اخبار روز

صفر تا صد خرید و خدمات خودرو در مجموعه خسروانی ۱۹۳

صفر تا صد خرید و خدمات خودرو در مجموعه خسروانی ۱۹۳

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

صفر تا صد خرید و خدمات خودرو در مجموعه خسروانی ۱۹۳

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، این روزها که تب خرید خودرو بیش از پیش بالا گرفته و متقاضیان خودرو بعد از عبور از مراحل سختی نظیر ثبت نام، بلوکه کردن پول، تکمیل فرایند در سامانه تخصیص یکپارچه و… بالاخره موفق می‌شوند تا اجازه خرید یک دستگاه خودرو پیدا کنند، دغدغه بعدی آنها انتخاب یک نمایندگی مطمئن و معتبر است که خستگی از تن آنها در اورد و با خدماتی خاص، آنها را تا تحویل خودرو همراهی کند.

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

مجموعه شعب خسروانی ۱۹۳ (نمایندگی مدیران خودرو)، بیش از ۱۸ سال است که نماینده رسمی مدیران خودرو هستند. ۵ سال رتبه اول فروش مدیران خودرو در کل کشور و ۷ سال رتبه برتر ISQI تنها بخشی از افتخارات این برند است. خسروانی ۱۹۳ دارای ۳ شعبه در تهران است و علاوه بر فروش خودرو، در بخش خدمات پس از فروش و تعمیرگاه نیز پیشرو است.

تجهیزات تعمیرگاهی به روز و نیروهای بسیار متخصص این مجموعه، در کمتر جایی دیده می‌شود، تا جایی که حتی برخی از پذیرش‌های تعمیرگاهی در سایر نمایندگی‌ها نیز، به این نمایندگی واگذار می‌شوند. خدمات VIP و کارواش رایگان خودروها بعد از انجام تعمیرات یکی از خدمات مجموعه خسروانی ۱۹۳ (نمایندگی مدیران خودرو) است. همچنین خسروانی ۱۹۳ یکی از معدود نمایندگی‌های مدیران خودرو است که خدمات کامل صافکاری مدرن را ارائه می‌دهد.

صفر تا صد خرید و خدمات خودرو در مجموعه خسروانی ۱۹۳

یکی دیگر از خدمات تکمیلی که امکان ارائه به مشتریان دارد، تحت عنوان اتو آپ فعال است. اتو آپ در هر ۳ شعبه خسروانی ۱۹۳ برای ارائه خدمات آپشن، کاور، سرامیک و احیای رنگ خودرو می‌پذیرد.

مشتری چه تجربه‌هایی در مجموعه شعب خسروانی ۱۹۳ خواهد داشت؟

گستردگی مجموعه شعب خسروانی ۱۹۳ در استان تهران، دسترسی همه مردم را راحت تر کرده، به علاوه اینجا می‌توانید خودرو قسطی بخرید! تعداد زیادی خودروهای صفر و کارکرده در شو روم های مجموعه شعب خسروانی ۱۹۳ وجود دارد که به شما معرفی می‌شوند و در صورتی که تمایل داشته باشید، با کمک انواع لیزینگ بانکی و با شرایط دلخواه عالی (به صورت اقساطی) در اختیار شما قرار می‌گیرد! انواع خودروهای لوکس کارکرده نیز در سایر شعب این مجموعه موجود است.

به علاوه، این مجموعه نمایندگی در طرح جایگزینی خودروهای نو با کارکرده نیز بسیار پیشرو است و تنوع زیادی برای جایگزینی در پیش روی مشتریان خود می‌گذارد.

صفر تا صد خرید و خدمات خودرو در مجموعه خسروانی ۱۹۳

چرا به نفع مشتری است که در سامانه یکپارچه، مجموعه شعب خسروانی ۱۹۳ (نمایندگی مدیران خودرو) را انتخاب کند؟

مشتری مداری و پیگیری ۲۴ ساعته تقاضاهای مشتریان فقط در این نمایندگی صورت می‌گیرد. وقتی مشتری در طرح فروش خودرو در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو موفق به خرید می‌شود، در مرحله بعد ضمن تکمیل مشخصات در سامانه باید یک نمایندگی را جهت تحویل خودرو انتخاب کند. تمامی شعب خسروانی ۱۹۳ آمادگی ارائه این خدمت به مشتران را دارند. بنابراین مشتریان می‌توانند برای تکمیل مراحل خرید خودروهای MVM و فونیکس در زمان انتخاب نمایندگی در سامانه یکپارچه، یکی از شعب خسروانی ۱۹۳ (نمایندگی مدیران خودرو) را انتخاب کنند و چه از طریق سامانه و چه از طریق مراجعه حضوری به شعب، ثبت نام خود را کامل کنند.

راستی در شعب خسروانی ۱۹۳ رسم بر این است که خودرو صفر کیلومتر مدیران خودرو با خودروبر درب منزل مشتری تحویل داده می‌شود. پس هیچ جای نگرانی نیست، از صفر تا صد، از تکمیل ثبت نام تا لحظه تحویل خودرو و سوئیچ درب منزلتان، کار را ما بسپارید!

برای کسب اطلاعات بیشتر و تکمیل ثبت نام، با کارشناسان شعب ما در تماس باشید:

شعبه غرب:

یادگار امام جنوب، خیابان دامپزشکی، بلوار استاد معین، ابتدای طوس شرقی، پلاک ۵۵۹

۰۲۱۶۶۰۳۴۶۶۰

شعبه شرق:

تهرانپارس، کنارگذر بزرگراه زین الدین، خیابان وفادار، بعد از اتوبان باقری، پلاک ۱۰۵۶

۰۲۱۷۷۰۴۰۶۷۰

شعبه شریعتی:

خیابان شریعتی، بالاتر از پل صدر، بعد از پل رومی، جنب بن‌بست حقیقت خواه، فونیکس

۰۲۱۲۲۰۰۳۳۰۰

شعبه جاده مخصوص:

کیلومتر ۱۱ جاده مخصوص، ابتدای خیابان سپاه اسلام، پلاک ۸۷

۰۲۱۴۴۹۰۳۰۰۰

شعبه دزاشیب:

تجریش، ابتدای دزاشیب، نرسیده به آتش نشانی، پلاک ۱۵

۰۲۱۲۲۷۰۷۱۷۱

www.khosravani.com

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا