اخبار روز

شرایط مناسب برای سرمایه‌گذاری در استان بوشهر فراهم می‌شود

شرایط مناسب برای سرمایه‌گذاری در استان بوشهر فراهم می‌شود

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

شرایط مناسب برای سرمایه‌گذاری در استان بوشهر فراهم می‌شود

به گزارش خبرنگار خالق، علی باستین صبح یکشنبه در بررسی واحدهای تولیدی در شهرک‌های صنعتی بوشهر و دشتستان اظهار داشت: رشد تولید و افزایش اشتغال به عنوان اولویت و برنامه مهم در دستور کار است.

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

وی با اشاره به ارائه تسهیلات ویژه برای سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف تولیدی، اقتصادی، سرمایه‌گذاری و اشتغال‌زایی در استان بوشهر بیان کرد: حمایت از بخش خصوصی به عنوان یک برنامه و اولویت مهم در دستور کار است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر با بیان اینکه امسال شرایط ویژه و مناسب سرمایه‌گذاری در استان بوشهر محقق می‌شود افزود: در این زمینه قراردادها با بخش خصوصی اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به برنامه ریزی برای احیای واحدهای راکد و افزایش ظرفیت صنایع تولیدی در استان بوشهر افزود: در این زمینه همکاری بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی امری مهم و اجتناب‌ناپذیر است.

راه‌اندازی نهضت احیای واحدهای صنعتی

باستین از راه‌اندازی نهضت احیای واحدهای صنعتی راکد در استان خبر داد و گفت: افزایش ظرفیت صنایع تولیدی استان بوشهر با مشارکت بانک‌ها و دیگر دستگاه‌های اجرایی در دستور کار قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: با احیا واحدهای راکد و بازگشت آنها به چرخه تولید، زمینه اشتغال ۲۵۰ تا ۳۰۰ نفر فراهم می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری استان را برشمرد و خاطر نشان کرد: امسال تحول مهم و عظیمی در عرصه سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف اقتصادی، تولیدی و اشتغال‌زایی در استان بوشهر ایجاد می‌شود.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا