سریال و انمیشن

سریال ترکی ملکه (Kraliçe) | معرفی بازیگران سریال ملکه ترکی

سریال ترکی ملکه (Kraliçe) | معرفی بازیگران سریال ملکه ترکی

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

سریال ترکی ملکه (Kraliçe) | معرفی بازیگران سریال ملکه ترکی

سریال ترکی ملکه جدیدترین سریال ترکیه ای 2023 به زودی پخش خواهد شد. در این مقاله به معرفی کلی سریال کرالیچه (Kraliçe) و بازیگران سریال ملکه ترکی خواهیم پرداخت.

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

موضوع سریال کرالیچه، بازیگران چه کسانی هستند؟ بازیگران سریال ترکی ملکه چه کسانی هستند؟ زمان پخش سریال Kraliçe چه تاریخی است؟ برای پاسخ به این سوالات با مجله ویکی همراه باشید.

معرفی سریال ترکی ملکه (Kraliçe)

سریال ترکی ملکه / بازیگران Kraliçe / سریال کرالیچه

این سریال از Kanal D ترکیه پخش خواهد شد. بازیگران اصلی این سریال Burcu Özberk و Gökhan Alkan هستند. این سریال اقتباسی و در ژانر درام خواهد بود به زودی در اکران کانال دی با مخاطبان روبرو خواهد شد. انتظار می رود سریال Kraliçe از سریالی خارجی به نام Queen Sugar اقتباس شده باشد.

کارگردانی این سریال بر عهده Cevdet Mercan خواهد بود که پیش از این سریال های ترکی فراموش نشدنی زیادی از جمله Zalim Istanbul با بازی Fikret Kuşkan را ساخته است.

خلاصه داستان سریال ملکه ترکی

سریال ترکی ملکه با بازی گوکان آلکان درباره یکی از معروف ترین بسکتبالیست های کشور و همسرش است که در این سریال درگیر رسوایی بزرگی می شود. علی، دنیز و زینب سه خواهر و برادر هستند. دنیز با آتش بازیکن سابق NBA ازدواج کرده است. فیلم خیانت همسر دنیز، آتش، به دست دنیز می افتد و زندگی دنیز با دیدنش نابود می شود. دنیز اکنون با پسرش تنهاست و مصمم است آتش را از زندگی آنها حذف کند. اما آیا دنیز این خیانت را برای خوشبختی دخترش رویا خواهد بخشید؟

بیشتر بخوانید: معرفی سریال ترکی با موضوع ازدواج اجباری

هنرپیشه‌های سریال ترکی ملکه

در این بخش به معرفی بازیگران سریال ملکه ترکی که تا این لحظه نقش آنها در سریال Kraliçe قطعی شده است را معرفی می کنیم

بورجو اوزبرک (Burcu Özberk) در نقش دنیز آکاچا

بازیگران سریال Kraliçe / بازیگران مرد سریال ترکی ملکه / دنیز در سریال ملکه ترکی

Burcu Özberk  از هنرپیشه‌های سریال ملکه ترکی  است که نقش دنیز را در سریال Kalice ایفا می کند. او همسر آتش است. بورجو اوزبرک که با نقش پلین در فیلم «هایالینده گورچکسین» که به تازگی اکران شده است به سراغ ما آمده است، هم با زیبایی و هم با استعداد بازیگری اش مخاطب را مجذوب خود می کند.

بیشتر بخوانید: معرفی بازیگران سریال منو بشنو

گوکان الکان (Gökhan Alkan) در نقش آتش آکچه

بازیگران زن سریال Kraliçe / سریال کرالیچه / سریال ترکی ملکه با بازی گوکان آلکان

Gökhan Alkan از بازگران سریال ملکه ترکی است. باید ببینیم گوخان الکان بازیگر با استعدادش و خوشتیپ ترکیه ای چگونه با Burcu Özberk در سریال ملکه شریک می شود، آیا می تواند مخاطبان را جذب سریال کند.

آتش آکچا، بازیکن سابق NBA، کاپیتان یک تیم بسکتبال است. Ateş Akça در سریال تلویزیونی Kralice یک بازیکن مشهور سابق NBA به عنوان کاپیتان است. او با آتش دنیز ازدواج کرده است. آنها یک دختر به نام رویا نیز دارند.

بیشتر بخوانید: بازیگران سریال غنچه های زخمی

سلین شکرجی (Selin Şekerci) در نقش زینب

بازیگران سریال ملکه ترکی / هنرپیشه‌های سریال کرالیچه

سلین شکرچی در سریال ملکه ترکی نقش زینب را بازی می کند. او از هنرپیشه‌های سریال ترکی ملکه است در سال 1989 در ازمیر به دنیا آمد. برای من غمگین نباش، دنیای دروغ، عروس فراری، رنگارنگ. پس از آن در سریال های Siyah Beyaz Aşk, Kızım, Çatı Katı Aşk بازی کرد. او در فیلم‌های Sevgili Komşum، Benden Ne Olur و Sevda Mecburi İstikamet بازی کرد.

بیشتر بخوانید: بازیگران سریال چشم چران عمارت

اوزگون کارامان (Özgün Karaman) در نقش علی

هنرپیشه‌های سریال ترکی ملکه / سریال ملکه ترکی

Özgün Karaman نیز از بازیگران سریال ترکی ملکه است که برای Elde Var Hayat (2010)، Desperate Housewives (2011) و Town Doctor (2022) شناخته شده است. اوزگون کارامان از هنرپیشه‌های سریال ملکه ترکی در نقش علی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: بازیگران سریال تازه عروس

جیهات تامر (Cihat Tamer) در نقش گالیپ

سریال ترکی ملکه / هنرپیشه‌های سریال Kraliçe

گالیپ پدر علی، زینب و دنیز است. جیهات تامر از بازیگران سریال ملکه ترکی است که در سال 1943 در استانبول به دنیا آمد. او تئاترهای زیادی اجرا کرده است. 20 داکیکا، یالان دنیا، کراز میوسیمی. Sonrasında Aşk mantık İntikam، İyilik از جمله پروژه هایی است که او در سال های اخیر در آنها حضور داشته است.

بیشتر بخوانید: بازیگران سریال خواهران و برادران

سلین ایشیک (Selin Işık) در نقش ایپک

زمان پخش سریال ترکی ملکه / هنرپیشه‌های سریال ترکی ملکه

سلین ایشیک در سریال کرالیچه نقش ایپک را بازی می کند. ایپک از هنرپیشه‌های سریال ترکی ملکه ادعا می کند که هم تیمی های آتش، بوراک، افکان و مورات نیز مورد تجاوز جنسی قرار گرفته اند. او با این ادعا زندگی آتش آکچا کاپیتان تیم بسکتبال را نابود خواهد کرد.

ایپک به عنوان یک اسکورت به زندگی خود ادامه می دهد. او با این تهمت که به زور به من تجاوز کرده، زندگی شاد آتش را زیر و رو خواهد کرد. او نه تنها به آتش، بلکه به هم تیمی هایش بوراک، افکان و مورات تهمت خواهد زد.

بیشتر بخوانید: هنرپیشه‌های بابا برنامهٔ تلویزیونی ترکیه ای

کانر نالبانتوغلو (Caner Nalbantoglu) در نقش مورات

هنرپیشه‌های سریال ملکه ترکی / تاریخ انتشار سریال ملکه ترکی

مورات دوست آتش در تیم بسکتبال است. کنر نالبانتوغلو از بازیگران سریال Kraliçe است که در سال 1989 در استانبول متولد شد، از دانشگاه Ege، دانشکده تربیت بدنی و ورزش فارغ التحصیل شد. او در سریال های تلویزیونی ای کاش هرگز بزرگ نمی شدیم و عروس های فراری بازی کرد. بعدها در سریال های Aşk Masalı، Kusursuz Cinayet، Baba Parası نیز شرکت کرد.

بیشتر بخوانید: بازیگران سریال آلپ ارسلان (Alparslan: Büyük Selçuklu)

ایگه سمیه ارکن (Ege Semih Erken) در نقش افکان

هنرپیشه‌های سریال ملکه ترکی / بازیگران سریال ملکه ترکی

Ege Semih Erken نیز از بازیگران سریال ترکی ملکه است که در سریال Kralice نقش افکان را بازی می کند. افکان عاشق سهسن است. Ege Semih Erken در سال 1994 در استانبول به دنیا آمد. او در مسابقه بهترین مدل ترکیه 2017 دوم شد. او تا این زمان در سریال های تلویزیونی سیب ممنوعه و مادران تازه کار بازی کرد.

بیشتر بخوانید: معرفی هنرپیشه‌های aziz

ایسناز اوچر (Ecenaz Üçer) در نقش هانده

هنرپیشه‌های سریال ترکی ملکه / بازیگران زن سریال ملکه ترکی

Ecenaz Üçer از هنرپیشه‌های سریال ملکه ترکی در نقش هانده است. هانده همسر مورات است. او فارغ التحصیل رشته روزنامه نگاری تلویزیونی از دانشگاه بیلگی است. اگرچه Ecenaz Üçer در چند سریال تلویزیونی ظاهر شده است، اما اولین نقش مهم او سریال Kralice خواهد بود.

بیشتر بخوانید: معرفی هنرپیشه‌های عشق منطق انتقام

سرهات پاریل (Serhat Parıl) در نقش وکیل ماهیر

هنرپیشه‌های سریال ترکی ملکه / سریال Kraliçe

Serhat Parıl از بازیگران سریال ملکه ترکی نقش وکیل ماهیر را بازی می کند. او در سال 1983 در ازمیر به دنیا آمد. او برای اولین بار در سریال های Medcezir، Cesur ve Güzel، Seven Ne Yapmaz، Bay Yanlış، EDHO، Baraj بازی کرد. پس از آن در مجموعه های تلویزیونی Kuruluş Osman، Sadakatsiz و Üç Kız Kardeş بازی کرد.

بیشتر بخوانید: معرفی بازیگران سریال قیام عثمان

ملیس اوزچیمن (Melis Özçimen) در نقش ساهسن

هنرپیشه‌های سریال ملکه ترکی / بازیگران سریال کرالیچه

ملیس اوزچیمن از هنرپیشه‌های سریال کرالیچه است. سهسن معشوقه افکان است. ملیس اوزچیمن در سال 1988 متولد شد. این یک پدیده رسانه های اجتماعی است. او در سریال های تلویزیونی Hiç، Etkileyici، Kader Oyunları و Ah Nerede بازی کرد.

بیشتر بخوانید: بررسی داستان سریال سه سکه

Özgür Cem Tuğluk در نقش انگین

بازیگران سریال ترکی ملکه / زمان پخش سریال ترکی ملکه

Özgür Cem Tuğluk در سریال Kralice نقش شوهر سابق زینب (Engin) را بازی می کند. Özgür Cem Tuğluk متولد 1992 است. او فارغ التحصیل دانشگاه چوکوروا، گروه حفاظت از گیاهان است. او در راستای علاقه اش به بازیگری با آموزش هایی که دیده بود به بازیگری پرداخت.

بیشتر بخوانید: بازیگران سریال حماسه ترکی

اوموت کاپلیجا (Umut Kaplıca) در نقش اصلان

هنرپیشه‌های سریال Kraliçe / بازیگران زن سریال کرالیچه

اوموت کاپلیجا از بازیگران سریال ترکی ملکه نقش اصلان پسر علی و نارین را بازی می کند. اوموت کاپلیجا بازیگر کودک در سال 2016 در استانبول به دنیا آمد. این بازیکن که تنها 7 سال سن دارد در آژانس کودک استانبول ثبت نام کرده است. او برای اولین بار در سریال Iyilik بازی کرد.

بیشتر بخوانید: معرفی کامل هنرپیشه‌های سریال قضاوت

زمان پخش سریال ترکی ملکه

سریال ملکه ترکی Kraliçe احتمالا در ژوئن 2023 و احتمالاً در کانال D اکران خواهد شد..گفته شده است که سریال Kraliçe که قرار است به عنوان سریال تابستانی شروع شود در فصل جدید نیز ادامه خواهد داشت.

سخن پایانی؛ سریال کرالیچه

در این مقاله به معرفی و بررسی سریال Kraliçe و همچنین بازیگران سریال ترکی کلمه پرداختیم. در ادامه آخرین اخبار از زمان پخش سریال ملکه ترکی را ارائه دادیم. لازم به ذکر است که جدیدترین اخبار این سریال از همین صفحه اطلاع رسانی خواهد شد. نظرات خودتان را درباره سریال ترکی جدید 2023 ملکه با ما درمیان بگذارید.

 

منبع:ویکی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا