اخبار روز

عملیات بازسازی ۱۳ باب مدرسه زلزله زده خوی آغاز شد

عملیات بازسازی ۱۳ باب مدرسه زلزله زده خوی آغاز شد

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

عملیات بازسازی ۱۳ باب مدرسه زلزله زده خوی آغاز شد

به گزارش خبرنگار خالق، علی مطهری عصر یکشنبه در همایش مدیران آموزش و پرورش شمال آذربایجان غربی که با هدف بررسی مشکلات حوزه آموزش و توسعه فضاهای آموزشی، در خوی برگزار شد، از آغاز تخریب و بازسازی مدارس خسارت دیده از زلزله در خوی خبر داد و افزود: عملیات بازسازی ۱۳ باب مدرسه تخریبی ناشی از زلزله با ۱۰۱ کلاس با کمک خیران آغازشده است که انتظار می‌رود بخش زیادی از این کلاس‌های درس تا خالقماه سال آینده احداث و وارد چرخه آموزشی شوند.

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

وی در ادامه به توسعه فضاهای آموزشی خوی هم اشاره کرد و گفت: در شهرستان خوی ۶۷ مدرسه نیمه تمام در دست اجراست که با هدف توسعه سرانه آموزشی ساخته می‌شوند و بخش مهمی از این طرح‌ها در پایان امسال به بهره برداری می رسند.

مطهری اجرای طرح رتبه بندی معلمان را یکی از موفقیت‌های دولت سیزدهم دانست و افزود: برای رفع برخی از نارسایی‌های این طرح شرایطی فراهم شده و امکان ثبت اعتراضات وجود دارد، رتبه بندی حق معلمان است اما باید با برنامه ریزی از فرصت طلبی برخی افراد هم برای تضییع حق دیگران جلوگیری شود.

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی اجرای قانون مولد سازی را فرصت بسیار خوبی برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام آموزش و پرورش دانست و افزود: اولین اقدام در این زمینه شناسایی درست فضاهاست تا با بهره گیری صحیح از این قانون برای تکمیل طرح‌ها و جذب سرمایه گذار استفاده شود.

مطهری همچنین از تشکیل شورای راهبردی توسعه وتحول شورای آموزش وپرورش استان در جهت اهداف تحول این نهاد خبر داد و گفت: این شورا با ۱۵ کارگروه و تشکیل کمیته‌های تخصصی فعالیت خود را آغاز کرده که در قالب آن از دیدگاه‌ها و ایده‌های فرهنگیان استان در سطوح مختلف در جهت تحول آموزش و پرورش استفاده خواهد شد.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا