ورزش

سپاهان منتظر پایان بازی نماند/ گل ما به پرسپولیس سوخت!

سپاهان منتظر پایان بازی نماند/ گل ما به پرسپولیس سوخت!

سپاهان منتظر پایان بازی نماند/ گل ما به پرسپولیس سوخت!

به گزارش خبرنگار مهر، تیم های فوتبال سپاهان اصفهان و پرسپولیس تهران در چارچوب هفته بیست و سوم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند.

سپاهان در نیمه نخست این بازی دروازه پرسپولیس میزبان را باز کرد اما پیش از گل، کمک داور پرچم خود را به نشان آفساید بالا برده بود.

باشگاه سپاهان در شرایطی که بازی دو تیم در جریان بود و هنوز به پایان نرسیده بود، با انتشار بیانیه‌ای با عنوان «گل سالم سپاهان سوخت» به انتقاد از تصمیم داور پرداخت.

در مطلب سایت باشگاه سپاهان آمده است: «گل سالم سپاهان به پرسپولیس با اشتباه داوری مردود اعلام شد. طلایی‌پوشان اصفهانی که بازی را بهتر از میزبان خود آغاز کرده بودند، در دقیقه ۲۱ توسط محمد کریمی به گل اول دست یافتند؛ ثانیه‌هایی از شادی سپاهانی‌ها نگذشته بود که داور اعلام آفساید کرد. بررسی تصاویر تلویزیونی نشان می‌دهد چند بازیکن پرسپولیس آفساید را پر کرده بودند و تصمیم داور مسابقه در این صحنه به شکل کاملاً واضحی اشتباه بود.»

سپاهانی ها همچنین به اظهارات کارشناسانی چون تورج حق‌وردی، نوذر رودنیل، غلام‌رضا جباری، ابراهیم میرزابیگی و حیدر سلیمانی مبنی بر اشتباه داور در این صحنه اشاره کرده اند.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا