ورزش

شکست استقلال برابر گل گهر در نیمه اول/ آبی‌ها از یک خودی خوردند!

شکست استقلال برابر گل گهر در نیمه اول/ آبی‌ها از یک خودی خوردند!

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

شکست استقلال برابر گل گهر در نیمه اول/ آبی‌ها از یک خودی خوردند!

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه روز دوم از هفته بیست و دوم رقابتهای لیگ برتر از ساعت ۱۶:۴۵ دقیقه امروز دوشنبه تیم فوتبال استقلال در ورزشگاه آزادی به مصاف گل گهر سیرجان رفت که نیمه اول این بازی با برتری یک بر صفر گل گهر به پایان رسید. آرمین سهرابیان(۲۴) برای تیم سیرجانی گل زد.

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

ریکاردو ساپینتو که مثل چند دیدار گذشته محروم بود و تیمش را از روی سکوها هدایت می کرد، در این دیدار سیدحسین حسینی، رافائل سیلوا، عارف غلامی، جعفر سلمانی، کوین یامگا، روزبه چشمی، سعید مهری، آرش رضاوند، مهدی قایدی، محمد محبی و ارسلان مطهری را به میدان فرستاد.

استقلالی ها که از نتیجه دیدار تیم های پرسپولیس و سپاهان دو رقیب اصلی خود در صدر جدول آگاه بودند برای گرفتن سه امتیاز و حفظ فاصله با این دو تیم از همان ابتدا بازی هجومی را در دستور کار قرار داد و در ۲۰ دقیقه اول بازی تیم برتر میدان بود و اجازه نزدیک شدن گل گهر به دروازه اش را نداد.

با این حال گل گهر در دقیقه ۲۴ و در یکی از معدود موقعیت هایی که نصیبش شد به گل رسید. در این دقیقه رضا شکاری از تله آفساید مدافعان استقلال عبور کرد و در شرایطی که سیلوا هم او را همراهی می کرد وارد محوطه جریمه شد و بعد از فریب حسینی توپ را عرضی روی خط دروازه ارسال کرد و آرمین سهرابیان مدافع سابق استقلال با حضور به موقع خود دروازه خالی را باز کرد.

سیرجانی ها دو دقیقه بعد بازهم این فرصت را داشتند که دروازه استقلال را باز کنند اما این بار سیدحسین حسینی با واکنشی به موقع توپ را دفع کرد تا استقلال در بازی بماند و اختلاف به دو گل نرسد.

در دقیقه ۳۹ مهدی قایدی پشت محوطه جریمه گل گهر قصد داشت با ضربه ای فنی دروازه حریف را باز کند که ضربه او به دست سهرابیان برخورد کرد و موعود بنیادی فر اعلام ضربه ایستگاهی کرد. این ضربه را آرش رضاوند به بالای دروازه زد.

در دقایق پایانی نیمه اول دو تیم صاحب موقعیت های مناسبی برای رسیدن به گل شدند اما نتوانستند دروازه ها را باز کنند تا این نیمه با برتری یک بر صفر شاگردان امیر قلعه نویی به پایان برسد.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا