ورزش

عبور موقت پرسپولیس از استقلال/ چشم امید سرخ‌ها به دو سرمربی موفق!

عبور موقت پرسپولیس از استقلال/ چشم امید سرخ‌ها به دو سرمربی موفق!

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

عبور موقت پرسپولیس از استقلال/ چشم امید سرخ‌ها به دو سرمربی موفق!

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس که یکی از مدعیان رسیدن به عنوان قهرمانی در لیگ برتر است از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه امروز پنجشنبه در ورزشگاه آزادی میزبان ملوان بندرانزلی بود که این دیدار با برتری ۳ بر صفر سرخپوشان به پایان رسید. مهدی ترابی (۳۶)، سعید صادقی (۴۰) و پریرا(۸۲) برای پرسپولیس گل زدند.

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

پرسپولیس در این دیدار با علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی فر، علی نعمتی، سروش رفیعی(۷۹ امید عالیشاه) ، مهدی ترابی(۸۹ سیامک نعمتی)، میلاد سرلک، مهدی عبدی(۷۹ پریرا)، وحید امیری، سعید صادقی(۸۷ عیسی آل کثیر) و محمد عمری(۴۶ سینا اسدبیگی) به میدان رفت.

سینا اسدبیگی و دانیال اسماعیلی فر بازیکنان اخطاری پرسپولیس در این دیدار بودند

عبور موقت پرسپولیس از استقلال/ چشم امید سرخ‌ها به دو سرمربی موفق!

شاگردان گل محمدی که برای ماندن در کورس قهرمانی به سه امتیاز این دیدار خانگی نیاز داشتند، هر چند بازی را با تمایل برای رسیدن به گل شروع کردند اما در ۳۰ دقیقه ابتدایی نتوانستند دروازه مهمان شمالی خود را تهدید کنند.

با این حال در یکی از معدود موقعیت هایی که نصیب سرخپوشان شد مهدی ترابی در دقیقه ۳۶ توسط مهدی ترابی به گل اول رسید و این تیم جان تازه ای گرفت. چند دقیقه بعد سعید صادقی با ضربه ای محکم و دقیق دروازه ملوان را در دقیقه ۴۰ برای بار دوم باز کرد تا نیمه اول با برتری شاگردان گل محمدی به پایان برسد.

نیمه دوم هم با روال نیمه اول شروع شد و سرخپوشان با آرامش و پاس های پرتعداد قصد داشتند خود را به دروازه حریف نزدیک کنند و نیم نگاهی هم به ضد حملات داشتند.

در دقیقه ۷۰ پرسپولیس تا آستانه رسیدن به گل سوم هم پیش رفت اما سروش رفیعی در شرایطی که با دروازه بان حریف تک به تک بود، ضربه را به آرام زد که صادقی آن را مهار کرد.

عبور موقت پرسپولیس از استقلال/ چشم امید سرخ‌ها به دو سرمربی موفق!

ملوانی ها که نمی خواستند از تهران با دست خالی برگردند تلاش زیادی کردند تا دروازه میزبان تهرانی را باز کنند اما دفاع خوب و کم اشتباه شاگردان گل محمدی به آنها اجازه نداد به خواسته شان برسند.

در شرایطی که ملوان برای رسیدن به دروازه تلاشش را ادامه می داد، این سرخپوشان بودند که توسط پریرا که لحظاتی پیش به زمین آمده بود در دقیقه ۸۲ به گل سوم رسید. در این صحنه پریرا پاس خوب مهدی ترابی را به زیر تیر افقی دروازه زد که توپ پس از برخورد به زمین توسط داور گل اعلام شد.

پرسپولیس با این پیروزی ۵۱ امتیازی شد و از استقلال ۴۸ امتیازی عبور کرد. سرخپوشان حالا باید دیدارهای مهم روز دوم هفته بیست و پنجم باشند. جایی که استقلال در اراک به مصاف آلومینیوم خواهد رفت و تراکتور هم میزبان سپاهان است.

در صورتی که مهدی رحمتی و آلومینیوم بتوانند استقلال را متوقف کنند فرصت را به پرسپولیس خواهند داد که همچنان در رده دوم بمانند. اگر هم تراکتور بتواند سپاهان را شکست دهد فاصله سرخپوشان با صدر جدول به یک امتیاز خواهد رسید.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا