اخبار روز

زایمان سزارین در گلستان کاهش می‌یابد/ کمک ۲۲ میلیاردی به ناباروری

زایمان سزارین در گلستان کاهش می‌یابد/ کمک ۲۲ میلیاردی به ناباروری

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

زایمان سزارین در گلستان کاهش می‌یابد/ کمک ۲۲ میلیاردی به ناباروری

به گزارش خبرنگار مهر، علی رضا صحرایی صبح یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه در گلستان اظهار کرد: در راستای حمایت از زوج‌های نابارور استان گلستان رقمی معادل ۱۰ میلیارد ریال برای خدمات بستری در مراکز ناباروری به ویژه مرکز ناباروری نهال بیمارستان شهید صیاد شیرازی و مبلغ ۱۲ میلیارد ریال برای خدمات سرپایی و پاراکلینیکی پرداخت شده است.

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

معاون بیمه و خدمات سلامت اداره کل بیمه سلامت گلستان افزود: در راستای اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به ویژه مواد ۴۳، ۴۴ و ۴۵ اقدامات اجرایی مطلوبی برای ایفای تکالیف در گلستان انجام شده است.

وی گفت: با هدف حمایت از زوج‌های نابارور و با هماهنگی از دانشگاه علوم پزشکی گلستان تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی برای زوج‌های نابارور گلستانی در نظر گرفته شده و هیچ محدودیتی در این خصوص نداریم.

صحرایی گفت: با توجه به آمار حوزه زایمان در گلستان، تلاش داریم تا سیر صعودی سزارین در گلستان را کاهش دهیم و در همین راستا خدمات خوبی در حوزه زایمان طبیعی در استان پیش بینی شده است.

معاون بیمه و خدمات اداره کل سلامت گلستان افزود: بالارفتن سن ازدواج و دیرباردار شدن زوجین سبب شده تا میزان ناباروری در گلستان در حال افزایش باشد.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا