اخبار روز

صدور دانشنامه دانش‌آموختگان علوم پزشکی با قابلیت ویژه ضد جعل

صدور دانشنامه دانش‌آموختگان علوم پزشکی با قابلیت ویژه ضد جعل

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

صدور دانشنامه دانش‌آموختگان علوم پزشکی با قابلیت ویژه ضد جعل

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، اولین نمونه از دانشنامه های دانش آموختگان دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی که به همت معاونت آموزشی این دانشگاه، با فرمت جدید طراحی شده است، صادر شد.

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

دکتر سعید فطوره چی مدیر آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی درباره طراحی و صدور دانشنامه های جدید گفت: دانشنامه های جدید دارای ۱۷ کد امنیتی هستند و با قابلیت های متعدد برای اولین بار از میان دانشگاه های علوم پزشکی کشور، در دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی بکارگرفته شدند و لذا، هیچ گونه جعل مدرک در آن امکانپذیر نیست.

وی تصریح کرد: دانشنامه ها با فرمت جدید طراحی شدند تا دستگاه ها و نهادهایی که استعلام فارغ التحصیلی دانش آموختگان را از دانشگاه می گیرند، با ذکر یک کد که منحصر به یک نفر است، از اصالت آن اطمینان حاصل کرده و سریعا نسبت به اشتغال این گروه ها جهت بهره مندی جامعه هدف، اقدام کنند.

فطوره چی افزود: مهمترین رشته های بالینی حوزه توانبخشی نظیر فیزیوتراپی، گفتاردرمانی، کاردرمانی و … در دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی وجود دارند که فارغ التحصیلان آن بلافاصله پس از پایان تحصیلات، در اقصی نقاط کشور، جذب شده و ارائه خدمت می کنند.

وی اظهار داشت: دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، دانشگاهی منحصربفرد است که ۱۷۰ عضو هیات علمی و حدود دو هزار دانشجو در مقاطع مختلف تحصیلی که بیش از ۶۰ درصد آنان را دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی تشکیل می دهند، در ۲۳ گروه آموزشی و ۸ مرکز تحقیقات، به فعالیت های آموزشی و پژوهشی مشغول هستند.

مدیر آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی افزود: وجود علوم انسانی در رشته های مختلف دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، وجه تمایز این دانشگاه نسبت به دیگر دانشگاه های علوم پزشکی کشور است و این موضوع بنفع سیستم بهداشت و درمان و همچنین حوزه سلامت اجتماعی است.

از این پس، همه دانشنامه های دانش آموختگان دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی با فرمت جدید صادر می شوند.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا