اخبار روز

سرانه ورزشی آذربایجان‌غربی از میانگین کشوری پایین است

سرانه ورزشی آذربایجان‌غربی از میانگین کشوری پایین است

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

سرانه ورزشی آذربایجان‌غربی از میانگین کشوری پایین است

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدصادق معتمدیان چهارشنبه شب در دیدار دیدار مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور با اشاره به وجود عقب افتادگی‌ها در حوزه زیرساخت‌های ورزشی در استان گفت: بهبود وضعیت این بخش با همکاری وزارت ورزش و جوانان در اولویت قرار دارد و ما آن را با قدرت پیگیری می‌کنیم.

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

وی ادامه داد: کارهای خوبی در راستای توسعه سرانه ورزشی با فعال شدن پروژه‌های راکد و احداث اماکن و فضاهای ورزشی جدید در قالب مصوبات سفر استانی رئیس جمهور و سفرهای شهرستانی انجام شده ولی ما قانع به آن نیستیم.

معتمدیان اضافه کرد: باید گام‌های بیشتری برای خدمت به مردم به ویژه جوانان و ورزشکاران برداریم تا بتوانیم عقب افتادگی‌های استان در این زمینه را جبران کنیم.

استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: البته وزارت ورزش و جوانان و شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور نیز لازم است نگاه ویژه ای به این استان مرزی داشته باشد.

معتمدیان اظهار کرد: تعدد پروژه‌های عمرانی باقیمانده از دولت‌های گذشته یکی از جدی ترین عوامل هدررفت سرمایه‌های ملی در حوزه زیرساخت هاست که دولت سیزدهم برای حل این معضل، عزمی مصمم داشت و با تأکیدات رئیس جمهور، کار اصلی در این بخش، اولویت دادن به اتمام پروژه‌های ناتمام و راکد بود که کارهای بسیار بزرگی در همین راستا در استان انجام شده است.

وی گفت: با توجه به اینکه، در راستای تحقق شعار عدالت محوری دولت سیزدهم، اولویت اصلی ما توسعه سرانه ورزشی استان و بهره مندی آحاد مردم شهرها و روستاها از فضاها و اماکن ورزشی مورد نیاز است.

وی تاکید کرد: به‌روزرسانی قوانین مناقصات با هدف جلوگیری از هدررفت سرمایه‌های ملی ایجاب می‌کند تا زمان بندی آغاز و اتمام پروژه‌های ملی به‌طور منسجم و جدی توسط شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور انجام گیرد چراکه وقفه طولانی در انجام کارها و رکود در پروژه‌ها، به لحاظ اجتماعی تأثیرات بسیار بدی داشته و مردم را منتظر وعده‌های مسؤولان می‌گذارد.

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور نیز در این دیدار با تاکید بر اهتمام وزارت ورزش و جوانان بر تکمیل پروژه‌های ناتمام و توسعه زیرساخت‌های ورزشی افزود: باید برآوردی از نیازها و اولویت‌های استان در مورد پروژه‌های بزرگ ملی تحت پیمان شرکت توسعه توسط اداره کل ورزش وجوانان استان انجام شود.

مهیار عسگریان اضافه کرد: در شرایط فعلی و با توجه به نوسانات ریالی متناسب با شرایط اقتصادی پیشنهاد می‌کنیم کار را به دست پیمانکاران بومی ذیصلاح دهیم تا شاهد شتاب خوبی در اتمام متعهدانه پروژه‌ها باشیم.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا