اخبار روز

شهرداری آستارا نقره داغ شد/ محرومیت سه جلسه‌ای لطیفی

شهرداری آستارا نقره داغ شد/ محرومیت سه جلسه‌ای لطیفی

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

شهرداری آستارا نقره داغ شد/ محرومیت سه جلسه‌ای لطیفی

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، دیدار تیم‌های استقلال خوزستان و شهرداری آستارا برگزار و از سوی علیرضا لطیفی، مربی تیم شهرداری آستارا تخلفاتی مبنی بر بدرفتاری با داور و نقض اصول کلی رفتار (بدون مجوز درج نام در لیست مسابقه) رخ داد. وی به سه جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید ۲۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای از حیث محرومیت قابل تجدید نظر است.

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

تیم شهرداری آستارا به دلیل داشتن ۶ بازیکن اخطاری و نقض مقررات و استفاده از عوامل بدون مجوز باید ۲۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

مصطفی آقاجانی، بازیکن تیم شهرداری آستارا به دلیل بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه (داور) باید ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. وی به دو جلسه از همراهی تیم خود محروم شد. این رای از حیث محرومیت قابل تجدید نظر است.

عماد رمضان نژاد، مربی تیم شهرداری آستارا به دلیل بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه (داور) به دو جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای از حیث محرومیت قابل تجدید نظر است.

محرومیت مربی و بازیکن خلیج فارس ماهشهر

مسابقه تیم‌های خیبر خرم آباد و خلیج فارس ماهشهر برگزار و از سوی موسی قنواتی، مربی تیم خلیج فارس ماهشهر تخلفاتی مبنی بر رفتار غیر ورزشی و بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه (داور) رخ داد. وی به ۲ جلسه از همراهی تیم خود محروم شد و باید ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای از حیث محرومیت قابل تجدید نظر است.

رحیم مهدی زهیوی، بازیکن تیم خلیج فارس ماهشهر به دلیل رفتار غیرورزشی و بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه (داور) به ۴ جلسه از همراهی تیم خود محروم شد و باید ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای از حیث محرومیت قابل تجدید نظر است.

تیم خیبر خرم آباد به دلیل داشتن ۶ بازیکن اخطاری باید ۱۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

تیم خلیج فارس ماهشهر به خاطر داشتن ۷ بازیکن اخطاری باید ۱۴۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا