فال

فال روزانه تاروت دوشنبه ۲۳ آبان

فال تاروت امروز برای متولدین فروردین:

ممکن است وضعیت کمی متشنج باشد. حتی قابل اعتمادترین رابطه ها نیز گاهی می تواند به چالش کشیده شود و در چنین مواقعی، کارت ستاره می تواند چراغ راهنمای شما باشد. یک اتفاق هیجان انگیز می تواند به موضوعی احساسی تبدیل شود و سرنوشت شما را تغییر دهد.

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

وسوسه های شیطان باعث می شود در رابطه عاشقانه و یا کاری خود، افراط و تفریط داشته و یا در موارد نامناسب، سرمایه گذاری های غیر ضروری داشته باشید. باید هشیار بوده و اسیر این وسوسه ها نشوید. مانند تاریکی قبل از سپیده دم، ممکن است ترسی در وجودتان باشد. اما با روشنایی صبح، چرخه ای جدید و مثبت در زندگی تان شروع شده و می توانید با تکیه بر دانش و شجاعت خود، برای پایان مناسب آماده شوید.

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

♉ فال تاروت امروز برای متولدین اردیبهشت:

ممکن است متوجه شوید که یک فرد یا یک اتفاق برایتان مشکل ایجاد خواهد کرد. در این حالت، کارت قدرت شما را به یاد اتفاقات گذشته خواهد انداخت. گذشته نقش مهمی برایتان داشته و برای داشتن رفتار مناسب در این چالش، شما را راهنمایی خواهد کرد.

چیزی در ذهن تان جرقه زده و می توانید پاسخ یک مشکل آزاردهنده را پیدا کنید. درویش راهنمایی بسیار بخشنده است که می تواند تاریکی های زندگی تان را روشن کند. گاهی اوقات ممکن است درک درستی از مسائل نداشته باشید، اما با فاصله گرفتن از دغدغه های روزمره، شهودتان تقویت خواهد شد. کشمکش و قضاوت می تواند رابطه شما با شریک تجاری یا احساسی تان را به بن بست برساند. اکنون زمان آن فرا رسیده است که دست از توقف بردارید و به جهتی که برای شما مناسب تر است، حرکت کنید.

فال تاروت امروز برای متولدین خرداد:

پاپ یک شخصیت نجیب است که می تواند در قالب یک درمانگر، کشیش یا مربی روحانی ظاهر شود و درباره بسیاری از مشکلات امروزی، ما را مشاوره و راهنمایی کند. امروز ممکن است با چنین شخصیتی مواجه شوید و اگرچه ممکن است او عنوان حرفه ای نداشته باشد، اما شما می توانید به او اعتماد کنید.

ممکن است بدون هیچ تردیدی، وارد یک رابطه جدید شوید. اعتماد به نفس تان باعث می شود دیگران به طرز عجیبی جذب شما شوند. یک تجربه غیر منتظره و ناگهانی می تواند زندگی شما را به خوبی سامان دهی کند. آیا هدفی وجود دارد که آرزوی رسیدن به آن را دارید؟ نوری که در انتهای تونل سوسو می زند، به شما نشان می دهد که  به خواسته خود خواهید رسید. ارابه کارت پیروزی است و به شما می گوید که در طول مسیر، از تمام استعدادهای جسمی و روحی خود استفاده خواهید کرد.


 فال تاروت روزانه برای متولدین تیر:

می توانید اتفاقات تازه ای را تجربه کنید. جهان کارت رستگاری و پاداش کارهایی است که در گذشته انجام داده اید. این پاداش می‌تواند به اشکال مختلف، مانند ارتقاء شغلی، کار جدید، یا دیدن اتفاقات مثبت در زندگی تان دیده شود.

ممکن است به صورت کاملا غیرمنتظره ای، با یک دوست یا شریک عاطفی قدیمی تماس بگیرید یا برای او پیامی بفرستید. اما نباید بنشینید و منتظر تماس مورد نظرتان باشید. امروز می تواند شور و اشتیاقی را در وجودتان زنده کند که مدت هاست آن را احساس نکرده بودید.  چیزی در ذهن تان جرقه زده و می توانید پاسخ یک مشکل آزاردهنده را پیدا کنید. درویش راهنمایی بسیار بخشنده است که می تواند تاریکی های زندگی تان را روشن کند. گاهی اوقات ممکن است درک درستی از مسائل نداشته باشید، اما با فاصله گرفتن از دغدغه های روزمره، شهودتان تقویت خواهد شد.


 فال تاروت روزانه برای متولدین مرداد:

ممکن است رابطه تان کمی سرد شود. اینکه چگونه با یکدیگر ارتباط برقرار می کنید و آیا می توانید احساسات واقعی خود را بیان کنید، موضوعی بسیار مهم است. احمق در احساسی بسیار نترس و گاهی بی حواس است، اما هنوز هم به شدت به خواسته های شخصی خود توجه می کند.

اسکلت روی کارت مرگ نشان دهنده پایان یافتن یک اتفاق در گذشته است. پیشرفت شما ناگهان متوقف شده و شاید لازم باشد قبل از هر گونه اقدام دیگری، ابتدا پایه های لرزان زندگی تان را محکم کنید. ممکن است مجبور باشید فصل گذشته زندگی تان را ببندید و برای آینده ای متفاوت آماده شوید. می توانید اتفاقات تازه ای را تجربه کنید. جهان کارت رستگاری و پاداش کارهایی است که در گذشته انجام داده اید. این پاداش می‌تواند به اشکال مختلف، مانند ارتقاء شغلی، کار جدید، یا دیدن اتفاقات مثبت در زندگی تان دیده شود.

فال تاروت روزانه برای متولدین شهریور:

امپراطور احساس می کند که قدرت واقعی در مادیات است. این کارت یک مرد قدرتمند را به تصویر می کشد که به معنای واقعی کلمه، جهان را در دستان خود دارد. این مرد به اکثر اهداف و خواسته هایش می رسد. او راز موفقیت را می داند و شما می توانید و او را به عنوان الگو خود انتخاب کنید.

این کارت تصویر یک ملکه افسانه ای را به نمایش می گذارد که می تواند زندگی افراد بد شانس را متحول کرده و با سخاوت مندی، الهام بخش آن ها باشد. امروز ممکن است درباره پروژه ای بشنوید که به صورت خیرخواهانه و داوطلبانه، به شما خدماتی عرضه کند. اگر حالتی پیش آمد که باعث جریحه دار شدن احساسات تان شد، به این فکر کنید که موجوداتی وجود دارند که زخم هایشان هرگز خوب نمی شود.

فال روزانه تاروت کبیر برای متولدین مهر:

خوش شانسی وارد زندگی تان شده و مردم از شما انتظار دارند که هیچ کار اشتباهی انجام ندهید. شما می خواهید قبل از این که چرخ سرنوشت وارد دوران رکود خود شود، کارهای خود را به انجام برسانید.

آیا مراسم عروسی یا جشن دیگری در آینده شما وجود دارد؟ وقتی این کارت، در این موقعیت بیرون آورده می‌شود، در نقطه‌ای از زندگی قرار می‌گیرید که پاپ در جایگاه خود به‌عنوان واسطی بین بهشت و زمین، مراسم شما را برگذار خواهد کرد. ممکن است بین واقعیت و خیال جدالی وجود داشته باشد و شما را سردرگم کند. شاید از خودتان بپرسید آیا کسی مرا فریب می دهد یا من خودم را گول می زنم؟ ماه کارت توهم، سرخوردگی و گاهی ناامیدی است.

فال روزانه تاروت کبیر برای متولدین آبان:

هنگامی که کارت اعتدال بیرون کشیده می شود، بین یک موضوع قدیمی و جدید درگیری و اختلاف نظر وجود دارد. امروز یک تماس غیرمنتظره یا برخورد با شخصی از گذشته، نیاز به به کمی صبوری و حوصله دارد. در این مورد،تعادل میان عقل و اشتیاق شما باعث می شود تصمیم درستی بگیرید و به نتیجه خوبی برسید.

یکی از عزیزان شما از رفتار تان متحیر می شود، زیرا دلیل واقعی آن را نمی داند. امروز ممکن است فرد مورد علاقه تان سعی کند شما را از دنبال کردن رویایتان باز دارد. صبورانه منتظر هستید که پرتوهای خورشید، ابرها را کنار بزند. شاید از شری احساسی تان آزرده شوید، اما بهتر است عصبانیت خود را مهار کنید. کارت خورشید نویدبخش اعتماد، خوش بینی و برنامه های جدید برای آینده است.

فال روزانه تاروت کبیر برای متولدین آذر:

هیچ کاری نکردن برای مرد به دار آویخته نوعی اقدام به نظر می رسد. او در شرایط نا مناسب از خود می پرسد که “چه قدر صبور هستی؟”. ممکن است امروز از شما خواسته شود که موضع خود را مشخص کنید. مرد به دار آویخته منتظر اتفاقات جدید است.

امروز می توانید ناگهان بسیار جذاب باشید. ممکن است با چهره جدیدی در میان جمعیت مواجه شوید و از نظر روحی با هم ارتباط بگیرید. کارت ستاره به شما می گوید که از مرزهای روزمره زندگی تان فراتر بروید و رویای جدیدی را دنبال کنید تا بتوانید بسیار موفق شوید. باید مسئولیت کارهایتان را بر عهده بگیرید. دیگران از این که ممکن است شما نیز آسیب پذیر باشید، شوکه خواهند شد. هنگامی که کارت قدرت بیرون کشیده می شود، اعتماد به نفس تان بالا خواهد رفت. تفاوت های فردی و عاطفی ممکن است برایتان دردسرآفرین شوند.

فال تاروت فردا برای متولدین دی:

ممکن است با موقعیتی بسیار فریبنده رو به رو شوید و نتوانید آن را رد کنید. شیطان با وسوسه های خود، شما در مسیری قرار می دهد که فکر می کنید اتفاقات بد (یک رابطه سمی، وسوسه های جنسی، اعتیاد) را پشت سر گذاشته اید. اما ممکن است مجبور شوید یک بار دیگر با آن نیروهای منفی که فکر می کردید بر آن ها غلبه کرده اید، بجنگید.

چیزی که آسان به نظر می رسید، ممکن است پیچیده تر از آن چیزی باشد که انتظارش را داشتید. شاید امروز انتظارات و خواسته هایتان دور از دسترس به نظر برسد، اما به تلاش خود ادامه دهید. شاید دیگران شما را جدی نگیرند، اما شما می دانید که برای رسیدن به هر چیزی، راه های مختلفی وجود دارد. ممکن است همان روزی باشد که استعدادهای نهفته تان، از طریق یک موقعیت خاص آشکار می شوند. افتادن کتابی از قفسه، شنیدن سخنی تصادفی از یک غریبه، یا رویایی که شما را به فکر یک ایده فراموش شده می اندازد، همه نشان دهنده تاثیر جادوگر در زندگی شما هستند.

فال تاروت فردا برای متولدین بهمن:

آیا یاد گرفته اید به عقاید خود اعتماد کنید؟ ممکن است در مورد موضوعی که مدتی است ذهن شما را به خود مشغول کرده، حدس و گمان هایی به ذهن تان برسد. تمام پیام هایی که بر سر راه تان قرار می گیرند، به خاطر تاثیر جادوگر هستند. اگر به دنبال پیدا کردن پاسخی هستید، ممکن است ناگهان آن را بیابید.

زندگی گاهی اوقات پیچیده می شود و امروز می تواند یکی از همان روزها باشد. احساسات میان شما دو نفر عمیق تر شده و دوست دارید رابطه تان را جدی تر کنید. وقتی کارت عاشقان را بیرون می آورید، احساسات قدیمی تان شعله ور شده و معشوق تان متوجه این موضوع خواهد شد. آیا یک نیروی مهربان و خیرخواه وجود دارد که شما را  راهنمایی کند؟ به واسطه کارت ستاره، یک فرشته نگهبان مراقب شماست و می توانید حمایت او را در اطراف خود احساس کنید. این احساس امنیت شما را قادر می سازد تا دست به کار شده و به خودتان اعتماد داشته باشید. زمانی که احساس می کنید کسی یا چیزی حمایت تان می کند، تصمیم گیری برایتان آسان تر خواهد شد.

فال تاروت فردا برای متولدین اسفند:

امروز یکی از خواسته هایتان عملی می شود. هر پروژه ای که ممکن است متوقف شده باشد، مجوز گرفته و برای تفویض اختیار خواهد شد. ارابه از توانایی های مدیریتی شما استفاده می کند و به خواسته هایتان جامه عمل می پوشاند. مطمئن باشید که از نیروهایی که شما را به پیروزی می‌رساند، استفاده کنید.

آیریس، الهه رنگین کمان، به اعتدال در زندگی ما کمک کرده و به تصمیمات ما هماهنگی می بخشد. ممکن است مجبور شوید دو قسمت کاملا متضاد اما بسیار مهم در زندگی شخصی تان را، با هم سازگار و هماهنگ کنید.ممکن است یک اتفاق کوچک به شما یادآوری کند که باید مستقل باشید (یا برای خودتان زندگی کنید). قدرت و دانش از اعماق وجود شما سرچشمه می گیرد. به خاطر داشته باشید سیاست های کاری یا محیط اجتماعی، آرامش شما را تحت تاثیر قرار نخواهد داد.

 

منبع:تصویر زندگی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا