اخبار روز

رژیم‌صهیونیستی پیش از تجاوز به غزه با آمریکا هماهنگ کرده بود

رژیم‌صهیونیستی پیش از تجاوز به غزه با آمریکا هماهنگ کرده بود

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

رژیم‌صهیونیستی پیش از تجاوز به غزه با آمریکا هماهنگ کرده بود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، «نبیل ابوردینه» سخنگوی تشکیلات خود گردان فلسطین بیان کرد: مردم فلسطین در بازپس‌گیری سرزمین خود، ثابت قدم هستند.

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

وی تصریح کرد: آنچه روشن است، پیام صریح جهان عرب برای دولت آمریکا در زمینه لزوم توقف تجاوزات رژیم صهیونیستی می‌باشد.

وی تاکید کرد که دولت آمریکا باید درک کند که جهان عرب، ادامه اشغال فلسطین را هرگز نخواهد پذیرفت.

وی افزود: ما بارها و بارها گفته ایم تا زمانی که اشغالگری توسط دولت‌های متوالی آمریکا حمایت شود، رژیم صهیونیستی از مجازات در امان خواهد ماند و به موضوع یهودی‌سازی بیت المقدس و به تجاوزات علیه ملت فلسطین ادامه خواهد داد.

این مقام مسئول از کشورهای عربی درخواست کرد که با مواضع واقعی و به دور از بیانیه‌هایی که صرفا در زمینه محکومیت رژیم صهیونیستی صادر می‌شود از مردم فلسطین حمایت کنند.

وی گفت: ما مشتاقانه منتظر نشست سران عرب در عربستان سعودی هستیم تا صدای جهان عرب، قوی و طنین انداز شده و در زمینه رفع اشغال بیش از هفتاد ساله فلسطین موثر باشد.

وی تاکید کرد که اشغالگران با حمایت دولت آمریکا در حال جنگی همه جانبه علیه مردم مظلوم فلسطین در قدس، نابلس و غزه هستند.

ابوردینه در خصوص ترور و شهادت ۳ تن از رهبران جهاد اسلامی در حملات وحشیانه رژیم اشغالگر در سحرگاه روز سه‌شنبه گفت که سیاست ترور رژیم صهیونیستی هرگز متوقف نشده و آنها از دیرباز ده‌ها تن از رهبران فلسطینی را نیز ترور کردند.

ارتش رژیم صهیونیستی سحرگاه روز سه‌شنبه، عملیات نظامی موسوم به «سپر و تیر» را علیه نوار غزه آغاز کرد که منجر به شهادت ۱۳ فلسطینی از جمله ۸ زن و کودک و شهادت ۳ تن از فرماندهان جنبش جهاد اسلامی شد.

هفته گذشته پس از شهادت «خضر عدنان» یکی از رهبران جهاد اسلامی در زندان‌های رژیم صهیونیستی، اسرائیل تمامی راه‌ها و گذرگاه‌ها را بست و به ساکنان خود هشدار داد که در نزدیکی پناهگاه‌ها بمانند و نیروهای نظامی خود را فراخواند و به حالت آماده‌باش درآمدند.

تصاویر منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی نشان ‌می‌دهد که ارتش رژیم صهیونیستی سامانه موشکی گنبد آهنین را در جبهه مقدم خود در اطراف غزه مستقر کرده است.

پیش‌تر «طارق سلمی» سخنگوی جنبش جهاد اسلامی همچنین در سخنانی عنوان کرد که پاسخ مقاومت به حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه هیچ گونه تاخیری نخواهد داشت و در میدان، پاسخ داده خواهد شد.

وی همچنین با بیان اینکه اشغالگران، بهای تشدید تنش را خواهند پرداخت، تاکید کرد که مقاومت، تاریخ پاسخ را مشخص ‌می‌کند و این پیام را به اشغالگران و مردمش خواهد فرستاد که ترور یک سیاست شکست خورده است.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا