فال

فال روزانه تاروت جمعه ۳۰ دی «فال تاروت پیشگویی آینده ۱۴۰۱»

فال روزانه تاروت جمعه ۳۰ دی «فال تاروت پیشگویی آینده ۱۴۰۱»

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

فال روزانه تاروت جمعه ۳۰ دی «فال تاروت پیشگویی آینده ۱۴۰۱»

تاریخچه فال

از قدیم بسیاری از تاریخ نویسان ریشه فالگیری و جادو جنبل را به سرزمین های شرق مرتبط می دانند و ریشه واژه Magic (مجیک) از واژه Magi (مغ برای روحانیون زرتشتی استفاده می‌شده) گرفته شده است. نقطه اشتراکی که در تمام تمدن های کهن ایران، مصر، هندیان، بابلیان و … به چشم می خورد به ارتباط این تمدن ها با عناصر چهارگانه و سعی آن ها برای استفاده از این عناصر در جهت پیشگویی آینده می توان اشاره کرد.

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

امروزه نیز برخی از علم اخترشناسی و نجوم نیز که علمی کاملا اثبات شده و به دور از خرافات می باشد برای پیش بینی اتفاقات آینده کمک می گیرند. پیشگویی هایی که در طول تاریخ توسط پیشگوهای بزرگی چون Nostradamus (نوستراداموس) انجام گرفته و چندین دهه بعد از آن اتفاق افتاده باعث گردیده بسیاری به پیشگویی و طالع بینی باور داشته باشند. فالگیر ها مدعی هستند که در پروسه گرفتن فال ذهن آن ها متوقف شده و آماده دریافت الهام از طرف کائنات می شود.

با توجه به درخواست دوستان که  قبلا در بخش فال و طالع بینی مجله تصویر زندگی و پست های فال روزانه، فال هفتگی میلادی، فال ماهانه، فال پی ام سی، فال هفتگی عشق❤️، فال قهوه ☕️و فال حافظ صوتی… ) فال تاروت روزانه را هم درخواست داده بودند. این فال نیز به لیست فال مجله تصویر زندگی افزوده شد.

فال تاروت چیست؟ (Tarot Horoscopes)

یکی از قدیمی‌ترین روش‌های پیشگویی یا الهام بخشی در تاریخ، تاروت بوده هست. تاروت در قدیم مورد توجه اشراف و ثروتمندان بود زیرا دسترسی به پیشگوی مسلط در زمانی که حاکمان آن را ممنوع کرده بودند پرهزینه و سخت بود. امروزه نیز افرادی که به تاروت تسلط داشته باشند نادرند و یا هزینه‌های زیادی را دریافت می کنند.

تاروت یک بسته کارت بازی است که از اواسط قرن پانزدهم میلادی در مناطقی از اروپا برای انجام بازی هایی مانند تاروچینی ایتالیایی، تاروت فرانسوی و Königrufen اتریشی استفاده می شد، که بسیاری از آن ها هنوز هم بازی می شوند. در اواخر قرن ۱۸ میلادی، برخی از انواع تاروت، به عنوان روشی برای پیشگویی و دست یابی به اهداف غیبی و اسرار آمیز، از طریق خواندن کارت ها و فال گیری با ورق مورد استفاده قرار گرفت.

فال تاروت

Daily Tarot Horoscopes for Every Zodiac Sign

♈ فال تاروت امروز برای متولدین فروردین:

کارت ملکه

کارت ملکه : امروز به هر کجا که نگاه می کنید فرصت های هیجان انگیزی را می بینید که در انتظارتان هستند. در هر صورت انتظار نداشته باشید که به صورت خیلی اتفاقی و به یکباره جواب تمام سوال هایی که در سر دارید را بیابید. شما ترجیح می دهید بگذارید ابهاماتی که تا کنون ذهنتان را درگیر کرده بودند خودشان به صورت طبیعی حل شوند. این که بخواهید به نتیجه مورد نظرتان برسید خیلی خوب است، ولی نباید اصرار کنید مسئله ای را پیش از فرا رسیدن موعد مناسب آن حل کنید، در غیر این صورت هرگز به نتیجه مطلوب دست نخواهید یافت.


♉ فال تاروت امروز برای متولدین اردیبهشت:

کارت ارابه

کارت ارابه : با وجود این که دلتان می خواهد که می توانستید برای آینده تان برنامه ریزی کنید، اشتیاق زیادی به این ندارید که آینده دور را در نظر بگیرید و دوست دارید هر چه زودتر به موفقیت هایی که انتظار دارید برسید. خوب راستش لزومی هم ندارد که بخواهید همین امروز به موانع احتمالی و مشکلاتی که در این مسیر در انتظارتان هستند بپردازید؛ تنها کافی است اهداف و برنامه هایتان را با منطق و واقع نگری بیشتری تنظیم کنید و بیش از اندازه سهل انگار و خوش خیال نباشید تا به مشکل برنخورید.


فال روزانه تاروت جمعه ۳۰ دی «فال تاروت پیشگویی آینده ۱۴۰۱»
 ?‍♂️ تفال به حافظ
 ? فال هفته
☀️ فال با قرآن
 ❤️ عشق
⚡️ فال انبیا

♊ فال تاروت امروز برای متولدین خرداد:

کارت خورشید

کارت خورشید : امروز به طور تعجب آوری احساس می کنید که به تنهایی نیاز دارید و این اصلا با شخصیت اجتماعی همیشگی شما سازگار نیست. در هر صورت دوستانتان به احتمال زیاد به سراغتان خواهند آمد و از شما خواهند خواست که آنها را در ماجراجویی ها و خوشگذرانی هایشان تنها نگذارید و همراهی خود را از آنها دریغ نکنید. بیخود وقت و انرژی خودتان را برای قانع کردن آنها به پذیرش این رفتار انزواطلبانه غیر منتظره تان صرف نکنید و پیشنهاد آنها را بپذیرید، چون شانس موفقیتتان برای قانع کردن آنها نزدیک به صفر است.


♋ فال تاروت روزانه برای متولدین تیر:

کارت عاشقان

کارت عشاق : اگر از شرایط موجود در رابطه عاطفیتان راضی نیستید امروز فرصتی فوق العاده است برای این که ترس هایتان را کنار گذاشته و با جدیت تمام در مورد مشکلتان صحبت کنید. درست است که شما همیشه ترجیح می دهید برای حفظ امنیت خود وضعیتتان را تغییر ندهید و با هرچه که هست بسازید، ولی امروز باید شجاع باشید و ریسک کنید. در حال حاضر با محافظه کاری هیچ چیزی به دست نخواهید آورد، هر کاری که از دستتان بر میآید انجام دهید تا رفتارتان را با نیازهایی که در خود احساس می کنید هماهنگ نمایید.


♌ فال تاروت روزانه برای متولدین مرداد:

کارت اعتدال

کارت اعتدال : امروز ممکن است به جایی دعوت شوید که فکر می کنید به آن خوبی که انتظارش را دارید نخواهد بود و به همین خاطر هم وسوسه شوید که به بهانه فشرده بودن برنامه کاریتان این دعوت را رد کنید. ولی خوب قرار نیست که همیشه و همه چیز طبق انتظار های ما پیش برود، پس حتما زمانی را برای این دعوتنامه در نظر بگیرید و در این مراسم شرکت کنید؛ زیرا هم خیلی بهتر از آنی خواهد بود که فکرش را می کنید، حداقل چیزی که به دست خواهید آورد خاطره هایی خوب و یک عالم خنده خواهد بود.

❤️فال روزانه❤️

♍ فال تاروت روزانه برای متولدین شهریور:

کارت عدالت

کارت عدالت : امروز شاید کارهایی را در لیست کارهای روزانه تان داشته باشید که معمولا جزء برنامه تان نیستند و این موضوع باعث شده که با اشتیاق زیادی بخواهید هر چه سریعتر دست به کار شوید. تا زمانی که شروع نکنید نخواهید دانست که کارها چطور پیش خواهند رفت، پس خیلی وقت خودتان را برای برنامه ریزی در رابطه با جزئیات هدر ندهید. بهترین استراتژی ممکن برای امروز شما این است که به کلیات بپردازید و سپس در طول راه و هر کجا که لازم شد در همان زمان درباره مسائل جزئی تصمیم گیری کنید.

❤️فال ماهانه❤️

♎ فال روزانه تاروت کبیر برای متولدین مهر:

کارت پاپ

کارت پاپ : امروز به راحتی حاضر خواهید بود که مسئولیت هایی که دارید و حتی برنامه هایتان برای رسیدن به اهداف طولانی مدت را کنار بگذارید و به دنبال تفریح و خوشگذرانی بروید. درست است که به تازگی و به اندازه کافی تفریح و استراحت داشته اید، ولی لزومی ندارد بیش از اندازه به خودتان فشار بیاورید.خیلی هم نگران کارهای نیمه کارتان نباشید. مطمئنا فردا خواهید توانست به طور شایسته ای به آنها رسیدگی کنید. البته این به هیچ عنوان بدین معنا نیست که می توانید کارهای خیلی ضروریتان را هم به تعویق بیندازید.


♏ فال روزانه تاروت کبیر برای متولدین آبان:

کارت ماه

کارت ماه : امروز شما احساس می کنید که هیچ جایی بهتر از خانه خود آدم نمی شود و دوستانتان اگر بخواهند که با آنها وقت بگذرانید باید خیلی تلاش کنند تا شما را قانع کنند فضای دوست داشتنی خانه را ترک کنید. دلتان می خواهد که زمان آرام تر بگذرد تا بتوانید از تجربیات درونی خود لذت ببرید و هیچ علاقه ای ندارید که انرژی خود را صرف فعالیت های اجتماعی کنید. اگر نتوانستید طبق انتظارات دیگران رفتار کنید خودتان را به خاطر آن سرزنش نکنید. حتی اگر لازم شود کمی تنها بمانید.

❤️فال سال❤️

♐ فال روزانه تاروت کبیر برای متولدین آذر:

کارت قدرت

کارت قدرت : نیازی که نسبت به داشتن استقلال فردی احساس می کنید آنقدر شدید است که دلتان نمی خواهد هیچ یک از کارها و خواسته هایتان را برای دیگران توجیه کنید. البته که حاضر هستید در مورد هر موضوعی بحث کنید، ولی هیچ کس این صلاحیت و حق را ندارد که بخواهد به شما بگوید چطور باید فکر کنید و یا باورهایی که دارید را زیر سوال ببرد. خوشبختانه امروز حالتان خوب است و آنقدر سر حال هستید که کارهای خسته کننده روزمره نتوانند حالتان را خراب کنند.

❤️فال ابجد❤️

♑ فال تاروت فردا برای متولدین دی:

کارت درویش

کارت درویش : امروز شاید مجبور شوید در مورد مسائل مادی تصمیم گیری هایی کنید، ولی افکارتان هر لحظه به سویی می روند و تمرکز کردن روی جزئیات را برایتان سخت می کنند. بعضی کارها هستند که خیلی دوست دارید انجام دهید ولی کمبود منابع مالی دست و پایتان را بسته است. با وجود این که مسئولیت های اجتماعی که دارید تصمیم گیری را برایتان سخت تر هم می کنند، یادتان باشد که با خودتان هم مهربان باشید و مدام دیگران را در اولویت قرار ندهید. 

❤️فال شمع❤️

♒ فال تاروت فردا برای متولدین بهمن:

کارت کاهن اعظم

کارت کاهن اعظم : لزومی ندارد که نیازهای قلبی خود را فقط به این خاطر که ممکن است باعث ناراحتی و یا معذب شدن یک نفر دیگر می شوند مخفی کنید. اکنون شرایط کیهانی وضعیت مساعدی را برای بیان کردن احساسات شما فراهم کرده اند، حتی اگر آنچه می گویید باب میل بعضی ها نباشد هم گفتن آن برای خود شما خوب خواهد بود. البته این را هم فراموش نکنید که عقاید خود را با گستاخی و بی احترامی به زبان نیاورید. داشتن شفقت و احترام به این معنا نیست که حقیقت را به زبان نیاورید،سعی کنید کلمات را با احتیاط بیشتری انتخاب کنید.

❤️فال هفتگی میلادی❤️

♓ فال تاروت فردا برای متولدین اسفند:

کارت چرخ سرنوشت

کارت چرخ سرنوشت : امروز خوشبختانه برای شما روزی خیلی خوب و حتی جادویی خواهد بود، به شرط آن که یادتان باشد که انتخاب با خود شما است و این خودتان هستید که باید با نگرشتان در هر شرایطی که قرار بگیرید در اطراف خود فضایی مثبت ایجاد کنید. قدرت تخیل فوق العاده ای که دارید را قدر بدانید تا تجربه هایی زیبا داشته باشید، حتی اگر نشود آنها را به زبان آورد. گاهی عمیق ترین و ارزشمندترین تجربه ها را نمی توان در قالب کلام گنجاند.

منبع:تصویرزندگی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا