اخبار روز

شک نکنید که آزادی قدس نزدیک است

شک نکنید که آزادی قدس نزدیک است

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

شک نکنید که آزادی قدس نزدیک است

خبرگزاری مهر – گروه استان‌ها: در واپسین جمعه ماه مبارک رمضان و بر اساس غیرت دینی و انسانی مسلمانان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین این بار نیز اهالی شهرها و روستاهای استان اردبیل در موعد روز قدس حاضر شده تا در کنار حمایت از مردم بی‌دفاع فلسطین، اعلام انزجار خود را از رژیم غاصب صهیونیستی اعلام کنند.

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

راهپیمایی روز جهانی قدس که امسال با شعار محوری «فلسطین محور وحدت جهان اسلام، قدس در آستانه آزادی» برگزار می‌شود، گروه‌ها و اقشار مختلف مردم اردبیل گرد هم آمدند تا از میدان شریعتی این شهر تا میدان مصلا حمایت خود را از مظلومان سرزمین فلسطین و قدس شریف اعلام کنند.

در روز قدس امسال علاوه بر حضور آحاد مردم و زنان و مردان مؤمن و روزه‌دار، گروه‌های مختلف جامعه با دست‌نوشته‌ها و بنرهایی که حکایت از نزدیکی آزادی قدس شریف می‌دهد و در مسیر تحقق آرمان فلسطین شعار «مرگ بر اسرائیل غاصب» سر داده و نفرت خود را از این رژیم جعلی و آمریکای جهانخوار در حمایت از این رژیم نشان دادند.

اردبیلی‌ها در حالی با زبان روزه بر ادامه انتفاضه و تقویت جبهه مقاومت تاکید داشتند که نام و یاد سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی را گرامی داشته و بر این عهد و میثاق خود پای فشردند که تا آزادی قدس راه مقاومت و مسیر عزتمندی ادامه خواهد داشت.

در راهپیمایی روز قدس امسال کودکان و نوجوانان نیز در کنار پدران و مادران بر تقویت سنگر جهاد و شهادت در راه آزادی قدس تاکید کرده و آمادگی خود را برای اطاعت از فرامین رهبری در تحقق آرمان فلسطین و آزادی قدس نشان داده و در حالی که پیام‌هایی از مقام معظم رهبری را در دست داشتند، اعلام کردند که حیات ننگین رژیم صهیونیستی رو به فنا است و مردم فلسطین باید در جبهه انتفاضه و مقاومت همچنان مستحکم بمانند.

شعار «مرگ بر اسرائیل» نماد همگرایی

شرکت‌کنندگان در راهپیمایی روز قدس در اردبیل که پرشورتر از سال‌های قبل نمایشی از عزم و اراده خود را در دفاع از مردم مظلوم فلسطین به نمایش گذاشتند بار دیگر بر اضمحلال و نابودی کامل غاصبان صهیونیسم تاکید کرده و خطاب به کشورهای همسایه اعلام کردند که حمایت از این رژیم جز لکه‌ای ننگ بر دامن آنها چیز دیگری عایدشان نخواهد کرد.

راهپیمایی در اردبیل که در مسیر میدان شریعتی تا میدان مصلا در حال برگزاری است با به آتش کشیدن پرچم رژیم صهیونیستی ادامه یافت و در مسیر تظاهرات ایستگاه‌های مختلف پیام‌ها و محتواهای ارزشی در دفاع از آرمان فلسطین را برای اقشار مختلف یادآور شده و از شرکت‌کنندگان در راهپیمایی خواستند تا در یوم قدر از خداوند متعال نابودی هر چه سریع‌تر غده سرطانی منطقه و خاورمیانه را بخواهند.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا