ورزش

ساپینتو کمترین نقش را در درگیری داشت/تفاوت فرهنگی باعث آن حرفهاشد

ساپینتو کمترین نقش را در درگیری داشت/تفاوت فرهنگی باعث آن حرفهاشد

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

ساپینتو کمترین نقش را در درگیری داشت/تفاوت فرهنگی باعث آن حرفهاشد

بیژن طاهری در مورد آخرین وضعیت حکم انضباطی ساپینتو گفت: بعد از اعلام حکم با آقای تاج تماس گرفتند تا روز یکشنبه بروند و در مورد حق و حقوق ضایع شده ساپینتو و باشگاه استقلال صحبت کنند.

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

وی ادامه داد: مربی که در کرمان می زنندش و اخراجش می کنند چطور باید چنین حکمی برایش بدهند. هم از مربی حریف کتک خورد و هم وقتی می رفت به درختکن. فرصت دفاع به ما ندادند. در بازی با پیکان تنها کسی که هیچ نقشی در درگیری ها نداشت ساپینتو بود. کنار زمین ایستاده بود و بازی را نگاه می کرد اما آقای حسینی الفاظی را به کار برد که من نمی توانم بر زبان بیاورم.

طاهری ادامه داد: ما سه بازی را باختیم و بدون هیچ تنشی ورزشگاه را ترک کردیم. چرا در بازیهایی که باختیم هیچ اتفاقی رخ نداده است. ما باید برگردیم ببینیم که فرهنگ های مختلف چه می گویند. ساپینتو نمی تواند در شش ماه با فرهنگ ما همخوانی داشته باشد. تفاوت فرهنگی باعث شد که ایشان چنین حرف هایی را بر زبان بیاورد.

سرپرست تیم فوتبال استقلال ادامه داد: بعد از این که آقای حسینی آن صحبت ها را مطرح کردند و ساپینتو متوجه شد، به نشست خبری رفت و آن صحبت ها را مطرح کرد.

طاهری ادامه داد: احکام بازیهای استقلال زود صادر می شود و حکم هم اعلام می شود اما برای بقیه تیم ها این کار صورت نمی گیرد. چرا قبلا که استقلال با صدر جدول فاصله داشت این رفتارها نمی شد اما الان که صدر جدول است این رفتارها انجام می شود. کمیته انضباطی به محوطه نیمکت حریفان ورود کند.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا