ورزش

شرایط استقلال در خارج از خانه متفاوت است/ دلیل حمایت از ساپینتو

شرایط استقلال در خارج از خانه متفاوت است/ دلیل حمایت از ساپینتو

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

شرایط استقلال در خارج از خانه متفاوت است/ دلیل حمایت از ساپینتو

امین منوچهری در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد تغییراتی که در ترکیب تیم فوتبال استقلال برای دیدار با ملوان صورت گرفت گفت: ما چون از عملکرد بازیکنان و آنالیز تیم در تمرینات خبر نداریم نمی توانیم از تغییرات در ترکیب انتقاد کنیم. به طور حتم سرمربی تیم شناخت کافی از تیمش دارد و می داند چه بازیکنانی را براساس بازی حریف در ترکیب اصلی قرار دهد.

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

این پیشکسوت ادامه داد: ضمن اینکه بارها شاهد بودیم تعویض هایی که ساپینتو انجام داد باعث برتری این تیم شد و مقابل ملوان هم ارسلان مطهری و آرمان رمضانی که در نیمه دوم به میدان آمده و تعویضی بودند هر دو گل استقلال را به ثمر رسانده و باعث صعود این تیم به مرحله یک چهارم نهایی شدند.

وی در مورد دیدار آینده استقلال در لیگ برتر برابر نساجی قائمشهر گفت: نساجی در جام حذفی توانست آلومینیوم را در ضربات پنالتی شکست دهد و حالا با روحیه خوب آماده دیدار برابر استقلال باشد. نساجی همیشه برای استقلال شرایط سختی فراهم آورده و استقلال هم باید آنالیزی قوی از این تیم داشته باشد تا بتواند این بازی را هم با پیروزی به پایان برساند. با توجه به ۵ پیروزی پیاپی استقلال مقابل حریفانش همه انتظار برد از آبی پوشان را دارند و این کار را برای نساجی سخت خواهد کرد. ساپینتو می داند که برای از دست ندادن بالای جدول باید نساجی را هم شکست دهد.

منوچهری در پایان و در خصوص حمایت همه پیشکسوتان و هواداران از ساپینتو گفت: او در هفته های اخیرمورد هجمه زیادی قرار گرفته بود اما هواداران و پیشکسوتان هشیار استقلال از او حمایت کرده و او را تنها نگذاشتند و همین مسئله باعث شد تا سایپنتو شرایط روحی خوبی پیدا کرده و با آرامش کارش را در استقلال ادامه می دهد تا بتواند همچنان پیروزی های خود را تداوم ببخشد.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا