فال

فال روزانه تاروت جمعه ۱۸ فروردین «فال تاروت پیشگویی آینده ۱۴۰۲»

فال روزانه تاروت جمعه ۱۸ فروردین «فال تاروت پیشگویی آینده ۱۴۰۲»

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

فال روزانه تاروت جمعه ۱۸ فروردین «فال تاروت پیشگویی آینده ۱۴۰۲»

تاریخچه فال

از قدیم بسیاری از تاریخ نویسان ریشه فالگیری و جادو جنبل را به سرزمین های شرق مرتبط می دانند و ریشه واژه Magic (مجیک) از واژه Magi (مغ برای روحانیون زرتشتی استفاده می‌شده) گرفته شده است. نقطه اشتراکی که در تمام تمدن های کهن ایران، مصر، هندیان، بابلیان و … به چشم می خورد به ارتباط این تمدن ها با عناصر چهارگانه و سعی آن ها برای استفاده از این عناصر در جهت پیشگویی آینده می توان اشاره کرد.

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

امروزه نیز برخی از علم اخترشناسی و نجوم نیز که علمی کاملا اثبات شده و به دور از خرافات می باشد برای پیش بینی اتفاقات آینده کمک می گیرند. پیشگویی هایی که در طول تاریخ توسط پیشگوهای بزرگی چون Nostradamus (نوستراداموس) انجام گرفته و چندین دهه بعد از آن اتفاق افتاده باعث گردیده بسیاری به پیشگویی و طالع بینی باور داشته باشند. فالگیر ها مدعی هستند که در پروسه گرفتن فال ذهن آن ها متوقف شده و آماده دریافت الهام از طرف کائنات می شود.

با توجه به درخواست دوستان که  قبلا در بخش فال و طالع بینی مجله تصویر زندگی و پست های فال روزانه، فال هفتگی میلادی، فال ماهانه، فال پی ام سی، فال هفتگی عشق❤️، فال قهوه ☕️و فال حافظ صوتی… ) فال تاروت روزانه را هم درخواست داده بودند. این فال نیز به لیست فال مجله تصویر زندگی افزوده شد.

فال تاروت چیست؟ (Tarot Horoscopes)

یکی از قدیمی‌ترین روش‌های پیشگویی یا الهام بخشی در تاریخ، تاروت بوده هست. تاروت در قدیم مورد توجه اشراف و ثروتمندان بود زیرا دسترسی به پیشگوی مسلط در زمانی که حاکمان آن را ممنوع کرده بودند پرهزینه و سخت بود. امروزه نیز افرادی که به تاروت تسلط داشته باشند نادرند و یا هزینه‌های زیادی را دریافت می کنند.

تاروت یک بسته کارت بازی است که از اواسط قرن پانزدهم میلادی در مناطقی از اروپا برای انجام بازی هایی مانند تاروچینی ایتالیایی، تاروت فرانسوی و Königrufen اتریشی استفاده می شد، که بسیاری از آن ها هنوز هم بازی می شوند. در اواخر قرن ۱۸ میلادی، برخی از انواع تاروت، به عنوان روشی برای پیشگویی و دست یابی به اهداف غیبی و اسرار آمیز، از طریق خواندن کارت ها و فال گیری با ورق مورد استفاده قرار گرفت.

فال تاروت

Daily Tarot Horoscopes for Every Zodiac Sign

♈ فال تاروت امروز برای متولدین فروردین:

کارت پاپ

کارت پاپ : امروز اصلا تحمل کسانی که نمی توانند با شما همراه و همقدم باشند را ندارید. نه این که بخواهید گستاخ و یا بی ادب باشید، ولی نسبت به دیگران و مشکلات و سختی هایشان بی تفاوت هستید. بعد از انجام هر کاری شما آماده اید بی هیچ معطلی به سراغ کار بعدی که در ذهنتان دارید بروید، ولی در حال حاضر متاسفانه نمی توانید زمان و انرژی لازم برای به دست آوردن اهدافتان را به درستی تخمین بزنید و همین می تواند برایتان مشکل زا شود.


♉ فال تاروت امروز برای متولدین اردیبهشت:

کارت قدرت

کارت قدرت : امروز شاید دیگران بخواهند به زور شما را قانع کنند که با آنها همراه شوید، ولی شما اردیبهشتی ها از آن هایی نیستید که به این راحتی ها بخواهند تسلیم شوند و واکنش مثبتی به آنها نشان نخواهید داد. وقتی آنها ببینند چه محکم پایتان را به زمین کوبیده و در مقابل آنها مقاومت می کنید به بیهودگی تلاش خود پی خواهند برد. اشکالی ندارد اگر در نگرش و اهداف خود مداومت داشته باشید، ولی مواظب باشید با کله شقی و چشم های بسته در برابر تغییرات ایستادگی نکنید.


فال روزانه تاروت جمعه ۱۸ فروردین «فال تاروت پیشگویی آینده ۱۴۰۲»
 ?‍♂️ تفال به حافظ
 ? فال هفته
☀️ فال با قرآن
 ❤️ عشق
⚡️ فال انبیا

♊ فال تاروت امروز برای متولدین خرداد:

کارت جهان

کارت جهان : شما از آن دسته آدم هایی نیستید که علاقه ای به تنهایی و فاصله گرفتن از فعالیت های اجتماعی داشته باشید، ولی این اواخر زندگیتان آنقدر شلوغ و پر هیاهو بوده است که شدیدا دلتان می خواهد به خودتان یک استراحت درست و حسابی بدهید. هیچ اشکالی ندارد اگر به دعوت هایی که از شما می شود جواب «نه» بدهید و برای تنوع یک روز هم که شده در خانه بمانید. لزومی ندارد که انگیزه خودتان از این کار را به دیگران توضیح دهید. کافی است به آنها بگویید که می خواهید کمی تنها باشید و باتری هایتان را شارژ کنید.


♋ فال تاروت روزانه برای متولدین تیر:

کارت اعتدال

کارت اعتدال : جاه طلبی شما قابل ستایش است ، ولی لیست بلند بالای کارهایی که امروز می خواهید انجام دهید هیچ شکی در مورد این که نخواهید توانست همه آنها را به انجام برسانید باقی نخواهد گذاشت. تعهدات بیش از اندازه ای که برای خودتان به وجود آورده اید به شما اجازه نمی دهند که از زمانتان به نحو احسن استفاده کنید. با ابطال کارهایی که اهمیت زیادی ندارند کمی برنامه روزانه خودتان را سبک تر کنید. یادتان باشد که نمی توانید دنیا را یک روزه تغییر دهید. داشتن انعطاف پذیری امروز کلید رسیدن شما به موفقیت خواهد بود.


♌ فال تاروت روزانه برای متولدین مرداد:

کارت امپراطور

کارت امپراطور : امروز شما انتظار دارید که کنترل زندگیتان به عهده خودتان باشد و خودتان برای زندگی خود تصمیم بگیرید، ولی چالش هایی که در خانه و خانواده تان به وجود می آیند توانایی و صلاحیت شما برای این کار را زیر سوال خواهند برد. اگر اجازه بدهید غرور و خودبینیتان عملکرد شما را تحت تاثیر قرار دهد شانس خود را برای نشان دادن توانایی هایتان به دیگران به خطر خواهید انداخت. اگر تکبر را کنار بگذارید می توانید بدون تسلیم شدن در مورد چیزهایی که از اهمیت برخوردار هستند در به دست گرفتن قدرت شریک باشید.

❤️فال روزانه❤️

♍ فال تاروت روزانه برای متولدین شهریور:

کارت قضاوت

کارت قضاوت : درگیری های کوچک و بی اهمیت با کسانی که به شما نزدیک هستند شاید بین شما و آنها فاصله چندانی ایجاد نکند ولی آنقدر اعصاب خرد کن هست که روزتان را خراب کند. بر عکس شما، دیگران آنقدر به اختلاف نظرهایی که با شما دارند اهمیت نمی دهند. در واقع بر خلاف آنچه شما فکر می کنید این دیگران نیستند که دعوا راه می اندازند و رفتار تهاجمی شما باعث این بحث ها می شود. اگر بتوانید درک کنید که زندگی یک مسابقه نیست ناگهان دیگران به نظرتان خیلی مهربان تر خواهند شد و خودتان هم آرامش به  میرسید.

❤️فال ماهانه❤️

♎ فال روزانه تاروت کبیر برای متولدین مهر:

کارت کاهن اعظم

کارت کاهن اعظم : امروز حاضرید برای به دست آوردن رویاها و اهدافتان هر چقدر هم که لازم باشد تلاش کنید و زحمت بکشید، ولی تلاش هایتان مداومت چندانی ندارند. متاسفانه بی ثباتی در رفتارتان و لحظه ای به شدت عرق ریختن و لحظه ای دیگر بیخیال و دلسرد بودن شما را به هدفتان نخواهد رساند، بهتر است رفتاری متعادل داشته باشید و مداومت به خرج دهید. اگر بتوانید این کار را بکنید خواهید توانست کوه ها را جابجا کنید و هر غیر ممکنی را برای خود ممکن کنید.


♏ فال روزانه تاروت کبیر برای متولدین آبان:

کارت ملکه

کارت ملکه : شما معمولا اصلا دلتان نمی خواهد عصبانی شوید، زیرا زمان و انرژی خیلی زیادی باید صرف کنید تا به حال عادیتان بازگردید. با این حال امروز برای اثبات قدرت خود ممکن است بیهوده تنش و جر و بحث به راه بیندازد. متاسفانه رفتار خشونت آمیز هیچ حمایتی را برای شما به وجود نخواهد آورد؛ در واقع دیگران وقتی چنین رفتار غیر قابل توجیهی از شما می بینند سعی می کنند فاصله خود را از شما بیشتر کنند. اگر به جای تبدیل بک مشکل کوچک به یک بحران بزرگ خشم خود را کنترل کنید احترام و تحسین دیگران را به دست خواهید آورد.

♐ فال روزانه تاروت کبیر برای متولدین آذر:

کارت مرد دارآویز

کارت مرد دار آویز : امروز ناگهان اعتماد به نفستان کاهش یافته و به همین خاطر هم دلتان می خواهد از دیگران فاصله گرفته و خودتان به تنهایی با این چالش روبرو شوید و این وضعیت خود را از دیگران مخفی کنید. با این همه ذکاوت و نبوغ ذاتیتان هر از گاهی ظهور پیدا می کند و خیلی زود هم از بین می رود، ولی همین لحظات زودگذر می توانند به شما کمک کنند اعتماد به نفستان را مجددا به دست بیاورید. خودتان را کاملا از دیگران جدا نکنید؛ فرو رفتن در انزوا هیچ گاه راه حلی مناسب برای به دست آوردن اعتماد به نفستان نمی تواند باشد. 

❤️فال ابجد❤️

♑ فال تاروت فردا برای متولدین دی:

کارت خورشید

کارت خورشید : امروز پذیرفتن دوستان و همکارانتان به همان صورتی که هستند برای شما کاری دشوار خواهد بود، به ویژه اگر حرفشان با عملشان یکی نباشد و وعده هایی که داده اند را عملی نکنند. شما از دوستان خود انتظار ندارید که کامل و بی نقص باشند، ولی از آنها می خواهید صادق و وفادار باشند و حداقل به نظر خودتان این انتظار چندان زیادی نیست. شاید دیگران فکر کنند که شما فردی خشک و سرسخت هستید، ولی شما هم به خوبی هر شخص دیگری می توانید خودتان را با تغییرات انطباق دهید.

❤️فال شمع❤️

♒ فال تاروت فردا برای متولدین بهمن:

کارت امپراطور

کارت امپراطور : شما امروز می خواهید همه به شما به چشم یک پادشاه نگاه کنند و حاضر هستید برای نشان دادن برتری و تسلط خود نسبت به دیگران بیش از هر زمان دیگری تلاش کرده و زحمت بکشید. با این حال کسانی که شما را خوب می شناسند می دانند که شما دارید ادای فردی قدرتمند را در می آورید تا کمبودهایی که در درون خود احساس می کنید را مخفی کنید. خوشبختانه مکالمه ای که بدون هیچ مقدمه قبلی برایتان پیش خواهد آمد فراتر از مکالمه ای سطحی پیش رفته و حقیقت بزرگی را برای شما آشکار خواهد کرد. 

❤️فال هفتگی میلادی❤️

♓ فال تاروت فردا برای متولدین اسفند:

کارت عدالت

کارت عدالت : ایمانی که به اعتقادات خود دارید آنقدر محکم است که نمی توانید کارهایتان را از عقاید خود جدا کنید و آماده هستید تا بر اساس ایمان محکم خود دست به هر کاری که در جهت آن باشد بزنید. بهتر است مواظب باشید متعصبانه رفتار نکنید و نسبت به نظرات مخالف با ذهنی باز رفتار کنید تا دچار اشتباه و سرخوردگی نشوید. اگر موقعیتی پیش آمد که باعث عصبانیت شما شد به جای آن که داد و قال به راه بیندازید سعی کنید نفس عمیق کشیده، تا ده بشمارید و به این فکر کنید که آیا این مسئله تا یک سال دیگر هم اهمیت خواهد داشت؟

منبع:تصویرزندگی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا