اخبار روز

طرح های نیمه تمام بالای ۷۰ درصد کشور خاتمه می یابد

طرح های نیمه تمام بالای ۷۰ درصد کشور خاتمه می یابد

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

طرح های نیمه تمام بالای ۷۰ درصد کشور خاتمه می یابد

به گزارش خبرنگار مهر، محسن منصوری پیش از ظهر دوشنبه در جلسه پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهور اظهار کرد: ما دولت متعهدی هستیم و هر قولی را که به مردم دادیم عمل می‌کنیم حتی اگر مجبور به فروش صندلی و میزهای خدمتمون باشیم.

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

معاون اجرایی رئیس جمهور افزود: تورم را از ۶۰ درصد دولت قبلی به ۴۸ درصد در پایان سال ۱۴۰۱ رساندیم، اما هنوز از خودمان راضی نیستیم.

وی ادامه داد: سال گذشته ۲۷۰ هزار میلیارد تومان از محل‌های مختلف برای اجرای طرح‌های عمرانی در کشور توزیع شده است که ۲۱۰ هزار میلیارد تومان مربوط به مصوبات سفر بوده است

معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: دولت مصمم است تا طرح‌های نیمه تمام بالای ۷۰ درصد را تکمیل کند و سپس سراغ طرح‌های با پیشرفت کمتر برود. تا تکمیل همه طرح‌های نیمه تمام هیچ طرح جدیدی آغاز نخواهد شد.

وی ادامه داد: افزایش فروش نفت درآمد دولت را بهتر کرده است و در حال حاضر روزانه بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار تن فروش نفت داریم که تمام این درآمدها مستقیم برای اجرای طرح‌ها هزینه خواهد شد.

وی افزود: پیگیری نکردن، پاشنه آشیل طرح‌های عمرانی و اقتصادی است و علت بسیاری از کند کار شدن‌ها و کار نشدن‌ها همین پیگیری است پیگیری در دولت ما یک اصل است و مدیرانی که پیگیر نباشند جایشان را به مدیران پیگیرتر خواهند داد.

منصور گفت: برای آذربایجان غربی سال گذشته قول تخصیص ۲۴ هزار میلیارد را دادیم تا کنون ۸ هزار میلیارد تومان تخصیص داده شده است متعهدیم که تا پایان سال همه این رقم را عملیاتی کنیم.

معاون اجرایی رئیس جمهور افزود: نجات دریاچه ارومیه اولویت دولت است چند روز قبل ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح‌های نجات بخش تصویب شد.

منصوری با اشاره به اینکه با وجود مشکلات مالی، دولت سال گذشته در توزیع اعتبارات بخش عمرانی رکورد زد، افزود: پارسال در مجموع ۲۷۰ هزار میلیارد تومان (همت) پول و اعتبار عمرانی در کشور توزیع شد.

وی اظهار کرد: مصوبات عمرانی سفر رئیس جمهور به آذربایجان غربی نیز که در مجموع ۲۰ هزار میلیارد تومان بود تاکنون پنج هزار میلیارد تومان آن محقق و پرداخت شده است.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا