اخبار روز

شهرستان دشتی به عطر امام رضا (ع) معطر شد

شهرستان دشتی به عطر امام رضا (ع) معطر شد

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

شهرستان دشتی به عطر امام رضا (ع) معطر شد

به گزارش خبرنگار خالق، حسین باغداری چهارشنبه شب در مراسم جشن میلاد امام رضا علیه‌السلام در سطح شهرستان دشتی اظهار داشت: حضور خدام در نقاط مختلف کشور کاری بسیار ارزشمند و ماندگار است.

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

مدیر کانون خادمیاران رضوی دشتی افزود: تمام مردم ایران، استان بوشهر و به ویژه شهرستان فرهنگی و عالم پرور دشتی همیشه عاشق و دلداده حضرت امام رضا (ع) هستند و استقبال از خدام رضوی و شرکت در برنامه‌های میلاد امام رضا (ع) و برنامه‌های دهه کرامت نشانه علاقه شدید مردم این شهرستان به آن امام همام است.

باغداری ادامه داد: امروز شاهد حضور خدام در فرماندهی انتظامی شهرستان بودیم و از این عزیزان به پاس خدمات ارزشمند در جهت نظم و امنیت تقدیر شد.

وی تجلیل از مادر شهید فربود را از دیگر برنامه‌ها در سطح شهرستان عنوان کرد و ادامه داد: حضور خدام در اداره بهزیستی شهرستان و دیدار خدام با مددجویان حال و هوای خاصی ایجاد کرد و از یک زوج جوان در این برنامه تجلیل به عمل آمد.

باغداری تصریح کرد: جشن میلاد امام رضا علیه‌السلام در شهرهای شنبه و خورموج از دیگر برنامه‌های مهم در سطح شهرستان بود که با استقبال پرشور مردم روبرو شد و پرچم متبرک بارگاه منور علی بن موسی الرضا در بین عاشقان گردانده شد.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا