ورزش

زمان معرفی سرمربی تیم ملی فوتبال مشخص شد/ روش انتخاب درست بود!

زمان معرفی سرمربی تیم ملی فوتبال مشخص شد/ روش انتخاب درست بود!

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

زمان معرفی سرمربی تیم ملی فوتبال مشخص شد/ روش انتخاب درست بود!

به گزارش خبرنگار مهر، احسان اصولی بعد از برگزاری نشست اعضای هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال ضمن اعلام این خبر گفت: تا روز ۲۰ اسفند گزینه نهایی و سرمربی آینده تیم ملی ایران معرفی خواهد شد.

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

وی در مورد مصوبات هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: ۱۲ مورد در دستور جلسه بود که توسط اعضا بررسی شد. اولین مورد مربوط به آزمون ای جنت‌ها بود که برای سروسامان دادن به این وضعیت برگزار خواهد شد.

اصولی ادامه داد: برای مجوز حرفه‌ای باشگاه‌ها هم چهار آئین نامه تصویب شد که برای چهار دسته طراحی شده است. تلاش این است که استانداردهای مد نظر فیفا در این زمینه فراهم شود.

سخنگوی فدراسیون فوتبال ادامه داد: در مورد تیم جوانان هم بحث و گفتگو شد و میرشاد ماجدی به صورت آنلاین گزارشی از وضعیت تیم ارائه کرد و مقرر شد در صورت صعود پاداش‌هایی پرداخت شود. ضمن این که با تدابیر فدراسیون تیم جوانان با پرواز مستقیم راهی ازبکستان شد و امیدواریم به جام جهانی صعود کند.

اصولی در مورد وضعیت سرمربی تیم ملی فوتبال و انتخاب گزینه نهایی گفت: در این جلسه بیش از ۳ ساعت به انتخاب سرمربی تیم ملی اختصاص پیدا کرد. رئیس فدراسیون و اعضا نقطه نظرات شأن را مطرح کردند و بنا شد که تا حدود ۲۰ اسفند و قبل از اردوی تیم ملی سرمربی انتخاب شود.

وی افزود: در این جلسه به انتخاب نزدیکتر شدیم و تعداد گزینه‌ها محدودتر شد. تا چند روز آینده قطعاً سرمربی را معرفی خواهیم کرد. متغیرهایی هست که در تصمیم نهایی تأثیرگذار خواهد بود. عوامل مختلفی را در نظر گرفته ایم.

اصولی در مورد این که سرمربی تیم ملی ایرانی خواهد بود یا خارجی گفت: در هر دو مورد گزینه‌هایی را داریم و هدف مان این است که بتوانیم بهتری نفر را انتخاب کنیم.

سخنگوی فدراسیون فوتبال در مورد انتقاداتی که به روش انتخاب سرمربی تیم ملی صورت گرفته بود گفت: معتقدیم که روش درستی را در پیش گرفتیم. جزئیات این که دلیل این روش چه بود را خواهیم گفت چرا که الان در حال رایزنی و صحبت هستیم. وقتی گزینه نهایی را انتخاب کردیم در مورد دلیل این روش توضیح خواهیم داد.

احسان اوصولی در مورد این که گزینه اول سرمربی در حال حاضر تیم دارد یا نه گفت: هم اولویت اول فدراسیون و هم گزینه دوم تیم دارند و مشغول مربیگری هستند.

وی در ادامه تاکید کرد: حتماً برای انتخاب سرمربی تیم ملی نظر باشگاه تحت قرارداد او گرفته خواهد شد.

سخنگوی فدراسیون فوتبال در مورد وضعیت سرمربی تیم ملی گفت: امروز در این مورد صحبتی نشد. البته آقای کاشانی هستند اما در مورد سرمربی تیم فوتبال امید امروز صحبتی نشد.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا