فال روزانه تاروت دوشنبه ۲۱ آذر «فال تاروت پیشگویی آینده ۱۴۰۱»

فال روزانه تاروت دوشنبه ۲۱ آذر «فال تاروت پیشگویی آینده ۱۴۰۱»

تاریخچه فال

از قدیم بسیاری از تاریخ نویسان ریشه فالگیری و جادو جنبل را به سرزمین های شرق مرتبط می دانند و ریشه واژه Magic (مجیک) از واژه Magi (مغ برای روحانیون زرتشتی استفاده می‌شده) گرفته شده است. نقطه اشتراکی که در تمام تمدن های کهن ایران، مصر، هندیان، بابلیان و … به چشم می خورد به ارتباط این تمدن ها با عناصر چهارگانه و سعی آن ها برای استفاده از این عناصر در جهت پیشگویی آینده می توان اشاره کرد.

امروزه نیز برخی از علم اخترشناسی و نجوم نیز که علمی کاملا اثبات شده و به دور از خرافات می باشد برای پیش بینی اتفاقات آینده کمک می گیرند. پیشگویی هایی که در طول تاریخ توسط پیشگوهای بزرگی چون Nostradamus (نوستراداموس) انجام گرفته و چندین دهه بعد از آن اتفاق افتاده باعث گردیده بسیاری به پیشگویی و طالع بینی باور داشته باشند. فالگیر ها مدعی هستند که در پروسه گرفتن فال ذهن آن ها متوقف شده و آماده دریافت الهام از طرف کائنات می شود.

با توجه به درخواست دوستان که  قبلا در بخش فال و طالع بینی مجله تصویر زندگی و پست های فال روزانه، فال هفتگی میلادی، فال ماهانه، فال پی ام سی، فال هفتگی عشق❤️، فال قهوه ☕️و فال حافظ صوتی… ) فال تاروت روزانه را هم درخواست داده بودند. این فال نیز به لیست فال مجله تصویر زندگی افزوده شد.

فال تاروت چیست؟ (Tarot Horoscopes)

یکی از قدیمی‌ترین روش‌های پیشگویی یا الهام بخشی در تاریخ، تاروت بوده هست. تاروت در قدیم مورد توجه اشراف و ثروتمندان بود زیرا دسترسی به پیشگوی مسلط در زمانی که حاکمان آن را ممنوع کرده بودند پرهزینه و سخت بود. امروزه نیز افرادی که به تاروت تسلط داشته باشند نادرند و یا هزینه‌های زیادی را دریافت می کنند.

تاروت یک بسته کارت بازی است که از اواسط قرن پانزدهم میلادی در مناطقی از اروپا برای انجام بازی هایی مانند تاروچینی ایتالیایی، تاروت فرانسوی و Königrufen اتریشی استفاده می شد، که بسیاری از آن ها هنوز هم بازی می شوند. در اواخر قرن ۱۸ میلادی، برخی از انواع تاروت، به عنوان روشی برای پیشگویی و دست یابی به اهداف غیبی و اسرار آمیز، از طریق خواندن کارت ها و فال گیری با ورق مورد استفاده قرار گرفت.

Daily Tarot Horoscopes for Every Zodiac Sign

♈ فال تاروت امروز برای متولدین فروردین:

الان در مورد خودتان چه احساسی دارید؟
تقریبا در حال رسیدن به هدف هستی و یا هم اکنون از رسیدن به هدف، رضایت داشتن و به تکامل رسیدن لذت می بری، قلباً از آن راضی هستی، به آنچه که رسیدی احساس رضایت می کنی و از نتیجه تلاش های گذشته خود لذت می بری. الان زمان شاد بودن از نتایج و ثروت زیاد و آگاهی معنوی یافتن برای تو می باشد.

در این لحظه بیشتر از همه چه چیزی می‌خواهید؟
چیزی که بیش از همه می خواهی یک عشق تازه در زندگی ات است و ظاهر ساحر می گوید یک عشق تازه، یک موضوع جدید یا شاید به عمل در آوردن یک فکر در راه است. هر چیز جدید می تواند وجود داشته باشد نتیجه گیری تماماً بستگی به خودت دارد که چطور می خواهی به آن برسی.

ترس‌های شما؟
احساس بی قراری و عدم اطمینان می کنی، چیزی در دل است که می گه مراقب باش، همه چیز آن طور که به نظر می رسد نیست. احساس درست بودن کارها را نداری، اگر این چنین است، هر نوع تصمیم یا اقدامی را به تاخیر بیانداز تا اینکه به نگرانی هایت پاسخ بدهی، اگر مذکر هستی این علامت وجود یک زن مهم در زندگی ات است که تاثیر بدی برایت داشته است.

برای شما چه اتفاقی خواهد افتاد؟
یک آروزی تو تحقق می یابد، الان زمان پس از یک دوره تلاش و دردسرهایی که داشته ای زمان خوش شانسی و اقبال است. پس از یک دوره بیماری، سلامتی کامل پیدا کردی و اقبال خوب به تو اشتیاق زیادی به زندگی خواهد داد. اگر به فکر یک موضوع عشقی جدید یک شغل یک کار جدید، یا مسافرت هستی، برای آن اقدام کن. ممکن است یک هدیه یا هدایایی نیز دریافت کنید.

چه چیزی بر علیه شما اتفاق خواهد افتاد؟
همه امور درست آنطور که شما می خواهی نیست، حتی اگر حق با شما است یا قربانی یک بازی احمقانه شده ای، این بار به نفع شما نخواهد بود. مراقب باش نصیحت چه کسی را قبول می کنی و از اینکه با خود خواهی تحت تاثیر قرار می گیری آگاه باش.

نتیجه :
اگر کارت های قبلی تان مثبت بوده اند و تفکر اصلی تان راجع به یک رابطه بوده، پس احتمال تحقق وجود دارد، حتی یک پیشنهاد ازدواج، اگر این طور نبوده، پس آخرین فرصت برای تغییر ایجاد شده، چون احساس وسوسه ای که در خصوص یک رابطه، پول یا امور مادی یا هرگونه اعتیاد داری پایان خوشی برایت ندارد، اگر به خودت کمتر اعتماد داری و به توانایی هایت شک داری هنوز دیر نشده که مسیر زندگی ات را تغییر دهی.


♉ فال تاروت امروز برای متولدین اردیبهشت:

الان در مورد خودتان چه احساسی دارید؟
خیلی از قدرت زنان در حدود حس ششم و هوشیاری در یک سطح روحی و روانی آگاهی داری. به دنبال راهنمایی و پیدا کردن پاسخ هستی، می خواهی رازی فاش شود. تمایل داری یک فرد دانا راهنمایت باشد تا کمکت کند که به سوالات تو پاسخ داده شود و حس ششم تو نیز همین را می گوید. اگر مذکر هستی، علائم ظاهر ملکه کشیش را نشان می دهد که یک زن در زندگی ات هست که به او خیلی توجه داری و به درستی از او الهام می گیری.

در این لحظه بیشتر از همه چه چیزی می‌خواهید؟
کارت ها می گویند در این زمان تمایل به داشتن آسایش، امنیت و شادمانی داری و ممکن است نیاز به حمایت های انگیزه ای و ایجاد اطمینان داشته باشی، چنانچه به فکر داشتن یک بچه هستی این خواسته با قدرت وجود دارد، شاید هم اکنون حامله باشی و قدری نگرانی داری، اگر مذکر هستی، به فکر پدر شدن هستی و نگرانی هایی نیز داری. کارها نیکو خواهند شد، فقط بدان که دوستت دارند و افراد دور و برت از تو مراقبت خواهند کرد.

ترس‌های شما؟
از آزاد بودن، ترس داری! الان زمان بلاتکلیفی و عدم تصمیم گیری نیست. آیا مورد تهدید و باج خواهی قرار گرفته ای که نمی خواهی اینطور شود. خودت را طعمه دیگران قرار نده، بعضی مواقع مجبوریم که قدرت آزاد بودن را داشته باشیم تا موقعیت های جدیدی در زندگی مان بوجود آوریم

برای شما چه اتفاقی خواهد افتاد؟
با صبوری و گذشت زمان، دوره بلاتکلیفی و بی تصمیمی تمام خواهد شد. پی خواهی برد که چه تصمیمی درست است، چه کسی یا چه چیزی را باید تغییر بدهی. برای هرچه ایثار کنی، احساس خواهید کرد که شخص بهتر و قوی تری برای آن ایثار هستی.

چه چیزی بر علیه شما اتفاق خواهد افتاد؟
به خودت اجازه می دهی که قربانی دیگران شوی و توسط دیگران تهدید شوی یا نقش یک قربانی یا شهید شدن برای اغراض دیگران شوی. بیش از اندازه مادی گرا نباش یا سعی نکن کسی یا چیزی را به هزاران دلیل معطل کنی، کسی که می خواهد برود یا چیزی که می خواهد انجام شود، باید این توانایی را بدست آوری که اجازه انجام شدن آن کار و یا آزاد نمودن آن فرد را بدهی، نگران نباش، وضعیت بهتری برایت بوجود خواهد آمد.

نتیجه :
یک دوره تغییر و نابسامانی در پیش داری، به هر حال این دوره تغییر خبر از یک شروع تازه می دهد. الان زمان ارزیابی مجد است، بعضی از اوقات مشکلات آنقدر نومید کننده اند که امکانات جدیدی را بوجود می آورند که هرگز خواب آن ها را هم ندیده ای. ممکن است مشکلاتی راجع به اموال داشته باشی، یا اگر به فکر یک دارایی جدید، یا نقل مکان هستی، اقدامات تو خنثی می شود.