اخبار روز

شهدای والامقام در دنیا و آخرت عاقبت بخیر هستند

شهدای والامقام در دنیا و آخرت عاقبت بخیر هستند

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

شهدای والامقام در دنیا و آخرت عاقبت بخیر هستند

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار احمدرضا رادان در جریان سفر به کرمانشاه و دیدار با خانواده شهید والامقام احمد محمدی اظهار داشت: شهادت مقام پرفیضی است که خداوند متعال نصیب مقرب ترین و پاک‌ترین بندگان خود می‌کند.

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

وی ادامه داد: شهادت راه پرافتخاری است که خداوند سبحان آن را در مسیر بهترین بندگان خود قرار می‌دهد و خوشا به سعادت آن‌هایی که در این راه و مسیر پرافتخار قدم می‌گذارند.

سردار رادان یادآور شد: شهدای والامقام جزو برگزیدگان و مقربان درگاه الهی به شمار می‌روند که راه صدساله را یک شبه پیموده و عاقبت بخیری در دنیا و آخرت را برای خود به ارمغان آوردند و جاودانه شدند.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی در ادامه اجر و پاداش خانواده معظم شهدا را نیز کمتر از شهیدان ندانست و افزود: آنها باید در برابر مصائب، صبر و شکیبایی پیشه کنند و تحمل داشته باشند تا در اجر شهید عزیزشان سهیم شوند.

وی با بیان اینکه وجود خانواده شهدا برای جامعه اسلامی ما پر از فیض و برکت است، خاطرنشان کرد: خانواده شهید بودن مدال افتخاری است که تا ابد بر سینه آنها می‌درخشد.

سردار رادان با بیان اینکه شهدا عند ربهم یرزقونند، گفت: از خداوند متعال می‌خواهیم که عاقبت ما را شهادت و عاقبت بخیری قرار دهد و کمک کند تا در این دنیا شرمنده خانواده شهدا نباشیم.

در این دیدار فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی با اهدای لوح و هدایایی از خانواده شهید احمد محمدی تجلیل شد.

کارمند شهید احمد محمدی در تاریخ ۲۱ مرداد ۱۳۹۵ و در درگیری با سارقان مسلح در شهر سرپل ذهاب به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

سردار رادان به منظور شرکت در مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی کرمانشاه وارد این شهر شد.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا