اخبار روز

شهرک های اقماری زنجان باکمبود نانوایی مواجه است/عدم صدورمجوز جدید

شهرک های اقماری زنجان باکمبود نانوایی مواجه است/عدم صدورمجوز جدید

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

شهرک های اقماری زنجان باکمبود نانوایی مواجه است/عدم صدورمجوز جدید

ولی الله زمانی در گفتگو با خبرنگار مهر، با ابراز تأسف از اینکه در زنجان نسبت به استان‌های همجوار تعداد مجوز صادر شده برای واحدهای نانوایی نسبت به جمعیت استان بیشتر است، بیان کرد: در حال حاضر ۱۶۰۰ واحد نانوایی اعم از بربری، سنگک و لواش در سطح استان برای جمعیت یک میلیون و ۵۰ هزار نفری داریم.

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

وی با بیان اینکه تعداد نانوایی‌ها در استان زنجان نسبت به جمعیت این استان بیشتر است، افزود: به عنوان مثال در استان قم با جمعیت بیش از دو میلیون نفر حدود ۸۵۰ واحد نانوایی فعالیت می‌کند، مقایسه این آمار حاکی از آن است که استان زنجان با وجود اینکه از نصف جمعیت قم برخوردار است اما تعداد واحدهای نانوایی آن دو برابر استان قم است.

انتقال نانوایی‌ها به شهرک‌های اقماری

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان با بیان اینکه با ایجاد شهرک‌های جدید به ویژه طرح مسکن ملی، باید تدابیری در خصوص جابه‌جایی برخی از واحدهای نانوایی به این مناطق اتخاذ شود، تصریح کرد: این امر بدان خاطر است که به هیچ وجه سهمیه آرد جدید و مجوز فعالیت برای واحدهای نانوایی در نظر گرفته نخواهد شد.

زمانی اضافه کرد: در برخی از شهرک‌های اقماری با کمبود واحد نانوایی مواجه هستیم که یا باید موضوع جابه‌جایی واحدهای نانوایی از مکان‌هایی که تراکم واحد نانوایی وجود دارد، انجام شود و یا سهمیه واحدهای مستقر در این شهرک‌ها افزایش یابد.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا