ورزش

طارمی را به دینامو پیشنهاد کردم/ محرمی ۱۰ میلیون یورو می‌ارزد

طارمی را به دینامو پیشنهاد کردم/ محرمی ۱۰ میلیون یورو می‌ارزد

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

طارمی را به دینامو پیشنهاد کردم/ محرمی ۱۰ میلیون یورو می‌ارزد

به گزارش خبرنگار خالق، برانکو ایوانکوویچ سرمربی سابق تیم‌های ملی فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس در حال حاضر هدایت تیم ملی فوتبال عمان را بر عهده دارد. برانکو که سابقه کار در باشگاه دینامو زاگرب کرواسی را هم داشته، در تازه‌ترین مصاحبه خود به قهرمانی مجدد این تیم در کرواسی پرداخت و از صادق محرمی مدافع راست دینامو که این هفته اولین گل خود را به ثمر رساند، تمجید کرد؛ بازیکنی که با توصیه برانکو راهی دینامو شد و پنجمین فصل حضورش در کرواسی را پشت سر می‌گذارد.

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

برانکو در این مصاحبه اشاره‌ای هم به نام مهدی طارمی داشت و فاش کرد که مهاجم سابق پرسپولیس که این روزها ستاره تیم پورتو پرتغال است را یک زمانی به باشگاه دینامو پیشنهاد داده اما هیچکس حرفش را درباره توانایی بازیکنان ایران باور نکرده بود.

برانکو ابتدا در خصوص قهرمانی دینامو زاگرب گفت: دینامو با وجود اینکه نوسانات زیادی داشت کاملاً مستحق قهرمانی بود. اگر هایدوک و ریه‌کا در سطح فصل‌های قبل بودند، کار برای دینامو سخت می‌شد. با این حال، واضح است که دینامو بهترین تیم را دارد و بهترین بازی را انجام می‌دهد، حتی اگر ریه‌کا و لوکوموتیو در بازی طراوت و کیفیت خود را نشان داده باشند.

سرمربی سابق پرسپولیس در واکنش به گلزنی صادق محرمی تاکید کرد: در ۲۰ سالگی او را در یک بازی لیگ قهرمانان قرار دادم، بعد یک ملی پوش استاندارد (رامین رضاییان) را از تیم بیرون آوردم چون به محرمی و ویژگی‌های او اعتقاد داشتم.

برانکو خاطرنشان کرد: محرمی اخلاق کاری دارد. او در دینامو خیلی کم استفاده شد، اما این نظر من است. او پتانسیل زیادی دارد و هنوز هم می‌تواند یک انتقال خوب انجام دهد. او یک مدافع مدرن و بازیکنی برای باشگاه‌های بزرگ است.

وی به تمجید از مدافع راست ایرانی تیم دینامو پرداخت و افزود: محرمی سریع و مسئولیت پذیر است. او یک پسر استثنایی با شخصیت عالی است و برای گلزنی اش خوشحالم. محرمی حتی بعد از این همه سال تسلیم نمی‌شود و پنج سال است که در ماکسیمیر بوده است. زیباترین چیز برای من این بود که شور و شوق هم تیمی‌های او را ببینم، آنها مشخصاً او را بسیار دوست دارند.

«چطور محرمی هیچ وقت در پرسپولیس و تیم ملی ایران گل نزده است؟» برانکو در پاسخ به این سئوال خبرنگار وب سایت vecernji کرواسی گفت: گلزنی از پست مدافع خیلی راحت نیست. حالا او کمی بیشتر خودش را آزاد کرده و توانایی‌هایش را نشان داده است. احتمالاً از این هم بیشتر خواهد شد.

سرمربی سابق پرسپولیس همچنین درباره نقشش در انتقال محرمی از پرسپولیس به دینامو تاکید کرد: من او را مامیچ توصیه کردم، کلیپی از بازی‌هایش را فرستادم. بعد زدراوکو با من تماس گرفت و خوشحال شد و ولاک برای تماشای او در چند مسابقه (به تهران) آمد. از آنجا همه چیز در دستان محرمی و مدیر برنامه اش بود.

«آیا محرمی انتظارات شما را که گفته بودید ۱۰ میلیون یورو ارزش دارد، برآورده کرده است؟» برانکو در پاسخ به این سئوال هم راز جدیدی درباره دوران حضورش در پرسپولیس و مهدی طارمی فاش کرد و گفت: برای من با اینکه محرمی کم استفاده شد، قابل توجیه است. خب من به آنها پیشنهاد مهاجم هم دادم و مهدی طارمی الان بهترین گلزن لیگ پرتغال است (مهدی در این فصل ۲۱ گل برای پورتو به ثمر رسانده) اما وقتی بازیکنی را از ایران پیشنهاد می‌دهید، هیچکس شما را باور نمی‌کند.

برانکو ادامه داد: با این حال هیچ مربی نمی‌تواند از محرمی گلایه کند. او آنقدر که من فکر می‌کردم بازی نکرد اما از استویانوویچ پیش بود و حالا هم ریستوفسکی (دیگر مدافع راست دینامو) عالی است. بیشکان سرمربی دینامو اکنون برای هر دوی آنها جا پیدا کرده است، ریستوفسکی به عنوان مدافع عالی بازی می‌کند اما به یاد داشته باشید که محرمی چگونه در آن مسابقه برابر هایدوک اسپلیت بازی کرد. او فوق العاده بود. یادم می‌آید که بعد از آن بازی بزرگش، سرمربی هایدوک گفت که این محرمی می‌تواند در بارسلونا بازی کند.

وی در پایان در واکنش به جایگاه محرمی در ایران و اینکه آیا او هم مثل طارمی یک ستاره محسوب می‌شود؟ گفت: نه. محرمی متواضع و کم حرف است و مثل طارمی در شبکه‌های اجتماعی فعال نیست. او یک پسر معمولی است که همه به او احترام می‌گذارند.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا