مد

طرح ناخن شفاف و جذاب برای عید

به گزارش مد خالق ،طراحی ناخن های شفاف مد روز است و به سرعت در بین خانم ها در هر سنی دیده می شود. یکی از ایده های ساده ناخن، ظاهری شفاف و روکشی است که شیک و درجه یک است. این طراحی ناخن دستان شما را در کمترین زمان به مرکز جذب تبدیل می کند.

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

برای مانیکور بعدی خود، ناخن هایی با ظاهر طبیعی انتخاب کنید و آن را با طرح های هنری ناخن، از گل های دوست داشتنی گرفته تا پروانه های زیبا یا طرح های انتزاعی خیره کننده، تکمیل کنید. شما و ناخن‌کار می‌توانید تا جایی که ممکن است خلاق باشید تا مانیکور را هوشمندانه و مد روز نشان دهید.
همه چیز برای امتحان کردن آماده است؟ در اینجا چند طرح ناخن واضح برای الهام گرفتن آورده شده است

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین
ناخن های اکریلیک شفاف: یک مانیکور طولانی مدت

ناخن های اکریلیک در مد هستند. ناخن‌های اکریلیک شفاف و بلند، درخشان و زیبا برای دستان شما مد هستند. راز زیبایی این است که ناخن های شفاف خنثی شبیه ناخن های طبیعی شما هستند. ناخن‌های ژل شفاف در اندازه‌ها، شکل‌ها، طرح‌ها و عناصر زینتی مختلف موجود هستند. برای ظرافت از یک تکنسین ناخن کمک بگیرید.

ناخن های اکریلیک در مد هستند. ناخن‌های اکریلیک شفاف و بلند، درخشان و زیبا برای دستان شما مد هستند. راز زیبایی این است که ناخن های شفاف خنثی شبیه ناخن های طبیعی شما هستند. ناخن‌های ژل شفاف در اندازه‌ها، شکل‌ها، طرح‌ها و عناصر زینتی مختلف موجود هستند. برای ظرافت از یک تکنسین ناخن کمک بگیرید.

ناخن های صورتی شفاف برای یک لمس زنانه

ناخن‌های شفاف صورتی به لطف رنگ رژگونه‌ای که در همه جا جذاب است، خیره‌کننده هستند. ناخن های صورتی روشن جذابیت ذاتی دخترانه دارند، در حالی که رنگ صورتی تند برای زنی است که جرأت دارد طبق شرایط خود زندگی کند. با کمک یک لاک ژل شفاف، می توانید ظاهر بی شماری ایجاد کنید و طول و شکل ناخن خود را تکمیل کنید.

با ناخن های براق شفاف از راه دور مورد توجه قرار بگیرید

گلیترها بهترین دوست یک زن هستند. ناخن های براق شفاف، درخششی دارند که به سختی نمی توان به آن توجه کرد. آنها سرگرم کننده هستند زیرا می توانید براق کننده ها را در هر جایی روی ناخن، نوک یا پایه خود اعمال کنید.

 

ناخن های سفید شفاف برای ظاهری تابستانی

جالب اینجاست که می توانید چندین ظاهر و سبک را آزمایش کنید. می‌توانید ناخن‌های متناوب را به رنگ سفید رنگ کنید و روی بقیه از نقاشی‌های زیبای ناخن سفید با طرح‌های مختلف استفاده کنید. این روند شفاف ناخن برای اشکال مختلف ناخن مناسب است.

 

ناخن های فشاری شفاف: ساده و راحت

مزیت ناخن های فشاری این است که می توانید آن ها را در خانه و در زمان راحتی خودتان خودتان انجام دهید. و انتخاب های زیادی از ناخن های اکریلیک شفاف و زیبا وجود دارد.

می‌توانید ناخن‌های فشرده‌ای عالی برای خود در رنگ‌ها و طرح‌های مختلف برای انواع و اشکال مختلف ناخن پیدا کنید. اگر ناخن‌های کوتاهی دارید، از ناخن‌های بادامی استفاده کنید تا توجه همه را به خود جلب کنید .

میخ های تابوت شفاف و تحسین برانگیز

تحسین برانگیزترین طرح های ناخن شفاف، ناخن های شفاف تابوت هستند. جذاب است و تمرکز کامل روی دستان شما و شکل ناخن تابوت را به خود جلب می کند . نوک مستقیم و کناره های باریک، درست مانند یک تابوت و از این رو نام آن. بلند یا کوتاه، دم دار یا ساده، طراحی را با ناخن های براق برای ظاهری شیک به کار ببرید.

 

ناخن های برهنه شفاف که مکمل پوست شما هستند

ایده های ناخن برهنه ساده، برازنده و پیچیده هستند. برای داشتن ظاهری هوشمندانه بدون هیچ فکر دومی به سراغ این مانیکور شیک بروید.

نکته خوب این است که ناخن های برهنه شفاف در تمام رنگ های پوست طبیعی موجود است. جوهره برهنه ناخن هایی که ظاهر طبیعی دارند به خوبی با همه لباس ها برای هر موقعیتی هماهنگ می شود و در اشکال و اندازه های مختلف موجود است.

 

زیبایی بکر ناخن های پروانه ای شفاف

از بین تمام طرح‌های ناخن شفاف، ناخن‌های اکریلیک پروانه‌ای یکی از جذاب‌ترین و رضایت‌بخش‌ترین طرح‌ها هستند. از آنجایی که پروانه ها به طور طبیعی رنگارنگ هستند، روی ناخن های شما زیبا به نظر می رسند. ناخن‌کار شما می‌تواند ناخن‌های پروانه‌ای شفاف را در طیف وسیعی از رنگ‌ها انجام دهد. می‌توانید ترکیب لاک‌های شفاف و هنر ناخن پروانه‌ای را با پولک‌ها یا بدلیجات به سطح دیگری ببرید.

ناخن های شفاف Ombre همه کاره

ناخن‌های امبره برهنه زیبا به نظر می‌رسند، زیرا آمبره همه چیز در مورد ترکیب رنگ‌ها برای جلوه زیبایی است. به عنوان مثال، ناخن های مشکی تا شفاف، کلاسیک است.

رنگ هایی را انتخاب کنید که مکمل یکدیگر باشند. پایه را شفاف نگه دارید تا ناخن های ombre براق و درخشان داشته باشید و در نوک آن از زرق و برق استفاده کنید.

با ناخن های نوک فرانسوی شفاف، ظاهر طبیعی خود را تقویت کنید

مانیکور فرانسوی یک روند جهانی ناخن است. مانیکورهای شفاف با نکات فرانسوی جدیدترین افزودنی به این سبک است که همیشه می تواند مد بماند. این بهترین بیان یک ظاهر خنثی و طبیعی است.

ناخن های شفاف با فویل طلا برای ظاهری جذاب و مجلل

طلایی رنگ درخشانی است و هنر ناخن شما را به یک خیره کننده بر روی ناخن های طبیعی شفاف شما تبدیل می کند. از زرق و برق طلا گرفته تا پولک، آزمایش های زیادی وجود دارد که می توانید انجام دهید.

ناخن های شفاف Sassy با طراحی شعله را در آغوش بگیرید

روی یک پایه شفاف و شفاف، شعله های نارنجی روی ناخن ها ظاهری بسیار واقعی می دهد. از افکت ombre برای یک تحول الهام بخش استفاده کنید.

ناخن های سنگ مرمر شفاف برای عاشقان سادگی

طراحی ناخن های سنگ مرمر شفاف جذاب هستند زیرا سادگی طرح توجه فوری را به خود جلب می کند.

این طرح برای ناخن های بلندتر از هر شکلی به شدت توصیه می شود. روی یک پایه برهنه شفاف، از رنگ سفید برای رسیدن به ظاهر استفاده کنید. همچنین می‌توانید دو ناخن را با طرح مرمر و بقیه را به رنگ سفید کامل درآورید.

ناخن های شفاف با گل برای ناخن هایی با ظاهر زیبا

طرح های ناخن با گل های شفاف ظریف و دوست داشتنی به نظر می رسند. شما می توانید با طرح های مختلف و سایه های متعدد ظاهری مسحورکننده بر روی انگشتان خود ایجاد کنید.

طرح های گل همه چیز در مورد مثبت و چیزهای شاد در زندگی است. روکش مات آثار هنری گل، جذابیت بیشتری نسبت به معمول به ناخن های زیبای شما می بخشد.

ناخن های آبی شفاف برای نشان دادن آرامش شما

ناخن های اکریلیک آبی یکی دیگر از طرح های مد روز برای ناخن های شفاف شما هستند. اگر عاشق رنگ آسمان یا دریا هستید، از یک تکنسین ناخن کمک بگیرید تا یک مانی شفاف به رنگ آبی تهیه کنید. اطمینان حاصل کنید که در رنگ پوست شما خوب به نظر می رسد، به خصوص رنگی که انتخاب می کنید، زیرا بسیاری از سایه های آبی شفاف ناخن در دسترس هستند.

با استفاده از ناخن های شفاف با طرح های انتزاعی آزمایش کنید

اگر می خواهید طراحی ناخن های شفاف را تجربه کنید، به سراغ چرخش های انتزاعی روی ناخن بروید. فوق العاده باحال به نظر می رسد. ناخن‌کار شما می‌تواند رنگ‌ها، زوایای و تکنیک‌های مختلفی از پاشیدن ضخیم گرفته تا خطوط نازک را امتحان کند. این یک ظاهر فوق العاده منحصر به فرد برای شکل ناخن مربع یا بیضی است.

ناخن های شفاف خود را با طراحی ستاره نشان دهید

طراحی ناخن شفاف با ستاره ها حس ملکوتی به انگشتان شما می دهد. به علاوه، ساختن ستاره ها آسان است. شما می توانید اشکال، اندازه ها و رنگ های مختلف را روی یک پایه برهنه شفاف امتحان کنید. سعی کنید کنتراست را روی نوک ناخن شفاف یا پایه ایجاد کنید. اگر به دنبال ناخن های سرگرم کننده برای فصل جشن هستید، این یک انتخاب عالی است.

Clear 3D Nails ظاهری جوان می دهد

این یک گزینه فوق العاده شیک برای هنر ناخن است. نه تنها ظاهر جسورانه‌تری می‌دهد، بلکه به شما امکان می‌دهد استایل خود را ایجاد کنید. می توانید ناخن های اکریلیک خود را با یک پایه شفاف بپوشانید و گل های سه بعدی، قلب، ستاره، جواهرات، صورتک ها و بسیاری از الگوهای دیگر را برای ظاهری جذاب طراحی کنید. ناخن‌کار می‌تواند آنها را به اندازه و شکلی که می‌خواهید بکشد.

ناخن های مات شفاف خلاقانه و شیک

با ناخن های شفاف با روکش مات به انگشتان خود ظاهری بافت داشته باشید . پولیش مات کنتراست و بافت بی نظیری به پایه شفاف شفاف می دهد.

این یک کار خلاقانه ناخن است زیرا لاک با روکش مات دارای یک لمس بافت است. شما می توانید هر طرح یا طرحی را بنا به سلیقه خود انتخاب کنید. با این حال، می‌توانید از نکات رنگین‌کمان ناخن استفاده کنید تا زیبا به نظر برسید.

با ناخن های مروارید شفاف، شما آماده اید که نمایش را بزارید

طرح های ناخن مروارید شفاف یک ایده عالی برای مانیکور برای یک موقعیت خاص است. درخشش مرواریدهای مینیاتوری به زیبایی توسط پایه برهنه رنگ ناخن منعکس می شود.

زیبایی اوپالین مرواریدها در تمام طول راه یک دزد نمایشی است. هر لباسی که می پوشید، این طرح ناخن مطمئناً ظاهر را برجسته می کند.

ماندگاری ناخن های فشرده چقدر است؟

ناخن های پرس روی دو نوع معمولی هستند. در نوع اول، از چسب چسب برای چسباندن ناخن های فشاری استفاده می شود – این معمولاً برای یک هفته دوام می آورد. نوع دیگر آن است که همراه با برچسب است. چنین ناخن های فشاری بین سه تا پنج روز دوام می آورند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا