پیدا کنید. اگر چه در حالت معمول سر و صدا اعصابتان را خرد نمی کند اما امروز ممکن است کمی روی اعصاب تان باشد.

❤️فال سال❤️

♐ فال روزانه تاروت کبیر برای متولدین آذر:

کارت ابله

کارت ابله : امروز تلفنی به شما خواهد شد که انتظار آن را نداشته اید. شاید نسبت به روزهای قبل کمی عصبی به نظر برسید اما اگر به پیاده روی بروید یا کمی ورزش کنید، احساس بهتری خواهید داشت. به زودی از کارهایتان نتایج خوبی می گیرید. برای برداشتن قدم های بعدی تمام احتمالات موجود را در نظر بگیرید و قبل از تصمیم گیری دوباره خوب فکر کنید. امروز ممکن است تحت تاثیر حرف های یک دوست قرار بگیرید و وسوسه شوید که مسائل شخصی تان را با آنها در میان بگذارید. بهتر است حواس تان را بیشتر جمع کنید زیرا هر کسی قابل اعتماد نیست.

❤️فال ابجد❤️

♑ فال تاروت فردا برای متولدین دی:

کارت قدرت

کارت قدرت : شما همیشه با شجاعت تمام برای کشف ناشناخته ها آمده اید و با شور و هیجان تمام حاضرید کارهایی را انجام دهید که هیچ کس تا کنون انجام نداده است. امروز این شور بیش از پیش می شود و دیوانه وار به دنبال ماجرا می گردید. برای ارضای این حس خود از تعطیلات استفاده کنید و همراه با دوستان تان به سراغ تفریحات هیجان انگیز بروید. خودتان و تلاش هایتان را دست کم نگیرید و افکار و احساسات تان را در رابطه با هر چیز و هر کسی که در سر دارید، به زبان آورید.

❤️فال شمع❤️

♒ فال تاروت فردا برای متولدین بهمن:

کارت عاشقان

کارت عشاق : امروز تا جایی که می توانید به احساسات خود اهمیت دهید. هر روز زمانی را به تنهایی بگذرانید و به طبیعت درونی خود و نیازهایتان بیاندیشید. به زودی افرادی که در گذشته در زندگی شما وجود داشتند، دوباره سر راهتان قرار می گیرند بنابراین اگر عشق قدیمی تان را ملاقات کردید، تعجب نکنید. گاهی باید اتفاقات گذشته مقابل چشمان ما ظاهر شوند تا از آنها درس بگیریم. به زودی با فردی قرار ملاقاتی دارید، اگر چه نگرانید که چگونه پیش می رود اما مطئن باشید که لحظات فوق العاده و رمانتیکی را تجربه خواهید کرد.

❤️فال هفتگی میلادی❤️

♓ فال تاروت فردا برای متولدین اسفند:

کارت جهان

کارت جهان : شما بهترین و سریع ترین راه را انتخاب کرده اید اما همان طور که با اراده در مسیر خود را پیش می روید، ممکن است برخی ارزش های زندگی را فراموش کنید. بهتر است دوباره به اصول و ارزش های زندگی خود نگاهی بیاندازید تا عدم توجه به آنها شما را از حرکت باز ندارد. امروز نسبت به روزهای دیگر کمی خودسر و لجبازتر هستید، مراقب باشید این رفتار موجب آزار اطرافیان تان نشود.

منبع:تصویرزندگی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا