اخبار روز

سقوط بیلبورد بر اثر توفان ۳ کشته و مجروح برجای گذاشت

سقوط بیلبورد بر اثر توفان ۳ کشته و مجروح برجای گذاشت

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

سقوط بیلبورد بر اثر توفان ۳ کشته و مجروح برجای گذاشت

به گزارش خبرنگار خالق به نقل از پایگاه خبری اهرام، سقوط بیلبورد بر روی خودرو و موتورسیکلت در حال تردد بر روی پل اکتبر در حوالی ایستگاه مترو الدمرداش، منجر به مصدومیت افراد شد.

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

چندین خودرو آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند تا مجروحان را برای مداوا به بیمارستان‌های اطراف منتقل کنند. یک تن از مجروحین این حادثه جان باخت.

کاربران شبکه‌های اجتماعی عکس‌هایی از برخی بیلبوردهایی که در جاده‌های اصلی در قاهره جدید و جاده سوئز-قاهره فرو ریختند را به اشتراک گذاشتند.

اوایل روز پنجشنبه، سازمان هواشناسی مصر به مردم توصیه کرد به دلیل وزش باد شدید، توفان شن و موج گرما، در دو روز آینده از تماس مستقیم با نور خورشید خودداری کنند و از ماسک در فضای باز استفاده کنند.

منطقه اقتصادی کانال سوئز روز پنجشنبه اعلام کرد که بندر العریش در دریای مدیترانه را به دلیل شرایط جوی ناپایدار، سرعت باد زیاد و امواج بالا دریا به حالت تعلیق در می‌آورد.

سازمان بنادر دریای سرخ همچنین از بسته شدن بنادر سوئز و زیتیات در استان سوئز از ساعت ۴ بعد از ظهر پنجشنبه، به دلیل شرایط جوی شدید خبر داد.

شدت وزش باد از سمت جنوب غرب بین ۲۴ تا ۲۶ گره دریایی همراه با ارتفاع موج ۳ تا ۴ متر و توفان شن بود.

سازمان بنادر دریای سرخ اضافه کرد که تمامی فعالیت‌ها و دریانوردی‌های دریایی برای اطمینان از ایمنی دریایی به حالت تعلیق درآمد.

«یاسمین فواد»، وزیر محیط زیست، در بیانیه‌ای گفت که بادهای شدید و توفان‌های شن، در روز جمعه، ۲ ژوئن، در برخی از مناطق قاهره بزرگ، سواحل شمالی و مصر علیا ادامه خواهد یافت.

پیش بینی می‌شود طی ۴۸ ساعت آینده دمای هوا در برخی مناطق این کشور به بیش از ۴۰ درجه سانتیگراد برسد.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا