ورزش

فاجعه فوتسال آسیا/ جام باشگاه‌ها برای چهارمین سال پیاپی لغو شد!

فاجعه فوتسال آسیا/ جام باشگاه‌ها برای چهارمین سال پیاپی لغو شد!

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

فاجعه فوتسال آسیا/ جام باشگاه‌ها برای چهارمین سال پیاپی لغو شد!

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا آخرین بار در سال ۲۰۱۹ برگزار شد. پس از آن کنفدراسیون فوتبال آسیا به دلیل شیوع ویروس کرونا، برگزاری این مسابقات را در سال‌های ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ لغو کرد. در حالی که تیم‌های حاضر در قاره آسیا امیدوار به احیای جام باشگاه‌ها در سال ۲۰۲۲ بودند بازهم این اتفاق رخ نداد و AFC وعده داد در تابستان ۲۰۲۳ به سه سال بلاتکلیفی پایان می‌دهد.

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

با این وجود امروز «استیو هریس» خبرنگار فوتسال در ژاپن و قاره آسیا مدعی شد که کنفدراسیون فوتبال آسیا بازهم برنامه‌ای برای برگزاری جام باشگاه‌ها ندارد و برای چهارمین سال متوالی اتفاقی در این زمینه رخ نخواهد داد.

هریس این خبر را به نقل از یکی از باشگاه‌های آسیایی که از AFC برای برگزاری مسابقات استعلام گرفته بود اعلام کرد و در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر گفت: مجاز نیستم اسم باشگاه را بگویم اما منبع من کاملاً معتبر است.

رقابت در فصل گذشته لیگ برتر فوتسال بین تیم‌های بالای جدول از جمله مس سونگون، گیتی پسند، کراپ الوند و سن ایچ ساوه به امید کسب عنوان قهرمانی و رسیدن به سهمیه جام باشگاه‌های آسیا داغ‌تر بود. این رقابتها در نهایت با قهرمانی مس سونگون به پایان رسید ولی خبری از مسابقات قاره‌ای نخواهد بود.

بی توجهی به فوتسال در کنفدراسیون فوتبال آسیا احتمالاً بهانه‌ای به جز مشکلات اقتصادی، کم کردن هزینه‌ها و عدم رغبت اسپانسرها برای حضور در جام باشگاه‌های آسیا ندارد اما برای کمیته فوتسال آسیا که ریاستش بر عهده مهدی تاج رئیس فدراسیون ایران است می‌تواند فاجعه‌ای تکرار نشدنی برای باشگاه‌هایی باشد که به امید شرکت در بالاترین سطح باشگاهی آسیا، هزینه می‌کنند.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا