اخبار روز

صادرات ۷۰ درصد ترانزیت دریایی کشور از طریق مناطق آزاد

صادرات ۷۰ درصد ترانزیت دریایی کشور از طریق مناطق آزاد

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

صادرات ۷۰ درصد ترانزیت دریایی کشور از طریق مناطق آزاد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الله عبدالملکی امروز دوشنبه در نشست با مدیران روابط عمومی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور در قالب شورای هماهنگی مدیران روابط عمومی این مناطق اظهار کرد: اطلاع رسانی در مناطق آزاد نقش محوری در توسعه و پیشرفت دارد.

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور با تاکید بر جذب سرمایه گذاری داخلی و خارجی در مناطق آزاد افزود: تبیین فرصت‌های سرمایه گذاری در مناطق آزاد برای سرمایه گذاران خارجی و داخلی مورد تاکید است.

وی با بیان اینکه امروز یک سوم صادرات غیرنفتی و ۷۰ درصد ترانزیت دریایی کشور از طریق مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور انجام می‌شود، اضافه کرد: صادرات محصولات و کالاها در مناطق آزاد به رونق اقتصادی و اشتغالزایی می‌انجامد.

عبدالملکی، عملکرد مناطق آزاد در کشورهای همسایه را موفق ارزیابی کرد و گفت: رمز موفقیت مناطق آزاد، ارائه تصویری مناسب از مناطق آزاد و ظرفیت‌هایشان بوده است و ما در این زمینه کوتاهی کردیم.

وی با تاکید بر اینکه مدیران روابط عمومی‌ها باید تصویر واقعی از تحولات و اقدامات توسعه‌ای که در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور در حال وقوع است ارائه دهند، افزود: مناطق آزاد و ویژه اقتصادی ظرفیت جذب بیش از ۱۰ میلیارد دلار سرمایه گذاری خارجی و داخلی را دارند که اطلاع رسانی صحیحی در این مورد انجام نشده است.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا