اخبار روز

ضرورت نگاه ملی برای رفع مشکلات خرمشهر/ سوم خرداد تاریخ‌ساز است

ضرورت نگاه ملی برای رفع مشکلات خرمشهر/ سوم خرداد تاریخ‌ساز است

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

ضرورت نگاه ملی برای رفع مشکلات خرمشهر/ سوم خرداد تاریخ‌ساز است

سیدمحمد مولوی در گفت‌وگو با خبرنگار خالق اظهار کرد: سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر قهرمان، روز مقاومت و ایثار و یادآور حماسه بزرگ سال ۱۳۶۱ است.

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

وی افزود: این حماسه بزرگ به برکت انقلاب شکوهمند اسلامی و با قدرت الهی رزمندگان بزرگ جمهوری اسلامی ایران کسب شده که ضمن اینکه دل امام و امت را شاد کرد به یک الگوی مقاومت نیز تبدیل شد.

نماینده مردم آبادان در مجلس تاکید کرد: مقاومت مردم خرمشهر حماسه‌ای از یاد نرفتنی است که مردم بعد از ۱۹ ماه پایداری و مقاومت یکی از زیباترین روزهای انقلاب اسلامی را ساختند؛ همچنین این رویداد ملی و بین‌المللی است که برای کشورهای جهان اسلام، آزادی خواه و محور مقاومت اهمیت ویژه‌ای دارد.

مولوی با تاکید بر اینکه «۳ خرداد» روز تجلی ایران اسلامی است، عنوان کرد: خرمشهر یک شهر ملی است و باید برای رفع مشکلات آن نگاه ملی حاکم شود از این رو اسفندماه سال ۱۴۰۰ پیشنهادی مبنی بر تشکیل کارگروه توسعه شهرستان‌های آبادان و خرمشهر در خصوص امور زیربنایی، اقتصادی، کسب و کار، فرهنگی، درمان، ورزشی و … مطرح کردم که مورد موافقت قرار گرفت.

وی با اشاره به ظرفیت بندر خرمشهر گفت: یکی از مشکلات مهم دریانوردی منطقه، نبود لایروبی اروندرود است که به صورت مستمر پیگیر این موضوع هستم و مقرر شده تا کمیته حقوقی اروندرود در وزارت خارجه فعال شود و از طریق کنسولگری ایران و وزارت خارجه در این رابطه فعالیت حقوقی پیگیری‌های ضروری صورت بگیرد.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا