اخبار روز

رونمایی از بزرگترین مجسمه برنزی پایتخت

رونمایی از بزرگترین مجسمه برنزی پایتخت

رونمایی از بزرگترین مجسمه برنزی پایتخت

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا صیادی در حاشیه آئین رونمایی از بزرگترین مجسمه برنزی پایتخت که برای پاسداشت سعدی به همراه میدانگاه سعدی احداث شده است و صبح امروز دوشنبه با حضور وزیر ارشاد، معاون خدمات شهری شهرداری تهران، مدیرعامل سازمان زیباسازی و اعضای شورای شهر تهران رونمایی شد، گفت: در ورودی خیابان سعدی یکی از نقاط از دست رفته شهری وجود داشت که به محلی برای تجمع آسیب‌های اجتماعی و پارکینگ خودروها تبدیل شده بود. بر همین اساس و با توجه به رویکرد سازمان زیباسازی برای اجرای طرح‌هایی که دسترسی‌های شهروندان را تسهیل کند این میدانگاه و مجسمه سعدی با هدف پاسداشت این شخصیت برجسته احداث و امروز رونمایی شد.

وی افزود: در این میدانگاه یکی از آثار حجمی که بزرگترین مجسمه برنزی پایتخت محسوب می‌شود در حقیقت یک نشانه جدید است که به تهران اضافه شده است. امیدواریم با کمک و حمایت شهردار تهران بتوانیم این طرح‌ها را ادامه دهیم.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران تاکید کرد: دو مجسمه دیگر برای نظامی گنجوی و آرش کمانگیر نیز در حال ساخت است و به ظرفیت‌های تهران اضافه می‌شود.

وی درباره میدان حسن آباد تهران نیز گفت: جداره سازی این میدان با سازمان زیباسازی بود که کار خود را به اتمام رساندیم، اما اختلافی با مالک وجود دارد که شهرداری منطقه ۱۱ مشغول کار است تا اختلاف حل شود.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا