زبان پرتغالی را یاد گرفته‌ام/ ساپینتو درباره احترام صحبت می‌کند؟

زبان پرتغالی را یاد گرفته‌ام/ ساپینتو درباره احترام صحبت می‌کند؟

زبان پرتغالی را یاد گرفته‌ام/ ساپینتو درباره احترام صحبت می‌کند؟

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال در هفته بیستم لیگ برتر امروز دوشنبه موفق شد پیکان را با نتیجه ۲ بر صفر شکست بدهد.

مجتبی حسینی سرمربی پیکان در نشست خبری بعد از این بازی گفت: شکست تلخی برای ما بود. چوب اشتباهات خودمان را خوردیم. دقایقی بازی در کنترل ما بود ولی هافبک میانی کار اضافه کرد و توپ را لو داد. چیزی که تیم حریف دوست دارد و توپ را به قایدی رساندند؛ بازیکن ما که مامور بود به قایدی فضای شوتزنی ندهد، غافلگیر شد. گل قایدی استثنایی بود و استقلالی‌ها باید مدیون او باشند. اگر مربی حریف ناراحت نمی‌شود باید بگویم بازی در اختیار ما بود و روی یک ضربه ایستگاهی دیگری گل استثنایی زدند. این چیزی از ارزش تیم ما کم نمی‌کند. چوب بی تجربگی و سهل انگاری بازیکنانمان را خوردیم.

حسینی درباره عملکرد داوری این مسابقه خاطرنشان کرد: داوری صحنه خاصی نداشت ولی آقای حیدری دوست دارد به تیم‌هایی که ضعیف‌تر است، راحتتر کار بدهد. شیوه داوری او این‌طور است. وقتی ما با استقلال و پرسپولیس بازی کنیم، راحت تر به ما کار می‌دهد. به او خسته نباشید می گویم.

سرمربی پیکان در خصوص درگیری اش با مربیان استقلال و اینکه ساپینتو سرمربی استقلال گفته بود “مربی پیکان به نیمکت ما احترام نگذاشت” پوزخندی زد و با کنایه گفت: ساپینتو درباره احترام صحبت می‌کند؟ جالب است.

حسینی سپس بدون نام بردن از «روی ماتا» دستیار ساپینتو ادامه داد: همه تیم ما را می‌شناسند. دنبال حاشیه نیستیم. از گل‌هایی که خوردیم عصبانی بودم اما این بنده خدایی که روی نیمکت اینها بود را نمی دانم از کجا آورده بودند! او به هر صحنه اعتراض می‌کرد و به پرتغالی چیزهایی می‌گفت. به خاطر داستانهای قبل می دانستیم فحاشی می‌کنند. ما هم فقط گفتیم بنشیند.

وی درباره اینکه آیا مگر زبان پرتغالی می‌داند که متوجه فحش مربی استقلال شده است؟ گفت: اینقدر در همه بازی‌ها فحش پرتغالی داده‌اند که همه یاد گرفته‌اند. فحش‌هایش رکیک است. عادت کرده‌اند بروند لب خط فحش بدهند. فقط من این را نمی گویم. اکثر نیمکت‌ها این را می‌گویند. ایرادی ندارد. آدم‌ها در عصبانیت از کوره در می‌روند. ما اسیر تجربه و کیفیت قایدی شدیم.

سرمربی پیکان درباره عملکرد رشید مظاهری دروازه بانش در این مسابقه که دو گل خورد، اظهار کرد: ما یک تیم بودیم. یک «تیم» باخته است. بچه‌ها زحمت کشیدند.

حسینی در پاسخ به این سئوال که آیا نبود سامان فلاح مدافع تیمش در این مسابقه به چشم نیامده است؟» گفت: نه به چشم نیامد. به جز یکی دو ضد حمله موقعیت خاصی به استقلال ندادیم. توپ در گل اول نباید در آن منطقه لو می‌رفت. قایدی بازیکنی است که در ضد حمله تیم حریف را تنبیه می‌کند. شناخت داشتیم و یک بازیکن برای مهارش گذاشته بودیم که آن بنده خدا هم نتوانست مسیر شوتش را ببندد. ضربه قایدی هم استثنایی بود.

وی در پایان درباره وضعیت مصدومان پیکان هم گفت: حقدوست به این فصل نمی‌رسد. بچه‌های دیگر دارند کار می‌کنند. دستمان روی نیمکت خالی است.

منبع:مهر

خروج از نسخه موبایل