مد

طرح ناخن نوک تیز

از بیانسه گرفته تا کارداشیان-جنرز، تعداد زیادی از افراد مشهور به ناخن‌های سبک متعهد شده‌اند و به نظر نمی‌رسد این شکل شگفت‌انگیز به این زودی‌ها از مد نمی‌افتد. این دلیل خوبی است که یک قطعه از هنر ناخن تابستانی را با فرم تحریک‌آمیز ترکیب کنیم، اما ما حتی از این هم بیشتر استفاده کرده‌ایم و داغ‌ترین مدل ناخن را برای هر فصلی انتخاب کرده‌ایم.

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن
ناخن های استیلتو چیست؟

شکل ناخن رکابی به شدت در طرفین مخروطی است تا به نوک تیز ختم شود، بنابراین شبیه به شکل ظاهری پاشنه های رکابی است. ناخن های نوک تیز معمولاً بلند و نازک هستند که با کمک اکستنشن راحت تر به دست می آیند. با این حال، می‌توانید به روش‌های مختلف به ناخن‌های کوتاه یا بلند برسید، و ما قصد داریم آن‌ها را توصیف کنیم و بهترین طرح‌های ناخن‌های رکابی برای سال ۲۰۲۲ را بررسی کنیم.

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین
ناخن کوتاه کوتاه

کسانی که نمی توانند مردم را با بلندی ناخن های طبیعی خود تحت تاثیر قرار دهند و نمی خواهند جایگزین های پرس روی یا اکریلیک را انتخاب کنند، می توانند از پنجه های نوک تیز زیبا استفاده کنند، که اتفاقاً کمتر در معرض شکستگی هستند. علاوه بر این، طرح‌های کوتاه کوتاه ناخن با تطبیق پذیری، از جرقه و پاستل گرفته تا امبر و بدلیجات، ما را خیره می‌کند. ما به همان اندازه ناخن‌های کوتاه کلاسیک به رنگ قرمز تاک و نقره‌ای هولوگرافی را دوست داریم، بنابراین دست به کار شوید و از نتیجه خیره‌کننده لذت ببرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا