ورزش

عکس رئیس فدراسیون فوتبال با گل‌محمدی/ عصبانیت ساکت از دوگل سریع

عکس رئیس فدراسیون فوتبال با گل‌محمدی/ عصبانیت ساکت از دوگل سریع

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

عکس رئیس فدراسیون فوتبال با گل‌محمدی/ عصبانیت ساکت از دوگل سریع

به گزارش خبرنگار خالق، دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و هوادار از ساعت ۱۸:۳۰ امروز در نیمه نهایی جام حذفی آغاز شد. این دیدار در حالی آغاز شد که با دستور شورای تأمین استان تهران خبری از حضور تماشاگران نبود.

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

* قبل از شروع مسابقه سازمان لیگ فوتبال با حضور احمدی کشوری فرد رئیس سازمان لیگ و مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال از زحمات چهار تن از پیشکسوتان اهالی رسانه تقدیر کرد. همچنین روز مقاومت دزفول نیز با حضور چندتن از سرداران دوره جنگ تحمیلی مورد تجلیل قرار گرفت.

* مهدی تاج و کشوری فر قبل از شروع مسابقه با یحیی گل محمدی عکس یادگاری گرفتند.

* حمید مطهری مربی پیشین پرسپولیس که پس از برکناری از سرمربیگری نساجی به کادر فنی تیم‌ملی بزرگسالان ایران اضافه شده بود از نزدیک بازی را تماشا کرد. او خوش و بشی هم با مدیران باشگاه پرسپولیس داشت. همچنین سعید الهویی نیز به عنوان دستیار امیر قلعه نویی در تیم ملی کنار مطهری نشست و بازی را تماشا کرد.

* دو گل زودهنگام پرسپولیس به هوادار عصبانیت شدید ساکت الهامی را به همراه داشت از بازیکنان نیمکت نشین خود خواست خیلی زود گرم کنند.

* رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به همراه حسین خبیری عضو هیأت مدیره باشگاه در کنار محمود خوردبین پیشکسوت پرسپولیس از تماشاگران ویژه مسابقه هوادار و پرسپولیس هستند. این بازی بدون تماشاگر برگزار می‌شود.

* بازیکنان هوادار برای عبور بازیکنان پرسپولیس به دلیل قهرمانی در لیگ برتر تونل افتخار تشکیل دادند.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا